Vs: Itä-länsi 2015, idän joukkue
Oikaistaan nyt sen verran että olen toki nähnyt Rytkösen pelejä ennenkin eikä ole todellakaan vakuuttanut. Viimesin oli vaan tuo Veto-KPL. Kohonen on idän lukkari niin kauan kuin pelaa, mutta jos otetaan kuvitteellinen tilanne että Kode ei ole käytettävissä, niin kyllä idän lukkarin paikka menisi Väisäselle.
Miemään sanoi:Torppari sanoi:Nyt en ymmärtänyt oliko tuo kehu vai moite kun Tosi diippii sheittii pukkaa. Tarkoiitaako se että paskaa lykkää vai kunnon asiaa. Ei me täällä maalla tuollaista ymmärrteä. Pitää sanoa kuin Rokka aikoinaan. Puhu mulle Suomea.
Ei tuossa sinua torppari ainakaan moitita mitenkään. Savero tarkoittaa Goldhammerilta lainaamaansa tekstiä- tuota "syväluotaavaa analyysiä turisti-Rytkösestä"- joka on tehty peräti yhden ottelun perusteella, ja on täyttä shittii, mitä tulee Rytkösen lukkarointi-osaamiseen... 8)
Oikaistaan nyt sen verran että olen toki nähnyt Rytkösen pelejä ennenkin eikä ole todellakaan vakuuttanut. Viimesin oli vaan tuo Veto-KPL. Kohonen on idän lukkari niin kauan kuin pelaa, mutta jos otetaan kuvitteellinen tilanne että Kode ei ole käytettävissä, niin kyllä idän lukkarin paikka menisi Väisäselle.