Tais kaikki kotiuttaja tehdä juoksuja hyvin (eli numerot 4,5 ja 10). Uudet Kesti ja Kemppainen ottivat pelin hyvin haltuun.Minkälaista peli oli, etenkin uusilla? Kuka löi juoksuja, kuka toi?
Tais kaikki kotiuttaja tehdä juoksuja hyvin (eli numerot 4,5 ja 10). Uudet Kesti ja Kemppainen ottivat pelin hyvin haltuun.Minkälaista peli oli, etenkin uusilla? Kuka löi juoksuja, kuka toi?
Entä, jos juoksuja olisivatkin lyönet numerot 7, 8 ja 9. Se vasta olisi ollut sisäpelin suhteen positiivista kehitystä!!!Tais kaikki kotiuttaja tehdä juoksuja hyvin (eli numerot 4,5 ja 10). Uudet Kesti ja Kemppainen ottivat pelin hyvin haltuun.
Kyllä minulla ainakin kuuluu ihan ok.Hmm, ainakin mulle JP:n tarinat ovat sen verta salaista kamaa, että mukana ei ole lainkaan ääntä. Pitänee opetella huulilta luku.
Onkohan muilla samaa ongelmaa vai johtuuko tämö esim siitä, että mulla ei ole facebook tunnaria? Lindan kommentit tulevat ihan hyvin mut päätellen miten tämä alusta esittää linkit ne lienevät jotenkin erilaisia?
Hmm, ainakin mulle JP:n tarinat ovat sen verta salaista kamaa, että mukana ei ole lainkaan ääntä. Pitänee opetella huulilta luku.
Onkohan muilla samaa ongelmaa vai johtuuko tämö esim siitä, että mulla ei ole facebook tunnaria? Lindan kommentit tulevat ihan hyvin mut päätellen miten tämä alusta esittää linkit ne lienevät jotenkin erilaisia?
Hyvin kuuluu molemmat.
Mulla on aika usein noissa videoiden asetuksissa "oletuksena" kaiutin mutella joka täytyy sitten itse ottaa pois päältä.
Saarisella on nilkka vaiva ja en tiedä kuinka paha vaiva on.
Hyötyliikunta piti niin otteessaan, että meni naisten lauantainen HP - Jana ihan sivu silmien vaikka olikin striimattu.
Lopputulos
Ja kokoonpano:
Tallenne näytti olevan vielä HP:n youtubessa saatavilla. HP:lta yhä Saarinen poissa eli Latva-Panula lukkarina. Juuri siihen pätkään mitä katsoin tuli taas lautasväärien putki. Hyvää - jos tuollaisessa hyvää voi olla - oli se, että syöttäminen jatkui sen jälkeenkin suht samanlaisena kuin oli ennen sitä. Mutta hyvähän noista olisi eroon päästä.
Ekalla jaksolla lyöjinä ainakin Toikka, Nukarinen 2-rajaläpäri 1-2 -tilanteessa (Janalla vähän sakkasi, lukkari antoi etuväärän ja sieppari leikkasi keskeen, Nukarisen lyönti eimollut edes kovin lähellä rajaa ja silti siepparin ulkopuolelta läpi), Koso löi kaksi kerralla kolmosluukkupuhkaisulla ajolähdöstä, toinen oli kyllä ilmeisen niukka mutta Janan lukkari häpläsi palautuksen.
Jollakin oli ainakin korona viikko sitten. Martimäestä en sano mitään.Martinmäki ja Kesti pois? Miksi?
Nyt jäi mietityttämään.. Mikäs hänellä on?Jollakin oli ainakin korona viikko sitten. Martimäestä en sano mitään.
Ruonalassa ei ole niitä siirrettäviä katsomoja, eli ei voida ottaa katsojia. Peli striimataan. Linkki tulee jakoon noin 17:45. Peli alkanee joskus 18:30 aikoihin.Huomenna pitäisi Ruonalassa (?) olla harjoitusottelu Jyväskylän Kiri II:sta (?) vastaan. Periaatteessa AVI sallii puolet istuma katsojakapsiteetista, mutta enintää 500 katsojaa - eli oisko se sit ~30 kun Ruonalassahan on ollut niitä siirrettäviä katsomoja.
Mahdetaankohan paikan päälle päästää katsojia? Jos streami tarjotaan niin onnistuuhan se katselu siitäkin.
Avi ohitti Kymsoten suosituksen – Aikuisten ryhmäliikunta vapautui, myös yleisörajoitukset höllentyivät Kymenlaaksossa
Urheilu- ja kulttuuritapahtumiin saa ottaa puolet yleisökapasiteetista, mutta kuitenkin enintään 500 katsojaa.www.kymensanomat.fi
Ottelut - Haminan Palloilijat
Viihdyttävää miesten superpesistä ja naisten ykköspesistä Haminassahaminanpalloilijat.net