Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2021

Tärkeät kaksi pistettä, jes!!

Sitten aletaan miekkailemaan vieraspainotteisesti samantasoisia jengejä vastaan. Asetelmat pudotuspelitaistoon ovat kutkuttavat.
Arviolta se 8 pistettä tarvitaan, mutta voi viivalla mennä kimurantimmaksikin, enemmänkin kannattaa ottaa. Häntäkolmikko olis voitettava, Jymyjussit,KeKi ja Pattu tasaista, ViVe saarikentällä liian kova varmaan, JoMaa koitetaan kiusata. Kauden esityksillä pitäis hoitua. Mutta ei huonoimmillaan ja parhaimmillaan ei tee tiukkaakaan.

Kahdeksan pistettä ei näyttäisi riittävän, vaan tarvittaneen kymmenen tai ainakin yhdeksän. Vähänhän tuo riippuu siitäkin, miten pelit menevät Jusseja, KeKiä ja PattUa vastaan.

Vaikka täällä tykätäänkin kovasti viillellä ranteita, niin totuus on, että käytännössä ollaan jo varmasti lopputaulukossa korkeammalla kuin kukaan uskalsi ennen kautta veikata. Yleisömäärien osalta epätoivo on tosin ihan ymmärrettävää, mutta kun ei lajikulttuuria ole niin sitä ei ole.

Hieno peli. Tässä porukassa on ollut niin paljon iloisempi ilme koko kauden kuin viime kauden joukkueessa.
Onko Lehdon lähdöstä jotain tiedotettu?
Ainut iso miinus oli tänään tuomaritoiminta. Ihan luokatonta molempiin suuntiin.

Hieno peli. Tässä porukassa on ollut niin paljon iloisempi ilme koko kauden kuin viime kauden joukkueessa.
Onko Lehdon lähdöstä jotain tiedotettu?
Ainut iso miinus oli tänään tuomaritoiminta. Ihan luokatonta molempiin suuntiin.
Leevi Lehto pelasi tänään Mansessa.

Vaikka täällä tykätäänkin kovasti viillellä ranteita, niin totuus on, että käytännössä ollaan jo varmasti lopputaulukossa korkeammalla kuin kukaan uskalsi ennen kautta veikata. Yleisömäärien osalta epätoivo on tosin ihan ymmärrettävää, mutta kun ei lajikulttuuria ole niin sitä ei ole.
Joo, ei tästä kaudesta pannukakkua enää saa, se on ihan selvä. Nälkä kasvaa kuitenkin syödessä, ja kyllä mä jännään nyt pudotuspelien puolesta. Turha sarjapaikasta on pelata, kun se on käytännössä jo saletti. Eihän pudotuspeleissä paljon asiaa ole, mutta mä arvostan kyllä sitä todella korkealle, jos saavutetaan. Ja aion muuten kotipeliin matkustaa pk-seudulta silloin, vaikka olis arkipeli. Itse asiassa vieraspeliin myös, jos on Kouvola tai Manse. Vimpeliin tai Sotkamoon en lähe.

Tärkeä saada välillä pinnojakin, iso voitto.

Toinen jakso oli niin kauheaa sisällä, että mietin ettei tällä pelillä voi jaksoa voittaa, mutta niin vaan tuli voitto ja supervuorolla sitten aukesi.

Kyllä harmittaa Piiraisen puolesta ajoittain, kun ei meinaa päästä lyömään ja kuitenkin risuun ottaisi aika hyvin. Se on karu tuo toisen lyöjäjokerin rooli, jos ei sisällä kulje.

Tiistaina sitten 3 pinnaa.

Ja aion muuten kotipeliin matkustaa pk-seudulta silloin, vaikka olis arkipeli. Itse asiassa vieraspeliin myös, jos on Kouvola tai Manse. Vimpeliin tai Sotkamoon en lähe.
Hyvä asenne!

Ei siinä vaiheessa kilometrit tunnu missään jos pleijjaripaikka tulee, vaan mäkäräisten syötäväksi vaan.

Kyllä harmittaa Piiraisen puolesta ajoittain, kun ei meinaa päästä lyömään ja kuitenkin risuun ottaisi aika hyvin. Se on karu tuo toisen lyöjäjokerin rooli, jos ei sisällä kulje.
Joo, välillä aina pelin aikana tulee mieleen, että pitäisikö järjestystä muuttaa, kun Toivolalla huonompi päivä. Mutta aina harkinnan jälkeen olen kyllä tullut tulokseen, että ei kannata. Tämä sapluuna toiminut erittäin hyvin, ja pitää nähdä niiden heikkojen lyöntivuorojen ja jopa pelienkin yli. Pitkässä juoksussa homma on toiminut todella hyvin, ja ukot hakanneet meille sen keskimäärin 5 juoksua peliin. Tuollainen antaa aina mahdollisuuden, kun räpylä vaan pitää.

Kosonen saanut ihan minimaalisesti ruokaa myös, harmittaa Kososen puolesta, mutta erityisesti joukkueen takia, kun potentiaalia valuu hukkaan. Eteläpää kummeksui SoJy-pelissä Mikon saldoa, onkohan kattonut pelejä lainkaan?

Hyvä asenne!

Ei siinä vaiheessa kilometrit tunnu missään jos pleijjaripaikka tulee, vaan mäkäräisten syötäväksi vaan.
Oon mä pari kertaa käyny itteeni syöttämässä ja kotiseutumatkakin lomalla ajoitettiin osin pelien mukaan, mutta korona sitten pilas sen homman. Mulla tää fanitus vähän uinu pitkään, kun ei toiselta paikkakunnalta kovin usein peleihin päässyt. Seurailin kyllä miten menee ja kotipuolessa ollessa aina peliin, mutta suurin intohimo puuttu. Ruudun myötä sitten elpyi, kun näkee kaikki pelit.

Aivan samoja ajatuksia täällä.

Tänään toisella jaksolla ykkös-kakkos tilannetta yhdellä palolla otettiin purkamaan Puustinen ja pieleenhän se meni. Olen sillä kannalla yleisesti, että numeroilla pelaaville pitää antaa vastuuta vaihtotilanteissa vähillä paloilla, mutta tässä nähtiin Toivola - Piirainen kompon hyvyys. Mielestäni tässäkin tilanteessa olisi pitänyt ottaa Toivola vaihtamaan, kun vaihtajana ei ollut ykköskärjen mies. Toki se syö kotiutuspaikkoja Juholta, mutta toimii.

Kovasti se huutaisi Hyötyläistä pelaamaan sisälle ja ulos, varsinkin nyt kun Lehto lähti. Aika lyhyeksi menee kärki tällä kokoonpanolla.

Oon mä pari kertaa käyny itteeni syöttämässä ja kotiseutumatkakin lomalla ajoitettiin osin pelien mukaan, mutta korona sitten pilas sen homman. Mulla tää fanitus vähän uinu pitkään, kun ei toiselta paikkakunnalta kovin usein peleihin päässyt. Seurailin kyllä miten menee ja kotipuolessa ollessa aina peliin, mutta suurin intohimo puuttu. Ruudun myötä sitten elpyi, kun näkee kaikki pelit.
Kyllä nämä katsojamäärät viiltää syvältä, kun itse istuisi joka pelissä paikanpäällä jos vaan asuisi edes 100km säteellä. Onneksi muutaman pääsee kesässä katsomaan Ukonniemeen ja pari vieraspeliä yleensä myös.

Ruutu on kyllä loistopalvelu kaukofanille, joka peli katsotaan.

Kovasti se huutaisi Hyötyläistä pelaamaan sisälle ja ulos, varsinkin nyt kun Lehto lähti. Aika lyhyeksi menee kärki tällä kokoonpanolla.

Pitää olla tyytyväinen ulkopeliin tänään, kun isoa roolia linjassa pelannut kaksikko oli poissa. Ihan täydestä Pesonen meni syväpelaajana, eikä KPL pystynyt hiukan haparoinutta Pietistäkään suuremmin hyödyntämään. Hyötyläistä tuo joka tapauksessa kaipaisi mukaan mahdollisimman pian.

Sisällä Lehto ei kylläkään saanut paljoa aikaan, vaikka Mäkisellä kovasti luottoa mieheen olikin. Nythän on jopa teoriassa mahdollista, että Kosonen pääsee joskus kotiutuspaikoillekin.

Hienoa, että Konsta mukana taas, toivottavasti pysyy myös rivissä.

IPV:n pullat nyt ihan mukavasti uunissa, kun enää Vimpeli huippukovista jäljellä, JoMa toki myös paha, varsinkin jos saa palikkansa järjestykseen. 6/8 peliä kuitenkin sijoja 6-15 vastaan, ja näissä ei ole pisteittä jääty kertaakaan koko kaudella. Nythän 50% peleistä on ollut kärkiviisikkoa vastaan, ja sijoitus silti hyvä.

Mutta ei IPV niin hyvä ole, että varmoja pisteitä on. Joka peli alkaa nollasta, ja aina on onnistuttava, että voitto irtoaa. Go Reds!

8 peliä jäljellä. 10 pisteellä voi jo pleijari paikka irrota ja 12 pisteellä alkaisi olla aika varma? Joka tapauksessa karsinnat voidaan unohtaa tai sitten pitäisi sakata huolella.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.