Kyllä.Toni Gäärdemeister?
Nimen perusteella odotan vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kyllä.Toni Gäärdemeister?
Mitkäs Kuitusen varsinaiset pelipaikat ovat?Menee kyllä vahvasti toiveasteelle, mutta Eero Kuitunen olisi IPV:lle melko kova hankinta.
Ei hirveästi ole kuulunut huhuja miehen uudesta osoitteesta, mutta ihan kärkijoukkueet alkaa olla "täynnä" eli sinne ei taida mahtua.
Etukenttä ja etenjiä/vaihtajaMitkäs Kuitusen varsinaiset pelipaikat ovat?
Etukentälle Imatralla pelaajat jo löytyy. Ja riittääkö Kuitusella ykköskärkeen? Ei ehkä se kaivattava palanen.Etukenttä ja etenjiä/vaihtaja
Etukentälle Imatralla pelaajat jo löytyy. Ja riittääkö Kuitusella ykköskärkeen? Ei ehkä se kaivattava palanen.
Mä vähän luulen, että se voi olla Pesonen numero kolme ja kärkeä haetaan jostain. Pessillä aina kakkostilanne ollut ykköstilannetta parempi. Ja nolla ei taas ole ollut mitenkään luonteva.Ei riitä ainakaan jos vertaa Pesoseen ja Sikiöön. En tiedä saisiko numeron 3 leivottua Redseille joa Pesonen-Sikiö 1 ja 2?
Mutta ei varmaan kovinkaan käänteentekevä palanen olisi. Näin ei-ipv:läisenä sanoisin, että Surakka vaan numerolle 3 ja vastuuta tulevaisuuden tähdille.
Mä vähän luulen, että se voi olla Pesonen numero kolme ja kärkeä haetaan jostain. Pessillä aina kakkostilanne ollut ykköstilannetta parempi. Ja nolla ei taas ole ollut mitenkään luonteva.
Mä vähän luulen, että se voi olla Pesonen numero kolme ja kärkeä haetaan jostain. Pessillä aina kakkostilanne ollut ykköstilannetta parempi. Ja nolla ei taas ole ollut mitenkään luonteva.
Toikka ei tosin pelannut etukentällä, Pesonen - Kauppinen jatkaa siellä parina.Lähinnä mietin tuota ulkopelin kautta.
Toikan lähtö jättää yhden pelaajan aukon etukentälle.
Kuitunen pelannut myös "ihan ok" sisäpelitehoilla ja tuonut parhaalla kaudella 27 juoksua, että ei tuon tasoisia pelaajia Imatralla liikaa ole.
Fakta nyt kuitenkin lienee se, että saipamaisesti, alelaarien kautta tulevaan kauteen lähdetään.
Kuitusen tulo Imatralle on mahdollinen ellei jopa todennäköinen. Vesselihän tuntee Kuitusen HP:n junnuvuosilta🤔Menee kyllä vahvasti toiveasteelle, mutta Eero Kuitunen olisi IPV:lle melko kova hankinta.
Ei hirveästi ole kuulunut huhuja miehen uudesta osoitteesta, mutta ihan kärkijoukkueet alkaa olla "täynnä" eli sinne ei taida mahtua.
Toikka ei tosin pelannut etukentällä, Pesonen - Kauppinen jatkaa siellä parina.
En ole seurannut paljon Kuitusta myöhemmin, mutta HP:n ykkössarjaporukassa hän pelasi aikoinaan siepparina. Pääsi kerran valtakunnalliseen julkisuuteenkin saatuaan, oliko sen nyt Kuopiossa, pallon suuhunsa.Kuitusen tulo Imatralle on mahdollinen ellei jopa todennäköinen. Vesselihän tuntee Kuitusen HP:n junnuvuosilta🤔
Kuitusen tulo Imatralle on mahdollinen ellei jopa todennäköinen. Vesselihän tuntee Kuitusen HP:n junnuvuosilta🤔
Roopella olisi varmasti annettavaa sisäpeliinkin ja toivottavasti tosiaan läpimurto nimenomaan sisäpelin puolella tapahtuisi jo ensi kaudella.Jos Sikiöstä nyt kopparia tehdään, niin sitten tehdään ja sen näkee sitten miten menee.
Linjaan pitää saada kuitenkin laatua ja kovan luokan ulkopelaaja tyyliin Leevi Lehto.
Seppäsen rooli on mielenkiintoinen ja toivon, että ensi kausi olisi todellinen läpimurto.
Kosonen vuoden jatkot