Mennyt ei ole tae tulevasta, joukkue on muuttunut paljon, joten saa nähdä miten väki löytää.
Ei nuo
Vallikentän katsomo-olosuhteet ole kuin enintään keskinkertaiset ei katettua katsomoa tms. Tai no ykköspesikseen kyllä keskinkertaiset+ luullakseni. HP on kaupungin korkeimmalla sarjatasolla pelaava seura ja eihän 20 000 asekkaan kaupungissa nyt älyttömästi kilpailevaa tarjontaa olet, mutta Kotka-Hamina seutukunnassa jo kuitenkin ihan kohtuullisesti. Lisäksi HP on ollut osa haminalaisten kesää jo 94 vuotta. Mutta kyllä jaksotauolla sen makkaransa ehtii saada vaikka hodaritarpeet pitää kait tuoda itse.
Kymenlaaksossa on vain paikan päällä seurannan ja kannatuksen kulttuuri luulen mä.
FC KTP vetää divarissakin sellaisia lukuja Arto Tolsa Areenalle, että osa Veikkausliigajoukkueista jää taakse. KTP Basket miehissä ja PeKa naisissa kerää Karhuvuoreen hyviä lukuja koriskatsomoon. Pohjois-Kymenlaaksossa KooKoo kiekossa, Kouvot miesten ja naisten koriksessa ja Kopla pesäpallossa vetävät ihan varteenotettavia määriä katsojia omissa lajeissaan. Olettavasti muut lajit vetävät ihan samoin aina jokusen katsojan paikan päälle.