Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2021

MieVaan on todellinen HP:n kannattaja. Vaikka tappioita tulee niin pää pysyy pystyssä ja asenne on positiivinen ja kannustava. Hienoa työtä MieVaan!

Sen verran on ollut -70 ja 80-luvulla räpylä kädessä ja piikkarit jalassa, että ymmärrän noiden pelaajien olevan valtavasti mua parempia pesäpalloilijoita. Ja tuskin niiden tekeminen paremmaksi muuttuu jos mä täällä internetin pimeällä puolella niitä haukun.

Se on kuitenkin kylän paras joukkue - tiedän kyllä, että Metsäkylässä ei välttämättä ajatella noin kun eivät ole päässee haastamaan mut silti ja Vesselin pelioikeudetkin on siirtynyt Lariun jos katsoin oikein - ja kun olen henkisesti haminalainen niin HP on se pesisjoukkue ja -seura jota mä ensisijaisesti kannustan. Jos rahkeet eivät riitä superiin niin sitten pudotaan, sitä vartenhan sarjajärjestelmässä on mahdollisuus nousta ja pudota,

Mutta asenteen pitää olla kohdallaan, pitää kunnioittaa peliä ja yrittää parhaansa, kannattajia ei saa pettää sluibailemalla.

Tsemppiä HP!

LBC

HP, Kadonneet Lapset. Ei tänään ei tänään, ei vieläkään tänään...

Superista ei kadota, väliaikaisesti kateissa.

HP, Kadonneet Lapset. Ei tänään ei tänään, ei vieläkään tänään...

Superista ei kadota, väliaikaisesti kateissa.

Hee, onpas tänään musiikillisia viitteitä. Mites se menikään?

Olen numeroon nyt eksynyt

? Kyl se tästä vielä. Kun katsoo 2006 .. 2008 HP:ta ja tämän päivän HP:ta niin suuntahan on valtavan hieno.

Onhan tässä vielä melkein puolet runkosarjasta jäljellä, eli aikaa on korjausliikkeelle. Ylihuomenna isännöidään ViVeä, jota vastaan vierasottelussa tuli ensimmäisellä jaksolla niukka 1-0 tappio ja toisella vähän selvempi.
ViVellä on vielä huomenna Imatralla ottelu, eli palautumisajan muodossa HP saa hieman tasoitusta.

Samaa mieltä Mievaan kanssa, että pitkän kaavan mukaan mennään, jos ei aivan ihmeitä tapahdu. Kolmen pisteen voittoja kaivattaisiin, että päästäis vauhtiin. Onnistumisia, onnistumisia ja onnistumisia. Sieltä sitä voimaa ja itseluottamusta ammennetaan. Tsemppiä HP💪

HP tiistain miehistöllä mutta lyöntijärjestystä rukattu. ViVe vaihtanut ainakin Aleksi Lassilan Lauri Vihriälään ja niinikään rukannut lyöntijärjestystä.

Paljoa ei taida olla luvassa mutta jos ViVe antaa mahdollisuuden niinkuin eilen Imatralla niin se ptiää käyttää niinkuin IPV teki.

Tsemppiä HP ja toivottavasi väki löytää katsomoon.

Jullia en olisi arvannut löytyvän kakkoskärjestä. Jos pomppu löytäisi paremin ruutuun, kun saa hakata pienemmällä tulosvastuulla ja paineella.
Toivon mukaan ulkopelissä tulee enemmän onnistumisia jo ennen vastustajan kotiutustilanteita.

Tapaus Kanala on varmaan jonkin verran häirinnyt Vimpelin tekemistä joten kyllä tässä HP:llä vissi chanssi on. Muuruvirta kolmosena huolestuttaa jonkin verran. Jos onnistuu viemään kärkeä eteenpäin niin HP:llä on kyllä mahdollisuuksia ottelussa.

Nyt on helpot pisteet tyrkyllä Haminalle kun Kanala pois Vimpelin ryhmästä , se on nyt tai ei koskaan ! ! !
Yksittäisiä voittamista helpottavia asioita toki on, kuten ViVen pitkän pelin rasitus eiliseltä ja Kanalan poissaolo noin päällimmäisinä.
Kuitenkin Vimpeli on tässä ottelussa selvä ennakkosuosikki, eli mitään helppoja pisteitä ei ole luvassa, vaan tälle kaudelle poikkeuksellista onnistumista vaaditaan voittoa ajatellen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.