Toivottavasti Tahkossa ollaan laskettu tuon lipun hinnan noston kannattavuus tarkkaan.
Itse jätin yhden pelin jo väliin sen johdosta, ja olen päättänyt etten tule yhteenkään "tulikuumaan" otteluun.
En pidä tuollaisesta ahneudesta, ja ainoa keino katsojalla vaikuttaa on äänestää lompakollaan.
Ottelu oli varmasti hyvä, ja onnea Tahkolle voitosta.
YLE:n artikkelissa tunnuttiin hämmästelevän Tahkon voittoa, kun Tahko on "keskikastin joukkue". Kirjoittajalta oli ilmeisesti jäänyt huomaamatta, miten niukkoja tappioita Tahkolle on tullut. Hieman terävämmällä suorittamisella pisteitä voisi olla runsaasti enemmän. Joukkueessa on potentiaalia kaataa kenet tahansa.
Se ei pelkillä talkoilla pyöri Hyvinkäälläkään Superpesis-joukkue, joten toivottavasti TimoR on tarkkaan miettinyt tämän pelin välistäjätön. En pidä tuollaisesta piheydestä ja siitä, että kaikki pitäisi saada halvalla, mieluiten ilmaiseksi tai jos ne vähän vaikka maksaisivat minulle päin. 20 euroa ei ole huippu-urheilusta hinta eikä mikään.
Tämänkaltaisella ajattelulla seurat ovat ongelmissa etenkin näin korona-aikana. Ja sitten lienee turha voivotella myöskään syksyn siirtomarkkinoilla, kun osa karkaa isomman rahan perässä, jos ei talous kestä vahvistaa joukkuetta. Mutta toisaalta, ilmasinhan niidenkin pitäs pelata…