Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2021

LBC

Kosonen ja Surakkahan ovat molemmat Pesä-Ysien kasvatteja.
Olihan tossa aikaa totutella räpsään pari päivää, mut aika hurjaa, jos uskals ottaa tällaseen paikkaan.

Näin se on. Jos oli oikeasti uusi-vanha räpylä Rasmukselle, niin pientä riskiähän tuossa tosiaan oli, alusta asti näytti keltaisella räpylällä heiluvan. Topimainen kauhaisu lopussa sinetöi homman hienosti.

Oli se hienoa kuulla kun pohojalaanen Ojanperäkin hehkutti karjalaisen IPV:n temppua, tää oli aika häppening tosiaan.

Kiitti @Peukkujarru vielä havainnosta (y) - oli se sitten tarua tai totta, mutta todeltahan näytti - ja yritystä sinne Sotkamon kaatoon.

Olihan tossa aikaa totutella räpsään pari päivää, mut aika hurjaa, jos uskals ottaa tällaseen paikkaan.
Jos ja kun räpylä on jo aiemmin sisäänajettu, niin ei se nyt niin iso muutos ole, mutta täysin uutta en ainakaan itse koskaan olisi ottanut käyttöön parin päivän varoitusajalla.

Surakalle muuten hattua pois päästä. Viime kauteen verrattuna valtava kehitysharppaus. Alkaa tolpatkin pysyä lautasella ja lukee peliä hyvin. Kroppaan lisää lihasta ja heittokäsi kuntoon ( sitä pystyy parantamaan vielä paljon), niin aineksia on aivan lajin huipulle.

Jos ja kun räpylä on jo aiemmin sisäänajettu, niin ei se nyt niin iso muutos ole, mutta täysin uutta en ainakaan itse koskaan olisi ottanut käyttöön parin päivän varoitusajalla.

Surakalle muuten hattua pois päästä. Viime kauteen verrattuna valtava kehitysharppaus. Alkaa tolpatkin pysyä lautasella ja lukee peliä hyvin. Kroppaan lisää lihasta ja heittokäsi kuntoon ( sitä pystyy parantamaan vielä paljon), niin aineksia on aivan lajin huipulle.
Kyllä. En nyt varsinaisesti epäillyt, ettei Rampesta mihinkään olisi, mutta hurjan loikan ottanut viime kaudesta, jolloin porhalsi melkein enemmän asenteella kuin taidolla. Tänään heitti muutaman kerran todella korkeaa tolppaa. Kehittynyt myös etutilanteissa huimasti syöttöjen ja heittelyn osalta. Peliähän lukee todella taitavasti.

Hieno joukkue ja paljon onnistujia. Nyt rennosti pudotuspeleihin haastamaan. Toivotaan,että pelaajia saadaan pidettyä ensi kaudelle ja olisi kiva kuulla jotain jatkosopimuksista. Piti käydä seuraa tukemassa ja tehdä ostoksia verkkokaupassa, käykäähän muutkin ostoksilla.

LBC

Totta, uusi olisi ollut jo tosi riski, mutta on toisen sisäänajamakin vähän toisenlainen. Tosin Rasmus nyt on niin joviaali, että peli menisi vaikka Ville Hostikan lahjoittamalla räpsällä

Onnittelut KiPan leiristä Imatralle! Vaikka osalle IPV:n kannattajista täällä tuntui olevan jo voitto, että KiPa jäi taakse ja se, ettei KiPa ja Lattu pärjänneet, niin itse ainakin olen vilpittömän iloinen tuon joukkueen puolesta.

Eikun höökiä ja kunnon haasto puolivälieriin! 💪

Lämpimät Onnittelut IPV, Mehu Mäkinen ja ’putoamista’ vastaan taistellut joukkue! Tämä on koko lajille huippujuttu, kun ’asiantuntijoiden’ ennakko-odotuksilla pyyhitään kirjaimellisesti persettä! Uskomaton oli toisen jakson loppu - ja mikä kauhaisu ja pelaaminen Surakalta! Huh huh!

Onnittelut KiPan leiristä Imatralle! Vaikka osalle IPV:n kannattajista täällä tuntui olevan jo voitto, että KiPa jäi taakse ja se, ettei KiPa ja Lattu pärjänneet, niin itse ainakin olen vilpittömän iloinen tuon joukkueen puolesta.

Iso kuvahan on se, että Kitee on kyykyttänyt meitä 90-luvun puolivälistä lähtien kaikessa mennen tullen, eikä vähiten viime kausilla. Siihen vielä Latun ja Matikan siirrot ja ennakkoasetelmat, joissa KiPan piti olla selvästi edellä, niin totta kai tämänkin taistelun voitto maistuu.

Ei se iso kuva tästä silti vielä mihinkään muutu, mutta onpa ainakin näytetty toteen, että näinkin päin voi joskus käydä.

On tämä kyllä hienoa. Toivottavasti samanlainen meno jatkuu ensi kaudella, on ollut hieno nähdä kokemattoman joukkueen hyvää meininkiä läpi kesän. Muutoksiahan ei välttämättä kai hirveästi ole tulossa, Keinänen ja Piirainen lähtee, mutta pääosin muut kai jatkamassa. Toivolan tilanteesta ei ole kuulunut, mutta saattoi tämän päivän voitto jopa ratkaista sen, että mies jatkaisi täällä, ainakin toivottavasti. Laakso tulossa kuitenkin sisään, niin on numerollakin hyvä kotiuttaja. Ehkä sitten Kosonen toiseksi lyöjäjokeriksi? Mielenkiintoisia aikoja, toivottavasti seura kohta jo tiedottaa sopimuksista niin ei tarvitse olla huhujen varassa.

Eikun höökiä ja kunnon haasto puolivälieriin! 💪
Joo, sama mullakin, että kyllähän se tuntuu hyvältä, kun menestystä hakemaan lähtenyt laittaa taas mailansa pussiin jo runkosarjan jälkeen. Ei kuitenkaan oikeasti mitään Kiteetä tai Lattuakaan vastaan. Kyllä viime kaudellakin toivoi teille menestystä, kun itse oltiin jo ulkona. Mutta totta kai sekin lämmittää, että rakas "paikallisvastustaja" onnistutaan taakse jättämään.

Hienoa kommentointia tässä ketjussa. Välittyy kyllä fiilis, vaikka ei olisi peliä katsonutkaan. Ja kyllä katsoin, ja itsellä ihan samat tunnelmat kuin muillakin, eli on tämä vaan ihan mahtavaa.

Tänään ei kentällä epäonnistujia ollut ja jokainen täytti paikkansa. Ja onhan se hienoa, että etenkin omista kasvateista, Joona, Miitri ja Rasmus (toki kasvattajaseura siis Pesäysit), pelasivat näin mahtavasti juuri ratkaisevalla hetkellä. Enkä olisi uskonut, että ulkona pitää koko joukkueella räpylä noin hyvin ratkaisevilla hetkillä. Ja Toivola näytti taas, miksi ollut SE käänteentekevä pelaaja joukkueessa jo kahden kauden ajan.

On tämä kyllä hienoa. Toivottavasti samanlainen meno jatkuu ensi kaudella, on ollut hieno nähdä kokemattoman joukkueen hyvää meininkiä läpi kesän. Muutoksiahan ei välttämättä kai hirveästi ole tulossa, Keinänen ja Piirainen lähtee, mutta pääosin muut kai jatkamassa. Toivolan tilanteesta ei ole kuulunut, mutta saattoi tämän päivän voitto jopa ratkaista sen, että mies jatkaisi täällä, ainakin toivottavasti. Laakso tulossa kuitenkin sisään, niin on numerollakin hyvä kotiuttaja. Ehkä sitten Kosonen toiseksi lyöjäjokeriksi? Mielenkiintoisia aikoja, toivottavasti seura kohta jo tiedottaa sopimuksista niin ei tarvitse olla huhujen varassa.
Onhan Kosonen (kuten Iivarinenkin) niin vahva ja virheetön räpylässä ollut koko kauden, että ehdottomasti pidettävä ysissä. Toivola jos jatkaa, niin joukkue ei heikkenisI, vaikka muita ei enää tulisi. Ja varmasti vielä hyviä pelaajia saatavilla.

Muistan hyvin 6-tiellä ipv:n "golden 90's" mainokset. Ne oli vielä pitkään paikoillaan sen jälkeen, kun edellinen ipv hävisi kartalta. Toivottavasti nyt menee kestävämmin.

Uskomatonta kuinka Pallo-Veikkojen tärkeät pelaajat nostivat tasoansa tuollaisessa paikassa. Kovia pelimiehiä. Enemmän kuin ansaittu pudotuspelipaikka!

Jos pallot putoilevat räpylästä yhtä vähän kuin tänään, sillä pystyy haastamaan jaksoa miltä tahansa joukkueelta!

IHANAA!

Ei miulla muuta. Täällä onkin jo kaikki muu tarvittava sanottu :D

Paitsi että se pitää vielä sanoa, että tuo Rampen kaikki tai ei mitään kauhaisu oli aika pirun tärkeä kun onnistu. Ei nuo ihan joka kerta jää pussin pohjalle. Ei muuta kun isoja kiusaamaan puolivälieriin!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.