Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) Naiset 2025

Viestejä
694
Uudessa Reimarissa kerrotaan, että HP:n toimarin paikka pistetään lähiaikoina hakuun ja neuvottelut Marko Hovin siirtymisestä HP:n naisten ykköspesisjoukkueen pelinjohtajaksi jatkuvat. Joukkueen rosterissa on tällä hetkellä yhdeksän pelaajaa ja Hovin mukaan lisäksi neuvottelut Annika Utriaisen ja Emmi Oleanderin kanssa ovat jo lähes maalissa.
Rohkenin tee se itse -pelinjohtajana luonnostella oman kokoonpanon jo näillä pelaajilla, vaikka lisää on varmaankin tulossa.
1. Emmi Oleander 3p
2. Vilma Tuutti 2p
3. Mira Heikkilä 1v
4. Annika Utriainen S
5. Nella Sarnikorpi 3v
6. Inka Hovi L
7. Krista Piirainen 3k
8. Jemina Vainionperä 2v
9. Ellinoora Ojala 2k

kotiuttajajokeri Nea Forsell
multijokeri Pinja Kesti

Kyllä tällä porukalla ynnä todennäköisillä lisänimillä pelataan noususta. Jos jo aiemmin kerrotut neuvottelut esimerkiksi Senna Surakan johtavat tulokseen, laittaisin Surakan ulkokentällä kakkoselle ja sisällä kärjen vaihtajaksi sekä Sarnikorven toiseksi kotiuttajajokeriksi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
12,994
Juuri mitäänhän en lajista ymmärrä, mutta olen yllättynyt jos Sarnikorpi pelaa kunnossa ollessaan pääosan ensi kaudesta jokerina tulee Surakka tai ei.

 
Viestejä
694
Juuri mitäänhän en lajista ymmärrä, mutta olen yllättynyt jos Sarnikorpi pelaa kunnossa ollessaan pääosan ensi kaudesta jokerina tulee Surakka tai ei.

Rustaamani kokoonpano oli ajatusleikkiä. Tokkopa Sarnikorpea jokerina nähdään, vaikka toinen hyvä kotiuttaja siihenkin paitaan olisi hyvä saada, kun Rättö kaasutteli kotimaisemiinsa Hyvinkäälle. Ihan hyvä ulkopelaajakin Nella on.
 
Viestejä
36
Juuri mitäänhän en lajista ymmärrä, mutta olen yllättynyt jos Sarnikorpi pelaa kunnossa ollessaan pääosan ensi kaudesta jokerina tulee Surakka tai ei.

En itsekkään näe tätä. Pelasi muutamat Superin ottelut ulkona erittäin mallikkaasti, erittäin räpylävarma ja kovakätinen pelaaja kyseessä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös