Onko Rämet ja Perttu Toikka hyllytetty joukkueesta kun pelaavat suomisarjaa nykyään ?
Tämä ei pidä paikkansa. Itse valokuvaajana olen mennyt, eikä lappuja ole nosteltu.Jos kunnarin lyövä pelaaja ohittaa edellä etenevän pelaajan niin silloin muu joukkue ei saa mennä ollenkaan 3 pesälle onnittelemaan vaan kunnarin lyönyt pelaaja poistetaan kolmospesältä ja ohitettu pelaaja jää pesälle. Nyt mentiin onnittelemaan ja näin puheoikeuden käyttäjälle varoitus pelin viivyttämisestä.
Kiteellä on otettu käyttöön Ruutulähetyksistä katsottuna sellainen ärsyttävä tapa, että kunnarin lyönyttä (ilmeisesti vain kipalaista) menee kenttäkuuluttaja pesälle haastattelemaan. Peli viivästyy siinä melkoisesti. Kenelleköhän tuossa tilanteessa pitäisi lappu nostaa?Tämä ei pidä paikkansa. Itse valokuvaajana olen mennyt, eikä lappuja ole nosteltu.
Jos kunnarin lyövä pelaaja ohittaa edellä etenevän pelaajan niin silloin muu joukkue ei saa mennä ollenkaan 3 pesälle onnittelemaan vaan kunnarin lyönyt pelaaja poistetaan kolmospesältä ja ohitettu pelaaja jää pesälle. Nyt mentiin onnittelemaan ja näin puheoikeuden käyttäjälle varoitus pelin viivyttämisestä.
Kurinpitopäätöksissä lukee seuraava teksti HP:n tilanteesta.En tiedä mitä säännöt sanoo, mutta käytäntö puoltaa Elsan kommenttia. Eilisen Pattu-Vive tallenteesta näkee 17min kohdalla vastaavan tilanteen. J Heikkalan lyödessä kunnarin ohittaen edeltävän etenijän, kukaan ei mene onnittelemaan kolmoselle. Tuskin syynä on kuitenkaan se että JH olisi niin paska jätkä..
19.7.2023 HP - Ura Miesten Ykköspesis | Henri Heikkilä Haminan Palloilijat | Varoitus (1 p.) | Joukkueen luvaton kentälletulo ohituskunnaritilanteessa. 1. jakso 1L |
Täysin ansaitsematon...Nähtiinkö äsken hudilla tehty juoksu?