Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2023

Hieno kolmonen, vaikka vähän tiukaksi meni. Seppäsen räpylä kesti tiukassa paikassa.

Laakso on kyllä hyvässä lyönnissä. Näinköhän menee tällä hetkellä paremmin kentän ulkopuolellakin.
Erityisesti lämmittää nuo Tonin otteet. Viime kauden jälkeen olin varma ettei mies enää pue päälleen IPV:n paitaa, mutta mitä vielä, Tonihan on elämänsä keväässä!

Hieno tulos tänään IPV:lle. Joukkueella pirteä peli-ilme ja nostaisin kyllä hattua seurajohdolle Laakson sopimuksesta sekä KPL:n lainoista. Toivat sen sopivan buustin ja nyt katsotaan, mihin asti se kantaa.

Iloitaan kun on syytä ja muistutetaan, että Hämäläinen siirtyy pois joukkueesta ja tuo erittäin hyvin toimiva takakenttä on vain muisto sen jälkeen.

Edelleen tärkeintä on varmistaa sarjapaikka ja sitten pyrkiä rakentamaan ehjä kokonaisuus seuraavalle kaudelle.

Surakalle nyt voi myös antaa tunnustuksen, hyvä peli ja tuon sen tason pitäisi olla jatkossakin. Mäkelän tyhmät palot taas ehkä miinusta, jos voittopelin jälkeen pitää niitä hakea.

Viimeisten 5-6 pelin sisäpeli on kuitenkin seillaista, mikä antaa mahdollisuuden voittaa pelejä monia joukkueita vastaan. Paljon Lankistakin arvostellaan, mutta mm. Kempele-pelissä teki aika monta voittavaa suoritusta. Tasaisuutta toki lisää ja virheitä vähemmäksi. On ne muidenkin virheet vähentyneet, niin miksei hänenkin…

Alkaa sarjataulukko näyttää varsin herkulliselta, vaikka karsijan paikalle yhä 2 pistettä eroa. Alajärvi ei ole niin huono tuloksellisesti mitä sarjataulukko näyttää, mutta ero sinne kuitenkin selvä. Kitee ja Seinäjoki vireessä. Koskenkorvalla ja Pattijoella vaikeampaa. Montaa pinnaa ei enää tarvitse, jotta pelko putoamisesta hälvenee unholaan.

Saataskohan Laaksolle vielä sorvattua vuoden jatko, silminnähden nauttii pelaamisesta tällähetkellä.
Itse olen ollut kohtuullisen kärkäs kommenteissani mutta nyt joukkue on näyttänyt luonnetta, pidetään tämä.
Edelleen olen sitä mieltä että karsintojen välttäminen on vaikea alkukauden jälkeen on meidän mestaruus.
Toki mielellään säälipleijareihinkin saadaan mennä mutta se kaikki on plussaa!

Kävin jo JoMan ketjussa kehaisemassa että oli todella hyvä selostaja Ruudun lähetyksessä!
On kyllä hyvä selostaja. Taitaa muuten olla imatralaistaustainen kaveri kyseessä. Sen sijaan nämä Tahkon ja Mansen selostajat eivät tuo lähetykseen mitään lisäarvoa, vaan pikemminkin sekoittavat katsojia. Mieluummin kuuntelisi kenttäkuulutusta kuin huonoa selostusta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.