Tuskinpa on.Nyt taitaa olla vähän kihahtanut hattuun🤔
Tuskinpa on.Nyt taitaa olla vähän kihahtanut hattuun🤔
Aika lailla normaalia tämän päivän huippu-urheilussa. Puhtimäki on sentään lyönyt näytöt tiskiin ensin ja vasta sitten päättänyt tuotteistaa itsensä. Veikkaan, että Valavuori hääräilee taustalla...Nyt taitaa olla vähän kihahtanut hattuun🤔
Ai kun pesäpalloilijoitahan ne vaan on....Nyt taitaa olla vähän kihahtanut hattuun🤔
Aika lailla normaalia tämän päivän huippu-urheilussa. Puhtimäki on sentään lyönyt näytöt tiskiin ensin ja vasta sitten päättänyt tuotteistaa itsensä. Veikkaan, että Valavuori hääräilee taustalla...
Monethan epäili valavuoren hoitaneen Selänteen twitter-tiliä kun alkoi tulla hieman outoja maahanmuuttovastaisia kommentteja.Valavuori 😅😅😅 Silloin viimeistään meni munilleen. Kaikki mihin Ko. herra koskee niin muuttuu ruskeaksi. Vai muistaako joku vielä Teemu Selänne villasukat ja pulloveden.
Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
Kuuletteko sen katkeruuden ja kateellisuuden mikä tästä kirjoituksesta hehkuu? Olin itsekkin Hartikaisen hankintaa vastaan mutta se nyt ei vaikuta mihinkään tulevaisuuteen. Varsinkin kun Hänninen on kauden lainalla Siipeessä.Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
😂😂😂😂😂Joma sortui kuin sortuikin klassiseen menestysputken auki saaneen seuran tautiin. Se tulee maksamaan paljon 2-5 vuoden aikavälillä. Joukkueen nuorennusleikkaus jäi lisäksi tekemättä oikealla hetkellä. Vielä yhden kauden juhlii Joma, sitten finaaleihin palaa pitkäksi aikaa tuttu taistelupari idästä ja lännestä.
KPL myös hoitanu nuorennusleikkauksen loistavasti?Taidatte luulla, että olen joku Dave Lindholm, joka viihdyttää teitä. Kovasti tarjoatte tänne päin mukavat naurut, kun ette näy ymmärtävän ollenkaan, missä mennään. Mutta samahan se minulle on, mitä Joensuun Maila tekee. Muutaman vuoden säteellä niitetään sitä mitä nyt kylvetään. Joman kilpailijoilla tämä on huomattavasti paremmin nyt hoidettu. Vai pitäisikö tämä analyysi tulkita jonain vitsinä?
Joman kilpailijoilla huomattavasti paremmin hoidettu? Perustele ja anna ne joukkueet joilla paremmin hoidettu, niin kerron, että olet väärässä.Taidatte luulla, että olen joku Dave Lindholm, joka viihdyttää teitä. Kovasti tarjoatte tänne päin mukavat naurut, kun ette näy ymmärtävän ollenkaan, missä mennään. Mutta samahan se minulle on, mitä Joensuun Maila tekee. Muutaman vuoden säteellä niitetään sitä mitä nyt kylvetään. Joman kilpailijoilla tämä on huomattavasti paremmin nyt hoidettu. Vai pitäisikö tämä analyysi tulkita jonain vitsinä?
Suomen kirkkaasti kehittyvimpänä seurana, niin kentällä kuin sen ulkopuolella? Sekä mainitaan nyt, että hallitsevana Suomen mestarina.kun ette näy ymmärtävän ollenkaan, missä mennään.