Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2024

Viestejä
805
Laittaisin Sikiön numerolle 2. Paljon enemmän mielikuvitusta 1-tilanteen purussa, kuin Pesosella. Pesosen pienet on onnettomia ja mieluummin saisi vaihtaa kovilla. Miitrillä toki jalka kulkee paremmin, mutta ei kulje mailassa nyt. Kuka sitten nro. 3? Kokeilisin jopa Muuruvirtaa.

Toikka nyt hereille ja joukkueen paras kotiuttaja kotiuttamaan, V-V Olli ennen Laaksoa! Varsinkin kun oli tilanne, että avaava juoksu olisi iso juttu, niin ei kun Laakso hakkaamaan läpäriä.

Jotain on nyt tapahduttava joukkueen sisällä, jonkun pitää herättää joukkue.
 
Viestejä
121
Oli seuran tiedotteessa uutta sisältöä tai ei, itse pidin, että sellainen julkaistiin. Niin järkyttävän vähän esim. IPV tiedottaa asioista, joten jokainen tällainen on positiivinen yllätys.

Täällä on ollut monta hyvää viestiä aiheen ympäriltä. Vesseli on jo noin 40 pelin verran saanut näyttää, mihin pystyy, ja eihän se hääviä ole ollut. Ei materiaali oikeasti näin huonoa ole ollut, mitä tämä ja viime kausi antaa ymmärtää. Siitä olen samaa mieltä, että vaihto esim. Puliin ei välttämättä muuttaisi mitään tuloksellisesti. Mutta kun aletaan olla siinä tilanteessa, että suora putoaminen on varsin realistinen vaihtoehto, niin jotain on muutettava. Tuo se sitten parempaa tulosta tai ei.
 
Viestejä
79
Oli seuran tiedotteessa uutta sisältöä tai ei, itse pidin, että sellainen julkaistiin. Niin järkyttävän vähän esim. IPV tiedottaa asioista, joten jokainen tällainen on positiivinen yllätys.

Täällä on ollut monta hyvää viestiä aiheen ympäriltä. Vesseli on jo noin 40 pelin verran saanut näyttää, mihin pystyy, ja eihän se hääviä ole ollut. Ei materiaali oikeasti näin huonoa ole ollut, mitä tämä ja viime kausi antaa ymmärtää. Siitä olen samaa mieltä, että vaihto esim. Puliin ei välttämättä muuttaisi mitään tuloksellisesti. Mutta kun aletaan olla siinä tilanteessa, että suora putoaminen on varsin realistinen vaihtoehto, niin jotain on muutettava. Tuo se sitten parempaa tulosta tai ei.
Tämän olisin voinut itse kirjoittaa. Jaan tismalleen ajatukset.
 
Viestejä
3,002
Olli ekaa kertaa räpylässä ja Seppänen kotiuttajajokerina tänään. Kiva olisi saada seuraavaan matsiin paras kokoonpano kehiin.
 
Viestejä
325
Ihan mielenkiintoista nähdä Olli räpylässä, jos toimii edes kohtalaisesti niin siinä voisi olla jatkoa ajatellen numero 4, kun Kossu ollut niin pihalla lyöntien kanssa. Hakomäki voisi sitten olla multijokerina Laakson ja Gardemeisterin kanssa.
 
Viestejä
3,002
 
Viestejä
782
eipä juuri odotuksia ollut tämän päivän matsista, mutta alkoihan tämä taas ihan päin helvettiä. Tuskaa kentällä ja kotikatsomossa!
 
Viestejä
55
Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta en jaksa ymmärtää miksi Surakka antaa lyöjäjokereille niin hyvää syöttöä? Sopivaa alle puolikorkeaa selvällä syöttöliikkeellä! Sellaisestahan ne ovat paukuttaneet koko talven! Tänäänkin Ruuskalle ja hyvin tuntui kupperi tippuvan. Onneksi on ensi vuonna toinen lukkari!
 
Viestejä
3,002
Jotenkin näytti Surakka pitävän kovaa tempoa, vaikka vastustajalle tuli onnistumista toisensa perään. Jos ei homma kiinnosta, niin, ilman mutta Pietulle näytönpaikkaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös