Tampereella tuskin pelataan ensi kaudella Ykköspesistä 😄No ensi kesänä otetaan sitten Kaupista täysi pistepotti.
Hyvät jutut mukaan kotiin ja sitten ehjä esitys tiistaina ja katse loppukauteen.
Niimpä.Tampereella tuskin pelataan ensi kaudella Ykköspesistä 😄
Vanhan pulunnussijan oli pakko tarkistaa Ruutu+ tallenteista se Ahosen koppitilanne. Kohdassa 0:36.20 Ahonen tulee lyömään ja lyö hudin näpyä yrittäessään ja toisella kopittaa itsensä. Eli pöytäkirjatkaan ei näköjään aina pidä paikkaansa. No se siitä ja pientä sadetta lupaa ottelun ajaksi illalle sadekertymäksi ennustetaan n 1mm.Oli se toka mielestäni...
Itse mainoksesa ei sanota. Tämä, ettei peliin tulla korona-oireiden kanssa pitäisi olla jo selvää kaikille.Öö eikö siinä sanota, että tule vain terveenä peliin ja jos on oireita katso peli Ruudusta,?
Ei ole, mutta kannattaako sabotoida omaa lipunmyyntiä mainostamalla nettistreamia. Itse en tekisi niin.Ei kai se mikään salaisuus ole, että ottelu näkyy Ruutu+ -palvelussa.
Itse ajattelisin niin, että seuran kannalta pelin katsominen on Ruudussa on parempi kuin katsomatta jättäminen. Siitä ei toki kassavirtaa kerry, mutta aina porukkaa jää joka tapauksessa tulematta (kipeänä, mökillä, asuu muualla...). Tuo porukka on sitten parempi sitouttaa Ruudun kautta seuraamiseen, vaikkeivät he sillä kertaa paikalle pääsisikään.Mikä järki seuran puolelta on mainostaa, että oma kotiottelu tulee Ruutu+ palvelun kautta? Vieraspelien kohdalla sen toki ymmärtää. Mainoksen viesti = sataa, jää kotiin, älä osta lippua.
Itse ajattelisin niin, että seuran kannalta pelin katsominen on Ruudussa on parempi kuin katsomatta jättäminen. Siitä ei toki kassavirtaa kerry, mutta aina porukkaa jää joka tapauksessa tulematta (kipeänä, mökillä, asuu muualla...). Tuo porukka on sitten parempi sitouttaa Ruudun kautta seuraamiseen, vaikkeivät he sillä kertaa paikalle pääsisikään.
Poissa silmistä, poissa mielestä.
Tuskin tässäkään on yhtä oikeata toimintatapaa.