Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2017

Hyvinkäältä

Vs: Hyvinkään Tahko 2017

On muuten aika ärsyttävää nykymaailmassa, kun seurat eivät saa pelistä tietoa someen... Tahkon osalta en ihmettele, mutta Mansen osalta tiedotus on yleensä ollut kunnossa.

Tuntuu siltä, että nyky-Tahkossa taitaa hevoset ja ravit mennä pesiksen edelle ??? Talousluvutkaan eivät muuta kerro, toivottavasti apteekkarin pussi kestäisi vielä edes yhden vuoden, jospa sitten tulisi ihme ja kaikki muuttuisi paremmaksi :p

Hyvinkäältä sanoi:
On muuten aika ärsyttävää nykymaailmassa, kun seurat eivät saa pelistä tietoa someen... Tahkon osalta en ihmettele, mutta Mansen osalta tiedotus on yleensä ollut kunnossa.

Olet niin oikeassa. IPV ja Kiteekin pelanneet tänään "höntsäpelin".

Hyvinkäältä sanoi:

Eikös MansePP visertänyt tuloksia eilen koko illan twitterissä? Kolme jaksoa pelattiin, joista viimeinen kolme vuoroparia eli ilmeisesti kaksi ekaa neljä?

Manse PP - Tahko 0-3(0-3,4-5,1-9) Mansen kokoonpanotkin tarjolla. Mansen tapojen perusteella jonkin sortin raporttikin tulnee.

Urheiluseura voi säästää itsensä hengiltä. Oleellista taloudelliselle menestykselle on, että kehitetään tuotetta - siinä tärkeintä on kiinnostava, riittävän hyvin menestyvä joukkue - ja panostetaan markkinointiin. Aika usein lisäpanostus oikeissa kohdin kuluissa tuottaa kuluja enemmän tuottoja. Jotenkin Tahkosta saa kuvan, ettei nyt osata panostaa, vaan mennään enemmän säästölinjalla. Tietenkin on olemassa sekin mahdollisuus, ettei Hyvinkään ympäristössä kerta kaikkiaan ole riittävää kysyntää/markkinaa pesäpallolle ja sen sponsoroinnille.

Manselta voisi tosiaan moni Superin seura ottaa mallia tiedottamiseen. IPV on tässä suhteessa lähinnä kohtuullista divaritasoa, mutta vakiopääsarjaseura Kiteekin itse asiassa aika surkea tapaus. Täytyy toisaalta ihailla Hyvinkään ja Kiteen kaltaisia seuroja, kun ulospäin näyttää, että asiat hoidetaan ihan läpällä, mutta siitä huolimatta takana on käsittämättömän pitkä taival pääsarjassa eikä loppua näköpiirissä.

Manse PP:n mediatiimi ei petä. Otteluraportti olkaa hyvä: http://www.mansepp.fi/tahko-edella-halliavauksessa/

Voldemar

Oli kyllä Nikkasella lyönti keskellä keppiä. Todella kuivan näköistä vetoa jatkuvasti. Toivottavasti kesällä riittää ruokaa kolmosella..

http://www.hyvinkaantahko.fi/tahko-mansea-vahvempi-halliavauksessa/

Osaa Tahkon tiedotuskin yllättää. Toivottavasti sama linja jatkuu.

Elk

taukomakkara sanoi:
http://www.hyvinkaantahko.fi/tahko-mansea-vahvempi-halliavauksessa/

Osaa Tahkon tiedotuskin yllättää. Toivottavasti sama linja jatkuu.

Miten niin yllättää? Tahkohan on ollut erittäin aktiivinen tiedotuksessaan syksystä lähtien, ja viestintästrategia on ollut myös tuloksellista, jos sitä mitataan muussakin mediassa hankitulla näkyvyydellä. Joidenkin mielestä tuokin on ollut vain väärää tiedotusta ja näkyvyyttä, niin kuin melkein aina kaikki muukin (siis väärin toimittu). Ihan hyvä, että innokkaat fanit (?) janoavat tietoa harkkapeleistäkin, mutta ehkä kuitenkin ensi sijaista on itse pelaaminen. Ehkä sitä raportointia vuorokauden jaksaa odottaa.

En kyllä sanoisi tiedotuksesta "erittäin aktiivinen" vaikka leireistä olikin juttua ja kuvia. Ehkä en jostain syystä ole sitä muuta mediassa hankittua näkyvyyttä huomannut muualla kuin Juha Puhtimäen mainostama esiintyminen Ravisuorassa, oli kait, mutten ole kiinnostunut hevosista, etenkään Tahkon pesissivuilla, mainospaikka lienee väärällä sivulla? Mutta mihin aikaan oli Mansen peli, onhan se kiva tietää missä mennään harkkapeleissäkin, mutta ei voida vaatia raportoijalta, varsinkin, jos on itse pelaaja? että juttu olisi heti pelin jälkeen netissä, annetaan aikaa myös kirjoittajalle, kyllä sen yön yli jaksaa odottaa, pääasia lienee, että pelistä kerrotaan vähän tapahtumia ja tulokset.

Boltsi hallussa sanoi:
En kyllä sanoisi tiedotuksesta "erittäin aktiivinen" vaikka leireistä olikin juttua ja kuvia. Ehkä en jostain syystä ole sitä muuta mediassa hankittua näkyvyyttä huomannut muualla kuin Juha Puhtimäen mainostama esiintyminen Ravisuorassa, oli kait, mutten ole kiinnostunut hevosista, etenkään Tahkon pesissivuilla, mainospaikka lienee väärällä sivulla? Mutta mihin aikaan oli Mansen peli, onhan se kiva tietää missä mennään harkkapeleissäkin, mutta ei voida vaatia raportoijalta, varsinkin, jos on itse pelaaja? että juttu olisi heti pelin jälkeen netissä, annetaan aikaa myös kirjoittajalle, kyllä sen yön yli jaksaa odottaa, pääasia lienee, että pelistä kerrotaan vähän tapahtumia ja tulokset.

Ehkä ei saisi olla taas sun kanssa eri mieltä. Mutta kyllä sulta nyt todellakin on jäänyt jotakin näkemättä. Ei kyllä uskoisi.

Pele sanoi:
Ehkä ei saisi olla taas sun kanssa eri mieltä. Mutta kyllä sulta nyt todellakin on jäänyt jotakin näkemättä. Ei kyllä uskoisi.

Juttuja on Facebookiin tullut varmasti enemmän kuin edellisinä vuosina, se on fakta. Tosin niistä noin puolet koskee muita kuin itse Superpesisjoukkuetta.

Kotisivuille toivoisin hieman aktiivisuutta, kotisivut ovat kuitenkin joukkueen käyntikortti.

Sivuilla on viime vuoden joukkuekuva ja pelaajat "miten sattuu". 2016 joukkueesta on muistettu poistaa Korhonen ja Kuosa, mutta Lahti ja Pauna ovat rosterissa edelleen.

Uusista pelaajista puuttuvat Carlsson ja Kettunen sekä kaikki rinkiin nostetut omat juniorit.

Toki sivuilla myös Naisten puolella ja junioripuolella on puutteita, mutta en ole varma tullaanko niitä enää päivittämään. Ylemmältä taholta oli tullut käsky Naisten joukkueelle, että heidän päivitykset pitää poistaa koska ne vievät huomiota Miesten Superin päivityksiltä. Harmi, koska Naisten joukkueen mediaryhmä on hoitanut asiansa todella hyvin ja aktiivisesti.

Itse olen muutenkin ihmetellyt miksi Oy:llä ja Ry:llä on yhteiset kotisivut, kun ovat kaksi eri seuraa. Kun Sotkamosta on otettu mallia tässä Oy-Ry hommassa, niin siellähän junioreilla ja miehillä on omat sivunsa.
[/quote]

Mä en nyt kyllä tarkoittanut mitään facebook-sivuja sillä näkemisellä/näkemättä jäämisellä. Vaan useita mainosminuutteja noin miljoonalle katsojalle. Mutta jos jotkut haluaa nähdä vain ravijutut, niin hyvä sekin on.
PS. Niitä ravijuttuja taitaa olla kokonaista kaksi kappaletta viimeisen puolen vuoden aikana ollut. TAHKON sivuilla.

Kauhee haloo parista ravijutusta rospuuttoaikana! Kyseessä kuitenkin sentään Tahkon pelaajaan liittyvää höpinää... Ohan muillakin vastaavia, vaikkapa KPL:n sivuilla joskus ollu juttua näitten pelureitten musa-bändistä yms yms yms.

Noihan on mun mielestä vaan tervetullutta extraa. Ei pidä liian ryppyotsanen olla, vaikka se onkin tullut tän foorumin brändiksi... ;)

ps. tänään on taas Vermon 65!! ;D

ps 2. Kuitenkin samaan aikaan ollaan huolissaan lajin näkyvyydestä yms yms. Tossahan sitä juuri tulee lisää! Ja saattaa raveissa kävijätkin innostua muutaman kerran tulemaan peliin! Meinaan samalla tavalla myös ravisaiteilla on ollut juttua Puhtimäestä ja pesäpallosta!

Dodger sanoi:
Täältäkö niitä HTT:n uutisia tulee?

Ei kait, ellei nyt mun muutamaa Puhtiksen hevoseen tai ohjastushommiin liittyvää kevennystä lasketa... :D

Vai mitä meinasit?

ps. voin mä sulle ja muillekin tipsejä laittaa YV:nä!! ;)

Joku

Todella paha takaisku Tahkolle! Vierimaalta leikattu käsi ja huilia 3-4 kk. Toivottavasti ei sentään heittokäsi, sillä silloin ei toipuminen täyteen iskuun taida olla noin nopea. Pahimmassa tapauksessa koko kesä pilalla ulkopelin osalta. Tuollainen vamma saattaa ikävä kyllä vaikuttaa myös etenemisnopeuteen, mutta siihenkin vastauksia saatanee kevään ja kesän aikana.

Joka tapauksessa tsemppiä Latelle toipumiseen ja kuntoutukseen! Tsemppiä myös Tahkolle!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.