Sitä vitulla silmään joka vanhoja muistaa, ihminen on erehtyväinen.Nyt vaan reilusti esiin se mies joka kesällä kirjoitti monta kertaa että Lehtimäki ulos.
Sitä vitulla silmään joka vanhoja muistaa, ihminen on erehtyväinen.Nyt vaan reilusti esiin se mies joka kesällä kirjoitti monta kertaa että Lehtimäki ulos.
Nyt vaan reilusti esiin se mies joka kesällä kirjoitti monta kertaa että Lehtimäki ulos.
Nyt vaan reilusti esiin se mies joka kesällä kirjoitti monta kertaa että Lehtimäki ulos.
Arvoisat Joman kannattajat! Olkaa yhtä hyvä käytökseltä kuin joukkueenne.Arvostetut voittajat antavat arvon myös muille kuin Joman kannattajille.Miksi ilkkua kun on voittanut mestaruuden? Onnea Joman pelaajille, ansaittu mestaruus☺️Siis Ankkureiden sarjasta tippuminen ottaa noin koville. We call it "huoh".
Osaisitko muuten sanoa jotain Vimpelistä?
Onko sulla ajatus että ilkuin vatustajille? Vai miksi minua lainasit? Ihan höpö-höpöä.Arvoisat Joman kannattajat! Olkaa yhtä hyvä käytökseltä kuin joukkueenne.Arvostetut voittajat antavat arvon myös muille kuin Joman kannattajille.Miksi ilkkua kun on voittanut mestaruuden? Onnea Joman pelaajille, ansaittu mestaruus☺️
Anteeksi vain, siltä se kuulosti☺️ Mutta mitäpä tuota jauhamaan.Mitä olen näitä juttuja lukenut täällä(en tarkoita sinua),niin aina kaikki muut mielipiteet ovat höpö-höpöä paitsi Joensuusta tulevat viestit.En ole Sojyn kannattaja tai muutenkaan katkera Joman voitosta.On vaan pistänyt silmään tälläinen piirre täällä.Hyvää syksyä koko Suomen pesisperheelle☺️Onko sulla ajatus että ilkuin vatustajille? Vai miksi minua lainasit? Ihan höpö-höpöä.
Minäpä selvennän. Kannatin selkeästi finaalissa JoMaa. Mutta en mielestäni ilkkunut Sotkamoa. Pieni ilkkuminen meni Alajärven suuntaan, sille nimimerkille joka kertoo kuinka muiden joukkueiden pitäisi olla ja pelata. Ankkurit olisivat tarvinneet tätä tosi tietäjää mutta mutta...Anteeksi vain, siltä se kuulosti☺️ Mutta mitäpä tuota jauhamaan.Mitä olen näitä juttuja lukenut täällä(en tarkoita sinua),niin aina kaikki muut mielipiteet ovat höpö-höpöä paitsi Joensuusta tulevat viestit.En ole Sojyn kannattaja tai muutenkaan katkera Joman voitosta.On vaan pistänyt silmään tälläinen piirre täällä.Hyvää syksyä koko Suomen pesisperheelle☺️
Tumen pelipaita pitäisi jäädyttää Kerubiareenan kattoon !!