Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2020

Viestejä
1,722
Et vieläkään ymmärtänyt pointtia, siis mihin heidät laitetaan pelaamaan? Suomaria, ykköstä?

Puhtimäki 1985
Hartikainen 1985
A. Rautiainen 1986
Niemi 1988
M. Kemppainen 1989
Kivinen 1990
Rahunen 1990
Kuosa 1990
Litmanen 1991
Hurskainen 1993
Piironen 1996
Kettunen 1999

Jos tuo kutakuinkin JoMan rosteri ensi kaudella, niin 8 pelaajaa kauden päätyttyä saavuttanut 30 vuoden ikärajan.

Mä en kyllä vieläkään ymmärtäny, että mitä tuo nimilista liittyy sun pointtiin? Ja kahdeksan kolmikymppistä ensi kauden jälkeen. Miten se liittyy mihinkään?
Silloon kun mua aharistaa, niin mä kysyn suoraan, enkä venkoile kaikkia muuta!
Niin, ja aina joka pelurille on paikka löytyny!
 

kontiola

Kiva, kun täällä aina on valistuneita henkilöitä mukana, kun olen tällainen kärsimätön luonne. Kyllä vaan totisesti Finaali-Rautiainen mulle kelpaa, ja taivaan lahja, jos jatkaa, jos Niemi lopettaa.
Ja jos käy niin, että meijän Niemi jättää Joman, aion ainakin alkukauden sille Kerubilla kannustusta huutaa, vaikka pelaisi Vimpelin joukoissa. Niin että kai siitäkin surusta sitten jotenkin selvitään.
 
Viestejä
1,394
Sori pojat mut meillä on jo Kivinen siihen. Hurskainen nr 2 ja Putte 4

Kivinen ei kestä kasassa koko kautta ilman kuorman pienentämistä. Myöskään Hartikaista ei ole järkeä kuormittaa koko kautta ulkokentällä. Eiköhän tuo kaksikko vuorottele jokeripaidassa/numerolla 3. Tuskin kummallakaan on myöskään tarvetta enää henkilökohtasia pörssejä riskillä voittaa.
 
Viestejä
814
Niemi oli ikäänkun joman maskotti. Entisellä "stadionilla" oli Iso Jiin faniryhmäkin a katsomossa. Aina kun puhuu jomasta niin puhe on kääntynyt myös Niemeen. "Se kaappi", "Se hemmetin iso jätkä". Helvetti, miun naisystävä ihastui pesäpalloon Juha Niemen ansiosta, nykysin hänellekkin pitää olla kausikortti peleihin.

Tää tuntuu paljon pahemmalta kun Jussilan menetys.
 
Viestejä
250
Niemi oli ikäänkun joman maskotti. Entisellä "stadionilla" oli Iso Jiin faniryhmäkin a katsomossa. Aina kun puhuu jomasta niin puhe on kääntynyt myös Niemeen. "Se kaappi", "Se hemmetin iso jätkä".


Niemellä on jopa oma kappaleensa, jota kossussa soitettiin aina kun tuli lyömään. Näkee että ollut maskottina muuallakin. :D
 
Viestejä
116
Kivinen ei kestä kasassa koko kautta ilman kuorman pienentämistä. Myöskään Hartikaista ei ole järkeä kuormittaa koko kautta ulkokentällä. Eiköhän tuo kaksikko vuorottele jokeripaidassa/numerolla 3. Tuskin kummallakaan on myöskään tarvetta enää henkilökohtasia pörssejä riskillä voittaa.

Onneks on niitä junnuja tuuraamaan
 

kontiola

Niemellä on jopa oma kappaleensa, jota kossussa soitettiin aina kun tuli lyömään.
Kyllä tuota samaa biisiä ole jauhettu Joman peleissäkin viime kaudet. En ole kyllä tajunnut rekisteröidä, että olisi just Niemen lyöntivuoroilla enkä ole kuullut siinä tuota "Juha Niemi" -ääntä.
 
Viestejä
250
Kyllä tuota samaa biisiä ole jauhettu Joman peleissäkin viime kaudet. En ole kyllä tajunnut rekisteröidä, että olisi just Niemen lyöntivuoroilla enkä ole kuullut siinä tuota "Juha Niemi" -ääntä.


Jep. Kappale varmasti monellekin tuttu ja taidettu soittaa monella kentällä muutenkin ottelutapahtumien yhteydessä. Kuten nähdään KoU:n DJ puolestaan halusi kappaleeseen pienen "lisän". Sitä en tiedä keneltä idea on perinpohjin lähtenyt, mutta eiköhän sille ole myös suostumus itse kohdehenkilöltä. Saa soittaa!!! Rikkaustahan tuollainen on ja yleisö tykkää!
 

kontiola

Kyllä mie sanon että voi perse. Mitä myö nyt tehhään?
Niemi oli ikäänkun joman maskotti. Entisellä "stadionilla" oli Iso Jiin faniryhmäkin a katsomossa. Aina kun puhuu jomasta niin puhe on kääntynyt myös Niemeen. "Se kaappi", "Se hemmetin iso jätkä". Helvetti, miun naisystävä ihastui pesäpalloon Juha Niemen ansiosta, nykysin hänellekkin pitää olla kausikortti peleihin.

Tää tuntuu paljon pahemmalta kun Jussilan menetys.

Nää Marducanin eiliset viestit nyt vaan onnistui kiteyttämään jotakin niin oleellista..

ja sellaisina avasi mulle tosi hyvin sitä, miksi Hartikaisen sopimusjulkkarivideo ja sen mantramainen "Minulle voittaminen on..."-jankutus tuntui kalsealta ja tympeältä, vaikka leppoisan oloisesta Hartikaisesta olen valmis tykkäämään ja ottamaan sen avosylin vastaan meijän Jomaan.
Melkein kuin joku olisi vähän kieli poskessa ehdottanut ex-sotkamolaiselle kettuillakseen, kun videoajatus on noussut ylös, että "no tehhään sellanen, jossa sä toistat juhlavasti: Minulle voittaminen on sitä ja tätä".
 
Viestejä
134
Päätin vielä herätä hetkeksi, kun en saa unta. :)

Kuten jo aiemmin todettiin, niin Niemen lähtö tuntuu todella pahalta. Jotenkin Jussilasta pystyi päästämään irti, mutta että vielä Juhakin. Toki mitään ei ole vielä julkaistu suuntaan tai toiseen. Jos nyt jonnekkin toivoisin menevän, niin ehkä sinne Tampereelle. Siellä saisi kaupunki hyvää nostetta. Toki jos rahalla jyräävät, niin se ei ehkä ole hyvä...

Niemellä on jopa oma kappaleensa, jota kossussa soitettiin aina kun tuli lyömään. Näkee että ollut maskottina muuallakin.

Kiitos tästä. Pesäpallo on siitä hieno laji, että lähes aina oppii jotain uutta. Nyt myös kauden jälkeenkin.
 
Viestejä
636
Päätin vielä herätä hetkeksi, kun en saa unta. :)

Kuten jo aiemmin todettiin, niin Niemen lähtö tuntuu todella pahalta. Jotenkin Jussilasta pystyi päästämään irti, mutta että vielä Juhakin. Toki mitään ei ole vielä julkaistu suuntaan tai toiseen. Jos nyt jonnekkin toivoisin menevän, niin ehkä sinne Tampereelle. Siellä saisi kaupunki hyvää nostetta. Toki jos rahalla jyräävät, niin se ei ehkä ole hyvä...



Kiitos tästä. Pesäpallo on siitä hieno laji, että lähes aina oppii jotain uutta. Nyt myös kauden jälkeenkin.
Joo ja vuodet ei ole urheilussa koskaan veljeksiä. Kaiken mitä seura on saanut nopeasti rakennettua, on yhtä nopeasti tuhottavissa väärien päätöksien ja päättäjien myötä. Päätöksien tekijät kun vielä vaihtuvat urheilussa huomattavasti nopeammin kuin yrityselämässä
 

LBC

Viestejä
3,822
Vuoden miespesäpalloilija: Juha Puhtimäki, Joensuun Maila
Ykköspesiksen vuoden naispesäpalloilija: Laura Rajahalme, Joensuun Maila
Vuoden pelinjohtajat Miesten Superpesis: Juhani Lehtimäki, Joensuun Maila
Pudotuspelien arvokkaimmat pelaajat Miesten Superpesis: Aleksi Rautiainen, Joensuun Maila
Vuoden lukkari, miehet: Juha Puhtimäki, Joensuun Maila
Kultainen räpylä, miesten Superpesis: Tuomas Jussila, Joensuun Maila
Vuoden valmennustiimit Miesten Superpesis: Joensuun Maila
Reilun urheilijan palkinto: Juha Puhtimäki, Joensuun Maila

Ihan kivasti teillä meni. Oikeastaan ainoa arvostettu miehissä, eli kultainen maila meni Hartikaiselle. Tai no niin no....
 

Aivan

Vuoden miespesäpalloilija: Juha Puhtimäki, Joensuun Maila
Ykköspesiksen vuoden naispesäpalloilija: Laura Rajahalme, Joensuun Maila
Vuoden pelinjohtajat Miesten Superpesis: Juhani Lehtimäki, Joensuun Maila
Pudotuspelien arvokkaimmat pelaajat Miesten Superpesis: Aleksi Rautiainen, Joensuun Maila
Vuoden lukkari, miehet: Juha Puhtimäki, Joensuun Maila
Kultainen räpylä, miesten Superpesis: Tuomas Jussila, Joensuun Maila
Vuoden valmennustiimit Miesten Superpesis: Joensuun Maila
Reilun urheilijan palkinto: Juha Puhtimäki, Joensuun Maila

Ihan kivasti teillä meni. Oikeastaan ainoa arvostettu miehissä, eli kultainen maila meni Hartikaiselle. Tai no niin no....

Tai no niin no... maila tulee ja räpylä lähtee...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös