Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2025

Viestejä
3,001
Huojentavaa kuulla, ettei sentään Lauttamus ole tulossa. Mitään tietoa ei Hakalan tasosta ole, mutta onhan tuo tosiaan tuoreempi kasvo näissä ympyröissä kuin nämä edeltäjänsä.
 
Viestejä
592
Huojentavaa kuulla, ettei sentään Lauttamus ole tulossa. Mitään tietoa ei Hakalan tasosta ole, mutta onhan tuo tosiaan tuoreempi kasvo näissä ympyröissä kuin nämä edeltäjänsä.
Niilo Lauttamus oli kovempaa kamaa. Mutta tietävätkö IPV-asiantuntijat vastausta minua askarruttavaan kysymykseen jääkiekkoilja Ville Kohosta. Tämä SaiPa-ikonihan on imatralaislähtöinen ja muistan joskus lukeneeni Villen haastattelusta, että hän pelasi nuorempana pesistä IPV:ssä. Kuulemma oli ihan lupaavakin pesiksessä ennen kuin keskittyi lätkään. Koholla on pesiksen pelaajakorttiin merkitty vain yksi ottelu. Minkä ihmeen takia hän on käynyt kesällä 2009 pelaamassa yhden suomensarjapelin Saaren Urheilijoiden riveissä.
On lyönyt vielä hyvät tehot 1+3 ja tuonut juoksunkin. SaarU näyttää olevan Sami Partasenkin kasvattajaseura.
Onkohan Villen pelaamisessa ollut kysymys jostakin vedonlyönnistä tai ehkä hyväntekeväisyyskampanjasta. Tuli myös tämä Valkeapää mieleen, mutta mahtoiko hän vielä 2009 vaikuttaa esimerkiksi IPV:ssä?
 
Viestejä
321
Kyseessä oli suuri koko kansan urheilujuhla!

 
Viestejä
592
Kyseessä oli suuri koko kansan urheilujuhla!

Kiitos infosta! Löysin pöytäkirjatiedot kyseisestä ottelusta, jossa Saari voitti Juvan Nuorisopesiksen 2-0 ja katsojia oli komeasti 913. Haminan nousi hyvin nuorella porukalla lohkosta ykköseen ja SiiPe jätettiin kolmanneksi. Lätkätuttuni on maininnut myös Lappeenrannan kiekkomiehistä myös Heikki Mälkiän olleen ihan hyvän pesispelaajan Imatran aikoina, mutta ei kuulemma pelannut IPV:ssä.
 
Viestejä
147
myös Heikki Mälkiän olleen ihan hyvän pesispelaajan Imatran aikoina, mutta ei kuulemma pelannut IPV:ssä.

Mälli oli ihan noheva lukkari IPV:ssä!
 
Viestejä
592
Mahdollisuus. Tuore kasvo. Uusia tuulia tarvitaan, 2 pj tulee olemaan myös meille uusi.
Näillä resursseilla on pakko ottaa nousevia tähtiä myös pelinjohtoon.
Atte Hakalasta ei ole oikein minkäänlaista mielikuvaa pelaajana, vaikka olen melko varmasti nähnyt nyt viime vuosikymmenellä Mansen ykkössarjajoukkueessa. Muuten ainakin Ikaalista, Lohea ja sitten 14 peliä miesten superissa KaMassa lyöden kaksi juoksua. Viime kaudella jätti hyvän kuvan KaMan ykköspelinjohtajana finaaleissa Haminaa vastaan. Luulin muuten Hakalaa yli 40-vuotiaaksi, mutta eihän mies ole kuin 34.
 
Viestejä
950
Sitä vaan ihmettelen, että kaikki muut tippuneet joukkueet on tainnut julkaista jo uusia vahvistuksia paitsi IPV.
Voi hyvin olla mutta totutusti julkistusaikataulut jengeillä heittää aina ja niistä on jotain voitu sopia pelaajakohtaisestikin. Odottavan aika käy helposti pitkäksi mutta toisaalta niitä saattaa silti tippua vasta huomattavan myöhään syksyllä tai syystalvella eikä siitä kannata liikaa ottaa stressiä.
 
Viestejä
982
Voi hyvin olla mutta totutusti julkistusaikataulut jengeillä heittää aina ja niistä on jotain voitu sopia pelaajakohtaisestikin. Odottavan aika käy helposti pitkäksi mutta toisaalta niitä saattaa silti tippua vasta huomattavan myöhään syksyllä tai syystalvella eikä siitä kannata liikaa ottaa stressiä.
"Kun aika on, niin saavuthan sä silloin luo. Mä ilmoitan, kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta en." Ei joulupukkikaan tule syyskuussa.
 
Viestejä
116
Omituista markkinointia? Ensin julkaistaan kausikorttitarjous ensi kaudelle, sitten ollut pari viikkoa täydellistä hiljaisuutta.
 
Viestejä
341
"Kun aika on, niin saavuthan sä silloin luo. Mä ilmoitan, kun on päivä tuo. Kun aika on, niin heti saat sen tietää. Mä en voi olla kertomatta en." Ei joulupukkikaan tule syyskuussa.

Jospa joulupukki tois jonkun yllätyslahjan näiden "varmojen" ( Hyötyläinen, Niemeläinen, Pasi, Havukainen x 2, Hakala) lisäksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös