Ainoastaan yksi pieni lisäkatsomo tulossa ilmeisesti junioreille, ei muuta.Ostakaa niitä lippuja ajoissa.
Voisikohan olla, että vierasfaneille laitetaan oma lisäkatsomo pystyyn?
Ainoastaan yksi pieni lisäkatsomo tulossa ilmeisesti junioreille, ei muuta.Ostakaa niitä lippuja ajoissa.
Voisikohan olla, että vierasfaneille laitetaan oma lisäkatsomo pystyyn?
Varmaan vierasliput ovat jo alkujaankin varattuja, ennen yleistä myyntiä!
Jos nämä eivät syystä tai toisesta kaikki mene, myydään ne portilla pelipäivänä.
Eikä niitä lippuja mainostella sen kummemmin missään.
Hirveä vouhotus täällä lipuista! Muistakaahan ottaa ne aamutabletit kans samalla Kyllä varmasti löytyy vierasfaneille oma karsina Kerubilta,antakaa ekaks pelaavat tuon välierän loppuun niin sit varmaan tulee selkoo tuohon hommaan
Miksi sitä ei voi sitten selkeästi tiedottaa? Varsinkin kun tämä epätietoisuus somessa monellakin alustalla. Ja silti samaan aikaan kyllä pusketaan uutista että liput lähes loppuun myyty ja muutama paikka enää jäljellä.
Vähän tuntuu olevan "lapsen kengissä" tuo touhu jomassa vielä. Mikä tosin ymmärrettävää.
Minkä ihmeen takia pitäisi vielä tiedottaa mitään vierasfaneille kun hekään eivät vielä tiedä että saapuvatko paikalle vai menevätkö pronssipeliin. Voi hyvänen aika tätä spedeilyä. Jos on noin huoli niin eikö kannattais ostaa liput varmuuden vuoksi jo. Parikymppiä sinne tänne. Kyllä ne myytyä saaVähän tuntuu olevan "lapsen kengissä" tuo touhu jomassa vielä. Mikä tosin ymmärrettävää.
Miksi sitä ei voi sitten selkeästi tiedottaa? Varsinkin kun tämä epätietoisuus somessa monellakin alustalla. Ja silti samaan aikaan kyllä pusketaan uutista että liput lähes loppuun myyty ja muutama paikka enää jäljellä.
Vähän tuntuu olevan "lapsen kengissä" tuo touhu jomassa vielä. Mikä tosin ymmärrettävää.
Minkä ihmeen takia pitäisi vielä tiedottaa mitään vierasfaneille kun hekään eivät vielä tiedä että saapuvatko paikalle vai menevätkö pronssipeliin. Voi hyvänen aika tätä spedeilyä. Jos on noin huoli niin eikö kannattais ostaa liput varmuuden vuoksi jo. Parikymppiä sinne tänne. Kyllä ne myytyä saa
Minkä ihmeen takia pitäisi vielä tiedottaa mitään vierasfaneille kun hekään eivät vielä tiedä että saapuvatko paikalle vai menevätkö pronssipeliin. Voi hyvänen aika tätä spedeilyä. Jos on noin huoli niin eikö kannattais ostaa liput varmuuden vuoksi jo. Parikymppiä sinne tänne. Kyllä ne myytyä saa
Hahah ai tää oli vimpelin miehiä. No se selittää tuon katkeruuden. Koville näyttää ottavan kun kylän pojat ei enää juhli vaan joman dynastia on alkanutMenehän goldhammer Markun ja Ollin kans Nelimarkan leipomoon kunnon munkki kahveille ja miettikää yhdessä miten voitatte sen pronssin sinne Vimpeliin
Niin tosiaan, ois pitäny. Eihän sinne meinannu mahtua joku aika sitten edes Lehtimäki😂Minkä ihmeen takia pitäisi vielä tiedottaa mitään vierasfaneille kun hekään eivät vielä tiedä että saapuvatko paikalle vai menevätkö pronssipeliin. Voi hyvänen aika tätä spedeilyä. Jos on noin huoli niin eikö kannattais ostaa liput varmuuden vuoksi jo. Parikymppiä sinne tänne. Kyllä ne myytyä saa
Ei ole missään muuallakaan tarvinnut ostaa lippuja varmuuden vuoksi. Ja miksi sitten tiedottaa että katsomo jo lähes loppuunmyyty? Eikö siihen samaan olisi voinut laittaa tiedon mahdollisesta vierasjoukkueen faniryhmän paikkojen varauksesta?
Ihan ei joensuussa ole markkinointi hallussa.
No jospa niitä joensuulaisia kiinnostaa ihan se, että Joensuun joukkueella on mahdollisuus voittaa Suomen mestaruus.Mun mielestä se on todella hyvin hallussa!
Tai sano mulle joku muu pesäpalloseura, joka markkinoi liput loppuun, vaika ei edes tiedetä ottelun vastustajaa. Sitä mä sanon markkinoinniksi!
Mun mielestä se on todella hyvin hallussa!
Tai sano mulle joku muu pesäpalloseura, joka markkinoi liput loppuun, vaika ei edes tiedetä ottelun vastustajaa. Sitä mä sanon markkinoinniksi!