Supervuoro Verkkolehti »

HP - Haminan Palloilijat miehet 2025

Tulipa mieleen, että onko kenttä jo harjoittelukunnossa?

Riippuu varmaan määrittelystä mitä harjoittelukuntoinen tarkoittaa.

En ole käynyt liepeillä mutta kun viikonloppuna käy katsomassa edeltävää sukupolvea niin pitää yrittää muistaa. Lunta Kotka-Hamina seudulla on hyvin vähän jos lainkaan joten lumesta vapaa voi Vallikenttä hyvinkin olla vaikka kyllähän vallit kakkospuolta varjostaa.

Mutta eihän nämä kelit minusta vielä ole erityisen harjoitteluystävälliset, kannattaako näillä lämmöillä mennä varsinaisesti harjoittelemaan täysivauhtisia lyöntejä ja heittoja?

LBC

No mun mielestä tänä viikonloppuna ja varsinkin huomenna tuo voisi olla tuonkin suhteen mahdollista, jos kenttä vai "kestäisi". Hyödyttäisikö mitään, en tiedä. Mutta olisi ainakin oikea alusta ja oikeat tilat. Ite menisin.

No mun mielestä tänä viikonloppuna ja varsinkin huomenna tuo voisi olla tuonkin suhteen mahdollista, jos kenttä vai "kestäisi". Hyödyttäisikö mitään, en tiedä. Mutta olisi ainakin oikea alusta ja oikeat tilat. Ite menisin.

Mennään me kun nuo kymenlaakson jengit ovat siellä Suomen Ateenassa tän viikonlopun? Mulla ei kyl ole enää muita mailoja kuin karhun keltainen katapultti -80 luvulta.

Tai ehkä HP:n naiset menevät kun niillä näyttää olevan leiri.

Elias poissa rosterista...
1741415850726.png

Noinhan se menee. Huomennakin on peli josko silloin nähtäs Elias ulkona räpylässä? Tai vaikka Erik pois, Salminen sieppariksi ja Elias jokeriksi, mutta itse haluaisin nähdä Eliaksen ulkona räpylässä.

Noinhan se menee. Huomennakin on peli josko silloin nähtäs Elias ulkona räpylässä? Tai vaikka Erik pois, Salminen sieppariksi ja Elias jokeriksi, mutta itse haluaisin nähdä Eliaksen ulkona räpylässä.
Missäköhän Elias on ei ollut viime kerrallaan mukana? Sasun voi vielä ymmärtää jokeri osastolla mutta kyllä Emiliä kaivataan etukentälle. Mielestäni Pepelle linja paikka sopii vaan paremman harvoin saa etukentällä paloja tehtyä tai kovia kiinni.
Nyt on molemmilla joukkueilla maustetta kokoonpanoissa jännä matsi luvassa.

Melkoista takatilanteen puolustamista ja kentän pehmeys ehkä vielä yllätti Micon siinä juoksussa, mutta tarttuahan noiden pitäisi. Tuomarin matalalinjakin hakusessa.

Aikamoinen sulaminen voitto ois ollut eka jakso todnäk jos ois akseli saanut pallon kiinni. Mikä toi Kokon lyönti oli seisoko Kortteenperö Juuson tiellä vai mikä toi oli?

Sitten pelattiin kaksi vuoroa hyvää ulkopeliä mutta neljännen alussa kahdella peräkkäisellä ulkopelivirheellä Ankkurit sai kaksi juoksua ja yhden palon ykköstilanne muuttui yhden palon kakkostilanteeksi ja ne kaksi juoksua.

nyt sit pitäs tehdä vähintään kaksi juoksua että olisi jakso edes tasan.

Sitten pelattiin kaksi vuoroa hyvää ulkopeliä mutta neljännen alussa kahdella peräkkäisellä ulkopelivirheellä Ankkurit sai kaksi juoksua ja yhden palon ykköstilanne muuttui yhden palon kakkostilanteeksi ja ne kaksi juoksua.

nyt sit pitäs tehdä vähintään kaksi juoksua että olisi jakso edes tasan.
Toka vikalla lyöntivuorolla otetaan 3 paloo kakkoskärjellä..? Huttusen lisäksi Erikillä ja Pertulla otetaan palot ihan hukkaan heitetty vuoropari.

Aikamoinen sulaminen voitto ois ollut eka jakso todnäk jos ois akseli saanut pallon kiinni. Mikä toi Kokon lyönti oli seisoko Kortteenperö Juuson tiellä vai mikä toi oli?

Mä olin katsovani, että Erikim heitto meni niin etenemislinjaan ja alas, että Akseli joutui kurottamaan etenijän yli eikä saanut palloa. Lähti siis huolimattomasta heitosta. Läpärissä pallon pomppaamatyomuus taisi yllättää Vuorenmäen.

Tuollaisia ei saisi tulla koska jaksovoitot valuu noilla käsistä. Ankkurit tekivät vähemmin virheitä ja jaksovoitto sinne, mutta ei se Ankkureidenkaan pelimihan virheetöntä ollut.

Jaksopeli, saa nähdä.

Toka vikalla lyöntivuorolla otetaan 3 paloo kakkoskärjellä..? Huttusen lisäksi Erikillä ja Pertulla otetaan palot ihan hukkaan heitetty vuoropari.

No tuo oli se kuuluisa lyöntijärjestyksen oikaisu. Oltiin juoksu johdossa kolmannen lopussa ja ykköskärkihän teki neljännen tasoittavalla palottoman ajon ja juoksun ja lisäksi lyöjiä oli ysiin asti. itse pitäisin oikeana ratkaisuna. Kakkoskärki ei tehnyt yhtään kolmostilannetta ekalla jaksolla yritykset 0/2 kun ykköskärjellä 2/2 saran Huttusella 0/1 ja jokereilla 1/4.

Oisi pitänyt saada ajo jatkumaan mutta ei oltu edes lähellä.

no se oli se kuuluisa lyöntijärjestyksen oikaisu. Oltiin juoksu johdossa ja ykköskärkihän teki neljännen tasoittavalla palottoman ajon ja juoksun ja lisäksi lyöjiä oli ysiin asti. itse pitäisin oikeana ratkaisuna.
Juu näin se varmasti oli. Ei vaan mennyt järkeen miksi sitä sasua ei käytetty vaihtotilanteessa kun etupesät täynnä.

Juu näin se varmasti oli. Ei vaan mennyt järkeen miksi sitä sasua ei käytetty vaihtotilanteessa kun etupesät täynnä.

No sitä mietin kyllä itsekin mutta nähtävästi aktiivisesti unohdin kun kirjoitin vastausta. Vaikka Sasun kolmosvaihdot ei mikään mairitteleva tilanne mutta just tuollaiseen tilanteeseen varmaan paras ratkaisu jo pelkän kokemuksen takia.

No sitä mietin kyllä itsekin mutta nähtävästi aktiivisesti unohdin kun kirjoitin vastausta. Vaikka Sasun kolmosvaihdot ei mikään mairitteleva tilanne mutta just tuollaiseen tilanteeseen varmaan paras ratkaisu jo pelkän kokemuksen takia.
Taitaa olla pomppu Sasun paras vaihto lyönti mitä ei tollasessa vale pesis kentällä voi lyödä. Mutta sitä suuremmalla syyllä ei kyllä voi olla tyytyväinen tollasiin ulkopeli lukemiin tollasella vale kentällä.

Kenttä on ihan hyvä ja aikalailla täsmälleen sama molemmille joukkueelle joten siitä HP ei kärsi yhtään AA:ta enempää. Kaikenlaisilla alustoilla pitää pystytä pelaamaan.

Kenttä on ihan hyvä ja aikalailla täsmälleen sama molemmille joukkueelle joten siitä HP ei kärsi yhtään AA:ta enempää. Kaikenlaisilla alustoilla pitää pystytä pelaamaan.
Sama se on molemmille joukkueille tietysti mutta paljon on kiinni noissa vale kentissä pelaamisessa kuinka hyvin osaa käyttää sitä hyväkseen taito se tietysti sekin on mutta tällä ulkopelillä tulisi oikeella kentällä vielä pahemmin lättyyn.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.