Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2022

Ovat kuulemma kivuliaita aluksi. Mutta toisaalta paranee kait reilussa kuukaudessa yleensä, ainakin yhden kylkikuun murtuma.

Älkää nyt olko Haminassa murheellisia Lohipelin tuloksesta. Lohi oli lähes parhaalla rosterilla liikkeellä ja teillä ilmeisesti vähän kokeilumiehistö. Tuo toukokuun alun harjoituspeli näyttää sitten enemmän suuntaa.

Ennakkotietojen perusteella huomenna HP:n vieraaksi Ruonalaan (?) saapuu Ikaalisten Tarmo. Jos mennyt on tae tulevasta niin ottelu alkaa 18:30 ja seura tarjoaa siitä streamin, eikös vaan @Rambo ? Lienet kuitenkin paremmin jyvällä kuin minä.

Ennakkotietojen perusteella huomenna HP:n vieraaksi Ruonalaan (?) saapuu Ikaalisten Tarmo. Jos mennyt on tae tulevasta niin ottelu alkaa 18:30 ja seura tarjoaa siitä streamin, eikös vaan @Rambo ? Lienet kuitenkin paremmin jyvällä kuin minä.
Kyllä vaan. Tuotantotiimi taas innokkaana paikalla. Tarjolla perinteiden mukaisesti vähän epätarkkaa ja hieman vinoa kuvakulmaa, äänellä tai ilman.

Kyllä vaan. Tuotantotiimi taas innokkaana paikalla. Tarjolla perinteiden mukaisesti vähän epätarkkaa ja hieman vinoa kuvakulmaa, äänellä tai ilman.

:ROFLMAO:

Asiaa. Unohdit, että kakkospesän voi vain aavistaa kuvasta. Mutta ihan linjassa, vanhan valaistuksen aikana Ruonalassa pallon kulkua kentän laidalta sai arvailla ulkokentän liikkeen perusteella. Tosin aina ei nekään liikkuneet kun eivät nähneet palloa.

:ROFLMAO:

Asiaa. Unohdit, että kakkospesän voi vain aavistaa kuvasta. Mutta ihan linjassa, vanhan valaistuksen aikana Ruonalassa pallon kulkua kentän laidalta sai arvailla ulkokentän liikkeen perusteella. Tosin aina ei nekään liikkuneet kun eivät nähneet palloa.
Ei riitä kamerassa zoomi kuin juuri ja juuri kakkospesän kärkeen ja se pitää saada näkymään, kuten myös kotipesän juoksuviiva, jotta saadaan e-pesiksestä mitattua ajat ulos. Siksi se kakkospesä ei siis näy kokonaan. :)

Mulle passaa vaikka vekkuli onkin. Hinta-laatusuhde on kuitenkin kohillaan.

Jos voitan eurojaskassa tarpeeksi niin hankin seuralle paremman kameran ja Rantahakaan harjoitushallin jossa on sekä hiekkatekonurmi HP:lle ja täysmittanen keinonurmi KTP:lle ja puunhalaajan kaukolämpö Googlelta sekä lahjoitan SuPolle Pirttilään hiekkatekonurmen - tosin olen kuullut huhuja, että sinne tulisi moinen ihan ilman mun eurojaskavoittoakin, sais kyllä tulla.

Mulle passaa vaikka vekkuli onkin. Hinta-laatusuhde on kuitenkin kohillaan.

Jos voitan eurojaskassa tarpeeksi niin hankin seuralle paremman kameran ja Rantahakaan harjoitushallin jossa on sekä hiekkatekonurmi HP:lle ja täysmittanen keinonurmi KTP:lle ja puunhalaajan kaukolämpö Googlelta sekä lahjoitan SuPolle Pirttilään hiekkatekonurmen - tosin olen kuullut huhuja, että sinne tulisi moinen ihan ilman mun eurojaskavoittoakin, sais kyllä tulla.
No, itelle napsahtikin kohilleen tämän illan eurojaskassa, joten jos alkaisi katselemaan jotain vahvistuksia rosteriin. Ilmottelen sitten jos saadaan joku naarattua mukaan. Tosin se oli vaan 2+2, että katotaan minkä korin äijiä (tai likkoja) sillä voisi saada...:)

No, itelle napsahtikin kohilleen tämän illan eurojaskassa, joten jos alkaisi katselemaan jotain vahvistuksia rosteriin. Ilmottelen sitten jos saadaan joku naarattua mukaan. Tosin se oli vaan 2+2, että katotaan minkä korin äijiä (tai likkoja) sillä voisi saada...:)

En ole vielä katsonut joutuuko puheet lunastamaan.

Mut HP:han on vuosi vuodelta enemmin seura johon halutaan vms. ni eihän sitä rahaa tarttee sillon käyttää tms.

Kokoonpano julkaistu. Heme ja Saarilehto mukana. Varmaan linkki streamiinkin tulee kohta.

Rättö on telakalla lehtitietojen mukaan juhannukseen asti. Ja Paananen sekä Raesmaa niinkuin @Elmeri jo sanoi, kotiuttajia ei ylenmäärin ole. Mutta nyt pelataan näillä seuraavaan kokoonpanoon kisaa taas kaikki silloin pelikuntoiset.

Voisi luulla, että HP:lla olisi eka harkkamatsi eikä Tarmolla. No jospa se siitä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.