Sijais-Leija sanoi:Punainen Paholainen tietää varmasti itsekin, miksi näitä järjestetään, ja jos edelleen plussalle päästään taloudellisesti, on kaikki hyvin. Kovastihan täälläkin aina vaaditaan panostuksia, mutta ensin sitä rahaa ja näkyvyyttä on jostain saatava.
Punainen Paholainen sanoi:Mertarannasta voimme olla samaa mieltä, mutta jos sinne pitää jokin ulkopuolinen selostaja saada niin eipä tule ketään muuta mieleen. Antero Viherkenttäkin kun on selostanut autuaimmilla kentillä jo pitkän aikaa.
MieVaan sanoi:Eiks Höyry käy melkein joka kesä Linnalassa matsissa edelleen? Vai olenko nähnyt harhoja?
On tosin kyllä tainnut lopettaa selostukset aikaa sitten. Ja eipä taida ns suuri yleisö edes tietöää koko moottoriturpaa.
Mä olen Mertarannan kanssa pesiksen suhteen ihan tasapainossa, koska yleensä kohtaan Mertarannan pesismatsissa vain KSS-Areenan kakkospuolen katsomossa ja Mertarannalla ei ole silloin mikkiä :
Dyrokopus sanoi:Hiihto vetää enemmän kuin Duudsonit. Niinkö?
Matti Mansikka sanoi:Me vaan itketään ja valitetaan, ollaan pessimistisiä, emme usko mihinkään, voi helv...
Matti Mansikka sanoi:Mie voin sanoa, se koppari olis ollut siellä alusta alkaen, jos...
Punainen Paholainen sanoi:Lumi oli muuten kylmää Heinäkuussakin..
Punainen Paholainen sanoi:Jos yli 3000 on paikalla, lupaan tehdä lumienkelin hankeen kalsareissa.
MieVaan sanoi:Hee.
Ei Punaisella Paholaisella sattuisi olemaan mitään kuvallista evidenssiä tästä:
Punainen Paholainen sanoi:Jos yli 3000 on paikalla, lupaan tehdä lumienkelin hankeen kalsareissa.
Tosin kyllähän mä miehen sanaan luotan mutta vois ottaa hatun päästä sanan pitämisestä :