Tässä käy sitten varmaankin pitemmän päälle niin, että kun kaudet on vain taistelua pysymisestä sarjassa, niin jossain vaiheessa se mielenkiinto loppuu katsojiltakin. Jonkunlainen pidemmän tähtäimen suunnitelma pitäisi Ipv;ellä olla, niin kuin Kiteellä on.
Itse näen, että viime syksynä alkoi pitkän tähtäimen suunnitelman toteutuminen. Niemisen johdolla perusasiat kuntoon. Reitin rooli on ollut hyvä. Urheilullinen puoli ei vielä itselleni näy niin selvänä, mutta kyllä joukkueen kokoamisessa joutuu taloudellisen realiteetin ja seuran nykyisen vetovoiman kanssa tasapainoilemaan. Jos ylimmällä tasolla halutaan pelata, niin tuosta yhtälöstä pitäisi saada korjattua molempia tekijöitä.
Jos kaikki palikat menisivät kohdilleen, niin seuraavat 2-3 vuotta voisi näyttää seuraavalta: myynti kasvaa, etenkin aitiot/ yristysmyynti, suorat sponssit. Pieni kasvu yleisömääriin. Urheilullisesti kohtuullinen menestys, tunnistettava ja hyvä henki joukkueessa. Ennen juhannusta jo muutama tärkeä jatko vuodelle 2026. Syksyllä oman tason ylärajoilla niin pitkälle kun päässään. Pelillinen ilme on kuitenkin raikas. Tuosta lähtee hyvän kierre. Pidempiä sopimuksia, seuran vetovoiman nousu. Lpr-Imatra akselin pitäisi kuitenkin tarjota kohtuullisesti niin työ kuin opiskelukin mahdollisuuksia.
Tokihan tuota auttaisi muutama avokätinen tukija. Itse en kaipaa millään tavalla Jussilan kaltaisia vahvistuksia, joka oli yhtä sitoutunut joukkueeseen kuin minä painonpudotukseeni.
Huhut on aina huhuja, mutta kyllä omista kasvateista pitää huolehtia. Ei tietysti jos taidot ei riitä ja pelaaja on myrkyllinen, mutta vähän huolustuneena noita juttuja sopimusneuvotteluista kuuntelee.
Ensi kauteen luottavin mielin. Sellainen toive kuitenkin, että Samu Vainikainen rosteriin, vaikka myöhemmin kun käden kunto selviä. Se olisi tuohon porukkaan enemmän kuin tervetullut. Tuo olisi seurajohdolta sellainen venyminen, mitä tarvittaisiin.