Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2024

Viestejä
49
Kyllä ollaan nyt uuden äärellä jos numero 4 ei ole pääkoutiuttajia, vaikka 2 hyvää lyöjäjokeria onkin. 1 kärki lienee muilla mihin eniten satsataan. Hyvän ulkopelin takia pisteitä on saatu enimmäkseen.
 
Viestejä
778
Jos tulisi paloton ajolähtö numerolle 4 ja se olisi Seppänen, niin veikkaan, että jompi kumpi lyöjäjokereista tulisi kuitenkin ensin lyömään. Jos numerolla 4 olisi Kosonen tilanne olisi varmasti toinen. Kyllähän tuosta joukkueesta jokainen pelaaja voisi kerran pelissä saada juoksun lyötyä, mutta siihen se sitten jäisikin. Mielestäni IPV:llä pitäisi olla hyvä numerolla 4-5 oleva kotiuttaja (Kosonen) ettei koko peli ratkea siihen kotiuttaako Olli 60% vai ei, kun Laaksoa tarvitaan monesti jo tilanteen rakenteluun.
Toisaalta se todennäköisyys palottoman ajon saamiseen numero neloselle/jokereille on korkeampi kun Kosonen on kolmosena ja Seppänen nelosena.
 
Viestejä
49
VVO 1 palon tilanteessa kopilla kenttä tyhjäksi, sama moka kuin AA pelissä
Onko oikeasti maapallo ja kaverin saattaminen suorittamaan noin vaikeaa, vai viuhka Velhon ohjeet
 
Viestejä
489
Läksin mökiltä katsomaan peliä ja yhteen jaksoon se jäi. Ei tuota jaksa katsoa katsomossa, kun virheet seuraavat toistaan. Itse lasken nuo virheet pelinjohdon virheiksi enemmän kuin pelaajien virheiksi.

Otetaan esimerkkinä paloton ajo, jossa kopilla kenttä tyhjäksi. Ei tuota ratkaisua voi vaan tehdä, jos ei muuta osata, niin hermopallo pussin pohjalle ja uusi ajo päälle. No sama virhe toistettiin varmuuden vuoksi.

Sitten tuo jo lähes varma ajo. Olihan lukkari antanut väärän, mutta ei silti noin, kun oli vain 1-3 tilanne ja Kosonen ei ole näppien erikoismies ollut koskaan. Olin jo huutamassa, ettei oteta sisään, mutta nämä iloiset pellet pelinjohdossa olivat keksineet loistavan idean. Siinä oli sekin sisävuoro.

Olen varmaan liikaa ollut mukana ja ei tuo pelinjohto vaan istu omaan maailmaani millään. Noilla tilanteilla olisi heikkojenkin prossien kanssa pitänyt tehdä sen 3-4 juoksua. Ei vaan jaksa katsoa tuota.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös