Facebookista:
Pienen häikän jälkeen olemme palanneet taas Instagramiin. Löydät meidät osoitteesta Login • Instagram
Niin, tekijöitä ei varmasti ole liikaa! Nykyiset painavat varmasti hommia niska limassa, mutta kaikkea ei vain ehdi tekemään! Näin luulen! Toki he varmasti parhaansa yrittävät! Eikö tästä ryhmästä löytyisi aktiivisia osaajia talkoohommiin seuraan? Tekemistä olisi ihan varmasti monenlaista ihan makkaranmyynnistä vaativampiin tehtäviin. Uskon, että halukkaat otetaan avosylin vastaan!Itse ainakin ihmettelin sitä ettei MISSÄÄN seuran kanavassa ollut mitään tietoja itse peliin liittyen. Ei kokoonpanoa, ei tulosseurantaa. Hevosmiesten varassa joutui tulosta seurailemaan.
Kyllä kyllä, asiaa.Nyt on striimi, mahtavaa. Lippu menee ostoon.
Ite joutuu olee töissä mut lippu menee kannatuksen vuoksi ostoonNyt on striimi, mahtavaa. Lippu menee ostoon.
Kyllä kyllä, asiaa.
Surakan Vesa on hyvä studioisäntä. Viihdettä koko rahalla, ainakin jos juoksu nähdään kotijoukkueen toimesta.
Kovaa kamaa, kun tammikuun 16 päivän harkkapelissä on selostajan lisäksi studio ja studioisäntä. Ostan lipun pelkästä kannatuksesta, vaikka peli saattaakin jäädä katsomatta. 👏
Pelin pystyy katsomaan myös tallenteena. IPV - KPL Harjoituspeli - STRIIMI 16.01.22 11:45 - Imatran Pallo-Veikot - Osta liput - NetTicket.fiAivan mahtavaa 💪🏼 Kannatuslippu täältäkin ostoon vaikka peliä en ehdikään katsomaan. Jos ei tallenteena pysty katsella.
Ainakin oman Samsungin selaimessa toimii 👍Pystyyköhän huomista streamia katsomaan smart tv:n selaimen kautta?
Joo hyvin toimii täälläkin, onpa mukava katsoa taas pesistä ❤️Ainakin oman Samsungin selaimessa toimii 👍
Täällä toimii erinomaisesti. Hyvä toteutus kaikenkaikkiaan.Tökkiikö striimi muillakin vai onko vika meidän yhteyksissä?