Tätä olen sanonut jo aikasemminkin. Kyllähän tosta kylältä ihan hyvän tason ukkoa löytyis kakkospelinjohtajan hommaan, varsinkin kun siinä ei ole ketään viime aikoina ollut.Voisiko Vesseli olla 2pj??
Tätä olen sanonut jo aikasemminkin. Kyllähän tosta kylältä ihan hyvän tason ukkoa löytyis kakkospelinjohtajan hommaan, varsinkin kun siinä ei ole ketään viime aikoina ollut.Voisiko Vesseli olla 2pj??
Olisiko Joensuun hyvästelemä Nokkala?
Iirohan seOlisiko Joensuun hyvästelemä Nokkala?
Auttaisihan se paljon, varsinkin kun sitä kynää ei ole kai vielä saatu Kortteenperän käteen. Molemmat tosin edelleen olis hyvä.Iirohan se
Näyttää vahvasti siltä. Jos näin, tarkoittanee sitä, että Kortteenperä ei jatka. Mutta huomenna olemme viisaampia.
Ulkoonta tulee yksi uusi pelaaja riippuen siitä jatkaako Rouhi tai Kortteenperä.Avaatko tyhmälle logiikkaa, että miksei jatkaisi?
Kortteenperä sadankymmenen prosentin varmuudella
Ei ole sama kuva
Ei todellakaan ole. Olen 99 prosenttisen varma, että kyseessä on kaveri, jolla on pelaajataustansa vuoksi erikoinen yhteys raviurheiluun...Eikä ole mikään Puhtimäkikään.Ei ole sama kuva
Eikä Timo Torppa, jolla tuo raviyhteys olisi ollut🙈Ei todellakaan ole. Olen 99 prosenttisen varma, että kyseessä on kaveri, jolla on pelaajataustansa vuoksi erikoinen yhteys raviurheiluun...Eikä ole mikään Puhtimäkikään.
Noi ei Torppakaan, mutta taitaa polttaa... Satavarma en tietenkään voi olla.Eikä Timo Torppa, jolla tuo raviyhteys olisi ollut🙈
Kuulostaa joka tapauksessa Halsuan Toivon kasvatilta, ainakin kotikenttä oli raviradan keskellä. Tämän tarkempaan ei minunkaan ravituntemus taivu näin yhtäkkiä 🙉 Ja toki piti asiaan jokunen minuutti paneutua.Noi ei Torppakaan, mutta taitaa polttaa... Satavarma en tietenkään voi olla.
Ja eilen tuli vielä telkkarista Kaurismäki-leffa Toivon tuolla puolen. Oikeilla jäljillä ollaan, vaikka ei ihan seuran kasvatista olekaan kymysys, mikäli ollaan oikeassa henkilössä. Hahmokuvakin täsmää asianomaiseen.Kuulostaa joka tapauksessa Halsuan Toivon kasvatilta, ainakin kotikenttä oli raviradan keskellä. Tämän tarkempaan ei minunkaan ravituntemus taivu näin yhtäkkiä 🙉 Ja toki piti asiaan jokunen minuutti paneutua.
Kylläpäs mun mielenkiinto on helppo herättää. 🙉 Toivon (Halsuan) tuolla puolen on Veteli. Ja sieltä taas Kortteenperä, joka varmastikin (pitää tarkistaa) pelasi Halsuan nimissä junnuvuosina?Ja eilen tuli vielä telkkarista Kaurismäki-leffa Toivon tuolla puolen. Oikeilla jäljillä ollaan, vaikka ei ihan seuran kasvatista olekaan kymysys, mikäli ollaan oikeassa henkilössä. Hahmokuvakin täsmää asianomaiseen.
Vaikka kaksi, kun vaan sovitaan jakopaikka. Vielä pieni epäolennainen tarkennus, pesiskenttä ei ole ihan tarkalleen Halsuan raviradan keskellä, vaan pikemmin maalisuoran kupeella, tanssipaikan (oli ainakin ennen) vastapäätä. Yhtä kaikki, läpilyönti menee Käpylän kentällä kauas, sanotaanko nyt: suorastaan hevon kuuseen.Kylläpäs mun mielenkiinto on helppo herättää. 🙉 Toivon (Halsuan) tuolla puolen on Veteli. Ja sieltä taas Kortteenperä, joka varmastikin (pitää tarkistaa) pelasi Halsuan nimissä junnuvuosina?
Ps. Saako tästä sen papukaijamerkin?