Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2015

Vs: IPV 2015

Ulkopelin henkilökohtaisia virheitä valmentajakerho "kommentoi" varsin suorasanaisesti jo tuossa Manse -pelin otteluvideossa.

https://twitter.com/KomuJari/status/616156716862935040

Sinne se latu vaan valmistuu. Valkeapää odottelee paikalle 2000-4000 henkeä, mutta jotenkin en jaksa uskoa että viime kesän Duudsoneiden aikaan saamaa yleisömäärää lyödään tai edes lähelle koska.. Noh, Duudsonit. Jos yli 3000 on paikalla, lupaan tehdä lumienkelin hankeen kalsareissa.

Itteä ei juuri dopingin käytön maaottelu voisi vähempää kiinnostaa, mutta itse peliin toki änkeän paikalle.

Muutenkin mennään mielestäni markkinoinnin suhteen metsään kun itse ottelua enemmän markkinoidaan keskikesän hiihtoa.

Itse pelihän tulee olemaan kotijoukkueen riemujuhlaa, Haapajärvi lähetettäneen tylyin numeroin ja vailla mahdollisuuksia pitkälle kotimatkalle. Läpilyönneillä ei tosin tänään juhlita kun tuo lumivalli estää aika perusteellisesti pallon kulun. Saapa nähdä minkälaisia lumisyöksyjä nähdään jos pallo ulkokentästä läpi kuitenkin saadaan.

Kylläpä tuli negailtua, menen vaihtamaan tamponin. Kiitos ja anteeksi.

Minä pidän kyllä tästä hiihtokilpailuideasta viime vuotista Duudsonien hölmöilyä enemmän, mutta todennäköisesti kuulun vähemmistöön. Ei nyt vaan jostain syystä Duudsonit nappaa alkuunkaan. Mertaranta nyt on väsynyttäkin väsyneempi tapaus, mutta näillä mennään. En nyt kuitenkaan lähde yleisömäärää arvioimaan, tosin alle 2000 olisi varmasti kaikille pettymys.

Punainen Paholainen tietää varmasti itsekin, miksi näitä järjestetään, ja jos edelleen plussalle päästään taloudellisesti, on kaikki hyvin. Kovastihan täälläkin aina vaaditaan panostuksia, mutta ensin sitä rahaa ja näkyvyyttä on jostain saatava.

Enkä lähde kauheasti uhoamaan itse ottelun suhteen. IPV ei ole vakuuttanut oikeastaan missään vaiheessa, ja tänään vastuskin on kiistatta kovempi kuin viikko sitten. Pakko olla tyytyväinen kolmeen pisteeseen, jos ovat tullakseen. Varsinkin toiset jaksot ovat olleet Redseiltä erittäin heikkoa pelaamista jo pitkään.

Sijais-Leija sanoi:
Punainen Paholainen tietää varmasti itsekin, miksi näitä järjestetään, ja jos edelleen plussalle päästään taloudellisesti, on kaikki hyvin. Kovastihan täälläkin aina vaaditaan panostuksia, mutta ensin sitä rahaa ja näkyvyyttä on jostain saatava.

Tiedän toki! Ja siis en mie sitä tarkottanut että näiden järjestäminen pitäisi lopettaa, päin vastoin! Itseä ei vaan vuoden 2001 jälkeen sattuneista syistä ole hiihto kiinnostanut enää lainkaan. Tosin voi syy olla siinäkin että kouluaikoina olisin voittanut jokaisen hiihtokilpailun mikäli tuloslista olisi käännetty ympäri ;D

Valkeapää on huikea persoona ja toista yhtä idearikasta ihmistä ei tästä kylästä taatusti löydy. Ehkä tuossa kotiinpäin vedossa oli ripaus uhoa, mutta luotan siihen että kun IPV ei ole vielä toistaiseksi yhtään yleisöjahti-ottelua hävinnyt, niin ei häviä tänäänkään.

Mertarannasta voimme olla samaa mieltä, mutta jos sinne pitää jokin ulkopuolinen selostaja saada niin eipä tule ketään muuta mieleen. Antero Viherkenttäkin kun on selostanut autuaimmilla kentillä jo pitkän aikaa.

Punainen Paholainen sanoi:
Mertarannasta voimme olla samaa mieltä, mutta jos sinne pitää jokin ulkopuolinen selostaja saada niin eipä tule ketään muuta mieleen. Antero Viherkenttäkin kun on selostanut autuaimmilla kentillä jo pitkän aikaa.

Eiks Höyry käy melkein joka kesä Linnalassa matsissa edelleen? Vai olenko nähnyt harhoja?

On tosin kyllä tainnut lopettaa selostukset aikaa sitten. Ja eipä taida ns suuri yleisö edes tietöää koko moottoriturpaa.

Mä olen Mertarannan kanssa pesiksen suhteen ihan tasapainossa, koska yleensä kohtaan Mertarannan pesismatsissa vain KSS-Areenan kakkospuolen katsomossa ja Mertarannalla ei ole silloin mikkiä ::)

MieVaan sanoi:
Eiks Höyry käy melkein joka kesä Linnalassa matsissa edelleen? Vai olenko nähnyt harhoja?

On tosin kyllä tainnut lopettaa selostukset aikaa sitten. Ja eipä taida ns suuri yleisö edes tietöää koko moottoriturpaa.

Mä olen Mertarannan kanssa pesiksen suhteen ihan tasapainossa, koska yleensä kohtaan Mertarannan pesismatsissa vain KSS-Areenan kakkospuolen katsomossa ja Mertarannalla ei ole silloin mikkiä ::)

Mitä, mitä, mitä?? Siis Raimo "Höyry" Häyrinen Linnalassa? Mennyt miulta täysin ohi, mutta siinähän se olisi selostaja ensi kesän yleisöjahtiin ;D Ja varmasti vanhempi yleisö muistaa 80-90-luvun televisioiduista nyrkkeilymatseista ainakin, tosin tulikohan ne aikanaan mm. PTV:ltä eikä kansallisessa antenniverkossa?

Otetaan kommentaattoriksi vaikka Pentti Lindegren ja kenttähaastattelijaksi Jari Porttila. Siinä sitä olisi naurussa pitelemistä, voi helevet....

Voi helkkari. Tulin juuri paikalle ja täällä on jo nyt vähintään yhtä paljon ihmisiä kuin vuosi sitten. Hanki kutsuu siis..

Päällimmäisenä jäi mieleen, että Linnalassa oli kylmä. Hieno yleisömäärä, mutta jotkut oli selkeästi tulleet katsomaan pelkkää hiihtoa.
Yleisöä lähti muutenkin pois paljon varmasti erittäin kylmän sään takia.
Myöskin vastus olisi voinut olla hieman "sytyttävämpi" kuin Haapajärvi. Ottelusta ei paljon sanottavaa ole. Haapajärvi oli tosi huono ja Ipv pelasi varmasti. Ei varmaan satunnaiselle katsojalle pesiksen hienoudet jääneet tästä ottelusta mieleen.
Haapajärven lukkari Niemi oli kyllä loistava. Paljon vääriä oikeisiin paikkoihin sekä todella korkeaa vaikeaa tolppaa koko ajan, joka vielä pysyi lautasella.

Dyrokopus sanoi:
Hiihto vetää enemmän kuin Duudsonit. Niinkö?

Joo. Pesäpallomatsin aikana olikin sitten melko tasaista laskua yleisömäärässä. Lopussa olikin varmaan vaivoin 20 % tuosta huippulukemasta jäljellä. Eipä tosin Suomen hiihtokisoissa yleensä taida kovin usein olla noinkaan paljon porukkaa, ja tärkeintähän on, että seura pääsi taas voitolle mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Eka jakso oli tosi heikkoa sisäpeliä molemmilta. Toisella IPV pääsi sentään varsin hyvälle tasolle, ja ulkopelliin on oltava kokonaisuudessaan tyytyväinen. Todennäköisesti pitää silti parantaa tuosta toiseltakin jaksolta, ettei Oulusta tarvitse palata tyhjin käsin.

Pari sanaa tän päiväsestä!

Tämä oli aivan huikee tapahtuma! Saada pakalle tollanen määrä huippu-urheilijoita, olympiavoittajia, kaiken lisäksi vielä katsojia. Me vaan itketään ja valitetaan, ollaan pessimistisiä, emme usko mihinkään, voi helv...
Iltapäivällä aattelin parin viime päivien perustella, saattaa olla lähellä 4tuhatta tän päivän yleisömäärä!

Kopparisekoilut ja kasvattajarahat? Eiköhän nämä ole jonkun asia hoitaa, EI MEIDÄN! Mie voin sanoa, se koppari olis ollut siellä alusta alkaen, jos...

Ootteko seurannu tänään uutisia, mediaa? On muute ollut Imatra tänään esillä! Meidän kannattaa valittaa....

Matti Mansikka sanoi:
Me vaan itketään ja valitetaan, ollaan pessimistisiä, emme usko mihinkään, voi helv...

Ketkä me?

Samaa mieltä minä ainakin olen, että tapahtuma ja yleisömäärä olivat hienoja. Vähän vaan harmittaa, ettei pesispeli juurikaan enää kiinnostanut, vaan iso osa lähti pois ennen aikojaan.

Matti Mansikka sanoi:
Mie voin sanoa, se koppari olis ollut siellä alusta alkaen, jos...

Jatka vaan virkettäsi. Minä ainakin lukisin mielelläni taustoja tälle sekoilulle. Turha kai tässä on kenenkään väittää, että takakentän tilanne olisi optimaalinen. Tosin niin kauan kuin Lole pysyy kunnossa ja Hämäläinen on käytettävissä, ei mitään ongelmaa pitäisi olla.

Ei sitä negatiivisuutta ja pessimismiä pitäisi myöskään antaa kuulua noissa otteluvideoissa kameran vieressä kaikille kuultavaksi. Kovin tuttuja ääniähän sieltä silloin toukokuussa kuului. Se siitä pesisihmisten sekoilusta.
Tämänpäiväinen tapahtuma oli onnistunut, pelin suurin anti oli kolme pistettä.

Joo-o, ens kesän ekassa kotipelissä sitten yli 5000 katsojaa? Pessimisti ei ikinä pety, se tuli todistettua jälleen eilen. Aivan käsittämätön luku, vaikka tuosta nyt yli puolet olikin tullut seuraamaan vain hiihtoa ja ensimmäisen jakson.

IPV oli lopulta niin ylivoimainen kuin odotin, vaikka ero juoksuissa ei ollutkaan iso. Kolmostilanteet kuitenkin 17-4 kertonee riittävästi totuutta. Miulle on ihan sama vaikka takakentälle kaivettais Ruli Rapo tai Pepe Laakso naftaliinista, jos joukkue pitää nollapelejä tämän tästä ja pisteitä ropisee.

Ensi sunnuntaina sitten kova peli Oulussa, kaikki pisteet mitä sieltä mukaan saa kelpaa. Tässä tulee sarjan jännityksen kannalta mukavasti ristiinpelaamista seuraavilla kierroksilla.

Lumi oli muuten kylmää Heinäkuussakin..

Lumi oli muuten kylmää Heinäkuussakin..

Hee.

Ei Punaisella Paholaisella sattuisi olemaan mitään kuvallista evidenssiä tästä:

Jos yli 3000 on paikalla, lupaan tehdä lumienkelin hankeen kalsareissa.

Tosin kyllähän mä miehen sanaan luotan mutta vois ottaa hatun päästä sanan pitämisestä ::)

MieVaan sanoi:
Hee.

Ei Punaisella Paholaisella sattuisi olemaan mitään kuvallista evidenssiä tästä:

Jos yli 3000 on paikalla, lupaan tehdä lumienkelin hankeen kalsareissa.

Tosin kyllähän mä miehen sanaan luotan mutta vois ottaa hatun päästä sanan pitämisestä ::)

Ei sattunu eilen olee ketään kuvaamassa, mutta jos lumet nyt huomenna on vielä paikallaan niin heitetään uusi keikka ennen saunaa :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.