Putte on tempaissut monta kertaa aikaisemmekin ihailtavasti. Itse olen pp-ihminen henkeen ja vereen. Olen ostanut kausikortin niin miesten kuin naistenkin peleihin, ja muutenkin tukenut seuran taloutta. Olen kausikortin maksanut ja toivon, että pääsisin eden juhannuksen jälkeen pelejä katsomaan. En pyydä seuralta centtiäkään takaisin, vaikka yhtäkään peliä ei pelattaisi.
Valitettavasti tulee olemaan suuri joukko kausikorttien ostajia, jotka vaativat ainakin osan rahoistaan takaisin, kun ostohetkellä luvattua ottelumäärää ei tullakaan pelaamaan. Osalle se on tietysti perusteltua, jos lomautus on osunut kohdalle COVID-19:n vuoksi, mutta on myös sellaisia tiukkapipoja, jotka tuijottavat vain omaan napaansa siitä huolimatta, että oma talous on täysin kunnossa.
Oma talouteni perustuu melko pieneen työeläkkeeseen.
Valitettavasti tulee olemaan suuri joukko kausikorttien ostajia, jotka vaativat ainakin osan rahoistaan takaisin, kun ostohetkellä luvattua ottelumäärää ei tullakaan pelaamaan. Osalle se on tietysti perusteltua, jos lomautus on osunut kohdalle COVID-19:n vuoksi, mutta on myös sellaisia tiukkapipoja, jotka tuijottavat vain omaan napaansa siitä huolimatta, että oma talous on täysin kunnossa.
Oma talouteni perustuu melko pieneen työeläkkeeseen.