Toivottavasti tervehtyminen sujuu ilman takapakkeja, eikä syöksymiseen tai muuhun pelaamiseen tule minkäänlaisia pelkoja tai traumoja.Hemellä on kylkiluussa murtuma tai hiusmurtuma.
Kyllä vaan. Tuotantotiimi taas innokkaana paikalla. Tarjolla perinteiden mukaisesti vähän epätarkkaa ja hieman vinoa kuvakulmaa, äänellä tai ilman.Ennakkotietojen perusteella huomenna HP:n vieraaksi Ruonalaan (?) saapuu Ikaalisten Tarmo. Jos mennyt on tae tulevasta niin ottelu alkaa 18:30 ja seura tarjoaa siitä streamin, eikös vaan @Rambo ? Lienet kuitenkin paremmin jyvällä kuin minä.
Kyllä vaan. Tuotantotiimi taas innokkaana paikalla. Tarjolla perinteiden mukaisesti vähän epätarkkaa ja hieman vinoa kuvakulmaa, äänellä tai ilman.
Ei riitä kamerassa zoomi kuin juuri ja juuri kakkospesän kärkeen ja se pitää saada näkymään, kuten myös kotipesän juoksuviiva, jotta saadaan e-pesiksestä mitattua ajat ulos. Siksi se kakkospesä ei siis näy kokonaan.
Asiaa. Unohdit, että kakkospesän voi vain aavistaa kuvasta. Mutta ihan linjassa, vanhan valaistuksen aikana Ruonalassa pallon kulkua kentän laidalta sai arvailla ulkokentän liikkeen perusteella. Tosin aina ei nekään liikkuneet kun eivät nähneet palloa.
No, itelle napsahtikin kohilleen tämän illan eurojaskassa, joten jos alkaisi katselemaan jotain vahvistuksia rosteriin. Ilmottelen sitten jos saadaan joku naarattua mukaan. Tosin se oli vaan 2+2, että katotaan minkä korin äijiä (tai likkoja) sillä voisi saada...Mulle passaa vaikka vekkuli onkin. Hinta-laatusuhde on kuitenkin kohillaan.
Jos voitan eurojaskassa tarpeeksi niin hankin seuralle paremman kameran ja Rantahakaan harjoitushallin jossa on sekä hiekkatekonurmi HP:lle ja täysmittanen keinonurmi KTP:lle ja puunhalaajan kaukolämpö Googlelta sekä lahjoitan SuPolle Pirttilään hiekkatekonurmen - tosin olen kuullut huhuja, että sinne tulisi moinen ihan ilman mun eurojaskavoittoakin, sais kyllä tulla.
No, itelle napsahtikin kohilleen tämän illan eurojaskassa, joten jos alkaisi katselemaan jotain vahvistuksia rosteriin. Ilmottelen sitten jos saadaan joku naarattua mukaan. Tosin se oli vaan 2+2, että katotaan minkä korin äijiä (tai likkoja) sillä voisi saada...![]()
Paananen ja Raesmaa. Vai muistanko väärinEikös Haminalla ole lähes ykkösketju tulessa????Vai ketä puuttuu???
Rätön pelaajakortti on hävinnyt koko sivulta.