Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2022

Koden soppari. Ja siitä IPV:lle kasaantuva mediahuomio ovat jo itsessään niin iso homma, että mies kannatti ehdottomasti ottaa viimeistä vuotta pelaamaan sinne! Hyvää työtä.

Itse ainakin ihmettelin sitä ettei MISSÄÄN seuran kanavassa ollut mitään tietoja itse peliin liittyen. Ei kokoonpanoa, ei tulosseurantaa. Hevosmiesten varassa joutui tulosta seurailemaan.

Itse ainakin ihmettelin sitä ettei MISSÄÄN seuran kanavassa ollut mitään tietoja itse peliin liittyen. Ei kokoonpanoa, ei tulosseurantaa. Hevosmiesten varassa joutui tulosta seurailemaan.
Niin, tekijöitä ei varmasti ole liikaa! Nykyiset painavat varmasti hommia niska limassa, mutta kaikkea ei vain ehdi tekemään! Näin luulen! Toki he varmasti parhaansa yrittävät! Eikö tästä ryhmästä löytyisi aktiivisia osaajia talkoohommiin seuraan? Tekemistä olisi ihan varmasti monenlaista ihan makkaranmyynnistä vaativampiin tehtäviin. Uskon, että halukkaat otetaan avosylin vastaan!

Kovaa kamaa, kun tammikuun 16 päivän harkkapelissä on selostajan lisäksi studio ja studioisäntä. Ostan lipun pelkästä kannatuksesta, vaikka peli saattaakin jäädä katsomatta. 👏

Aivan mahtavaa 💪🏼 Kannatuslippu täältäkin ostoon vaikka peliä en ehdikään katsomaan. Jos ei tallenteena pysty katsella.

Striimi toimii, mutta IPV:m vähemmän yllättävästi ei. Huvittavinta on, että Kohonen on ollut toistaiseksi IPV:n paras pelaaja. Harjoituspelejähän nämä ovat, joten katsellaan sitten toukokuussa, mikä on IPV:n oikea taso. Kouvola näyttää nyt jo pelottavan vahvalta.

IPV:llä yksi kolmostilanne, jos oikein katsoin, joten turha kai ajatella edes juoksujen lyömistä. Sisäpelistä puuttuu vielä kaikki oikeastaan ja kun Kouvolalla on lukkarina Kivipelto, niin se syö loputkin tehot IPV:ltä. Hienosti kaveri hakee lyhyet. Heikkoa heittopeliä myös Imatralta, jotenkin huolimattoman näköistä pelaamista.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.