IPV:n kopparit saanevat aika kivasti liikuntaa esimerkiksi Hyvinkään ja Haminan avarilla kentillä.
Onpas surkeaa trollausta tällaiset kommentit. Tiedoksi, että aitiot ei ole pelkästään pesäpallo-otteluihin tehty.Ihan suuren maailman meininkiä kun kuusi kappaletta aitioita verovaroin pystytetään Imatralle. Toivottavasti tuovat isoja tapahtumia alueelle.
Pahoin pelkään että tämä tulee kääntymään suureksi katastrofiksi jos seuran johdossa ihan oikeasti kuvitellaan myytäväksi kuusi aitiota jokaiseen otteluun
voi olla kaksikin aika tiukassa
että Imatran viitekehyksessä kuuden aition myyminen ottelua kohden on täysin utopistinen ajatus, eikä pelkästään aitiomyynnillä paikata tulosta, jos itse tuote ei ole kunnossa.
Olen kanssasi erimieltä aitioden vetovoimasta. Kokemuksen perusteella Aitiot tuo yritylsille tapahtumastabhuomattavasti houkuttelevamman, kun saa yhteistyökumppaneille asianmukaiset tarjoilut ja oman tilan missä voi keskustella omanporukan kesken. Toinen ryhmä on kave- ja tyhyporukat jotka panostavat yhteiseen kokemukseen.Määrittelisin tuotteen = joukkueen menestyminen & ottelutapahtuma, johon en pysty aitiotoimintaa laskemaan.
Kuten sanoin, kahden aition myynti ottelua kohden on Imatran kokoisessa kaupungissa hyvä suoritus, mutta jos joukkue ei pärjää, on kyllä isot riskit aitioiden seisovan tyhjillään. Talousalue kun on mikä on, eikä mistään kärkipään seurasta kyse..
Muutoinkin kiinnostaa laskukaava, miten aitioilla kompensoidaan ilmeisesti heikkoja odotettavissa olevia lipputuloja. Näkemykseni on se, ettei seuran taloutta tässä kohtaa aitiot pelasta, varsinkin kun TJ laskenut nyt mitä ilmeisemmin myyvänsä kaikki aitiot peleihin - tällainen käsitys paikallis lehden taannoisesta haastattelusta jäi…
Valkeapään menetys on seuralle iso, eikä niitä saappaita kukaan täytä, mutta rehellisesti kiinnostaisi kuulla mm. tämän hetken kumppanimyynnin + ottelutapahtumamainonnan tilanteesta. 30 000€ aitioihin + vuokrat on paperilla iso jos myynti ei lasketun kaavan mukaisesti toteudu.
Odottaisin enemmän viestinnällisesti - nyt kun alan ammattilainen on taloon palkattu.
Myös kaksoisroolin näkemys hallituksen toimesta kiinnostaisi avata kun mielestäni urheiluseuratyö - ainakin itselleni on ollut päätoiminen vakanssi…
Määrittelisin tuotteen = joukkueen menestyminen & ottelutapahtuma, johon en pysty aitiotoimintaa laskemaan
Olen kanssasi erimieltä aitioden vetovoimasta. Kokemuksen perusteella Aitiot tuo yritylsille tapahtumastabhuomattavasti houkuttelevamman, kun saa yhteistyökumppaneille asianmukaiset tarjoilut ja oman tilan missä voi keskustella omanporukan kesken. Toinen ryhmä on kave- ja tyhyporukat jotka panostavat yhteiseen kokemukseen.
hienoa kehitystä Ukonniemeen vilä kun mäkärät muuttaa pois
On kyllä surkea myyjä, jos ei saa kuutta aitiota myytyä noin 15 Superpesiksen runkosarjan peliin perinteikkäässä pesäpallokaupungissa.Ja kyllä, niin kuin yllä kirjoitin, niin aition rakentamisperusteet ovat tiedossa. Eräälle pesäpalloseuralle töitä tehneenä, tiedän, että Imatran viitekehyksessä kuuden aition myyminen ottelua kohden on täysin utopistinen ajatus, eikä pelkästään aitiomyynnillä paikata tulosta, jos itse tuote ei ole kunnossa.
Erittäin hyviä pointteja. Näen haasteen silti todella kovana, mutta toki hyvin argumentoit pätevän myyjän toimintaa ja toisaalta ihan tekijä-osastoa Seuran hallituksessa on joten voisin pitää myös mahdollisena heidän jalkauttamista ja vastuuta tehtävään, mutta näin tapahtuessaan toki samalla voisi kyseenalaistaa toiminnanjohtajan roolitusta kun ainakin Valkeapään vahvuuksia myynti lienee olleen.On kyllä surkea myyjä, jos ei saa kuutta aitiota myytyä noin 15 Superpesiksen runkosarjan peliin perinteikkäässä pesäpallokaupungissa.
Jos olisin aitiomyyjä, niin nuo olisi myyty kuukaudessa loppuun taatusti.
Utopismin kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
Toki, jos jokainen aitio maksaa vähintään 4-figs ja ensimmäinen numero ei ole edes ykkönen, niin sitten menee hyvin haastavaksi.
Ensimmäisellä kaudella ne aitiot pitää saada täyteen. Toiselle kaudelle voi sitten neuvotella inflaatiokorotuksista hintoihin.
Paras myyjä myisi muutamalle suurimmalle yhteistyökumppanille aition muutaman vuoden sopimuksella.
Ei tässä ole tarkoitus ollut vinoilla mihinkään suuntaan, sääli, jos tällainen kuva on ilmennyt.On melko huvittavaa vinoilla 6 aition rakentamisesta verorahoin. Vertailu jääkiekkojoukkueeseen on myös hölmö.
Jäähallin käyttökustannukset on miljoonan vuodessa ja pesisstadionin aitioiden kustannus 200 k kertainvestointina palvellen myös muita lajeja ja tapahtumia.
Valkeapää on seuran nykyisellä Superpesis taipaleelle merkittävä hlö ja kaikki kunnia hänelle. Toisaalta Valkeapään aikaan leimautuu pienen seuran ja vastuunjaon puuttumisen haasteet eli liiaksi oltiin yhden hlön varassa?
Olen ymmärtänyt ettei seuran tilanne ole niin heikko ja uuden hallituksen myötä organisaatioiden johtamisesta on ihan riittävä kokemus. Tuossa on hyvät mahdollisuus rakentaa sellainen organisaatio niin, ettei henkilövaihdokset sitä heilauta.
Itse näen, että jos tuleva kausi selvitään pää pinnalla, niin on ihan hyvät mahdollisuudet asettaa seura tukevasti ylempään keskikastiin ja sieltä pleijareihin ainakin aika ajoin?
Tuo on ehdottomasti tätä päivää ja hienoa, että näin tehdään. Kaupunki uskoo IPV:n pelaavan pääsarjassa jatkossakin, jolloin se saa investointinsa takaisin ja stadionia on myös helpompi myydä muihin tilaisuuksiin. Seuralle tämä on myös mahdollisuus lisätä tuottoja, koska asiakkaat ovat vain nykyisin entistä vaativampia ja yritysvieraita on vaikea saada, jos istut kaikkien seassa ja yrität siinä sitten keskustella ehkä myös bisneksestä. Siellä missä aitioita on, jääkiekossa tietysti kaikkialla, nämä aitiot täyttyvät reilusti ennen ottelun alkua ja joskus sinne jäädään jopa pelien jälkeen. Hyvä IPV ja kaupunki, nyt pitää vain saada joukkue menestymään.Kuten Ylen uutisessa todetaan, IPV satsaa aitioiden kalustamiseen 30 000 € ja maksaa aitioiden käytöstä vuokraa. Kaupunki rakentaa aitiot 200 000 eurolla ja ne ovat kaikkien tapahtumien käytössä.
Kuulostaa maltilliselta ja IPV:n kannalta hyvältä investoinnilta. Ei sisällä suurta riskiä, mutta laajentaa merkittävästi ottelutapahtuman myyntimahdollisuuksia yritysten suuntaan. Verrattuna siihen, että yrityksille on tarjota pelkkiä makkarakuponkeja ja lippuja kansankatsomoon.