Jos Hakala tulee, niin jos vaikka tuo KaMan kakkospelinjohtajan Turo Lauttamuksen mukaan.
Taitaa pojan mukana tulla isä Jyväskylästä.
Jos Hakala tulee, niin jos vaikka tuo KaMan kakkospelinjohtajan Turo Lauttamuksen mukaan.
Niilo Lauttamus oli kovempaa kamaa. Mutta tietävätkö IPV-asiantuntijat vastausta minua askarruttavaan kysymykseen jääkiekkoilja Ville Kohosta. Tämä SaiPa-ikonihan on imatralaislähtöinen ja muistan joskus lukeneeni Villen haastattelusta, että hän pelasi nuorempana pesistä IPV:ssä. Kuulemma oli ihan lupaavakin pesiksessä ennen kuin keskittyi lätkään. Koholla on pesiksen pelaajakorttiin merkitty vain yksi ottelu. Minkä ihmeen takia hän on käynyt kesällä 2009 pelaamassa yhden suomensarjapelin Saaren Urheilijoiden riveissä.Huojentavaa kuulla, ettei sentään Lauttamus ole tulossa. Mitään tietoa ei Hakalan tasosta ole, mutta onhan tuo tosiaan tuoreempi kasvo näissä ympyröissä kuin nämä edeltäjänsä.
Kiitos infosta! Löysin pöytäkirjatiedot kyseisestä ottelusta, jossa Saari voitti Juvan Nuorisopesiksen 2-0 ja katsojia oli komeasti 913. Haminan nousi hyvin nuorella porukalla lohkosta ykköseen ja SiiPe jätettiin kolmanneksi. Lätkätuttuni on maininnut myös Lappeenrannan kiekkomiehistä myös Heikki Mälkiän olleen ihan hyvän pesispelaajan Imatran aikoina, mutta ei kuulemma pelannut IPV:ssä.Kyseessä oli suuri koko kansan urheilujuhla!
Urheilun juhlaa Parikkalassa
Saaren Urheilijat järjestää perjantaina koko kansan urheilujuhlan, jossa nähdään myös suuria urheilutähtiä. Mm. Risto Dufva, Ville Koho ja Antero Mertaranta.yle.fi
Kiitos oikaisusta!myös Heikki Mälkiän olleen ihan hyvän pesispelaajan Imatran aikoina, mutta ei kuulemma pelannut IPV:ssä.
Mälli oli ihan noheva lukkari IPV:ssä!
Atte Hakalasta ei ole oikein minkäänlaista mielikuvaa pelaajana, vaikka olen melko varmasti nähnyt nyt viime vuosikymmenellä Mansen ykkössarjajoukkueessa. Muuten ainakin Ikaalista, Lohea ja sitten 14 peliä miesten superissa KaMassa lyöden kaksi juoksua. Viime kaudella jätti hyvän kuvan KaMan ykköspelinjohtajana finaaleissa Haminaa vastaan. Luulin muuten Hakalaa yli 40-vuotiaaksi, mutta eihän mies ole kuin 34.Mahdollisuus. Tuore kasvo. Uusia tuulia tarvitaan, 2 pj tulee olemaan myös meille uusi.
Näillä resursseilla on pakko ottaa nousevia tähtiä myös pelinjohtoon.
Pelaajabudjetin maltillinen nousu ja nuo molemmat ei vaan kovin helposti sovi yhteen.Molemmat Vainikaiset ” vapaalla ”
Kelpaisi kyllä Ipv
Taidetaan ensin odotella kausi päätökseen. Finaalien aikaan turha julkistella paljoa kun hukkuu finaalien alle sellaiset julkistukset.Hiljasta on uusien sopimuksien suhteen kuin huopatossu tehtaalla...
Sitä vaan ihmettelen, että kaikki muut tippuneet joukkueet on tainnut julkaista jo uusia vahvistuksia paitsi IPV.Taidetaan ensin odotella kausi päätökseen. Finaalien aikaan turha julkistella paljoa kun hukkuu finaalien alle sellaiset julkistuks
Voi hyvin olla mutta totutusti julkistusaikataulut jengeillä heittää aina ja niistä on jotain voitu sopia pelaajakohtaisestikin. Odottavan aika käy helposti pitkäksi mutta toisaalta niitä saattaa silti tippua vasta huomattavan myöhään syksyllä tai syystalvella eikä siitä kannata liikaa ottaa stressiä.Sitä vaan ihmettelen, että kaikki muut tippuneet joukkueet on tainnut julkaista jo uusia vahvistuksia paitsi IPV.
"Kun aika on, niin saavuthan sä silloin luo. Mä ilmoitan, kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta en." Ei joulupukkikaan tule syyskuussa.Voi hyvin olla mutta totutusti julkistusaikataulut jengeillä heittää aina ja niistä on jotain voitu sopia pelaajakohtaisestikin. Odottavan aika käy helposti pitkäksi mutta toisaalta niitä saattaa silti tippua vasta huomattavan myöhään syksyllä tai syystalvella eikä siitä kannata liikaa ottaa stressiä.
"Kun aika on, niin saavuthan sä silloin luo. Mä ilmoitan, kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta en." Ei joulupukkikaan tule syyskuussa.
Tuo on ikuinen kampanja, kun on voimassa 31.9. asti.Älkää nyt kuitenkaan jättäkö tuota kausikortin ostamista kampanjan viimeiseen päivään.