Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2020

Ei siis nettilippuja?

Ei ole ollut nettilippuja ei. Josko ensi vuonna olisi sellaisessa toivossa itse elän vaikka olenkin kausikorttilainen mutta enhän mä asiasta mitään varsinaisesti tiedä.

Toi fanituotteiden kauppahan on Roseprintin alustalla ja ne hoitaa koko sen homman ja luulen että tapahtumaliput ei niiden alustaan vaan istu.

Viimeksi muokattu:
Ei ole ollut nettilippuja ei. Josko ensi vuonna olisi sellaisessa toivossa itse elän vaikka olenkin kausikorttilainen mutta enhän mä asiasta mitään varsinaisesti tiedä.

Toi fanituotteiden kauppahan on Roseprintin alustalla ja ne hoitaa koko sen homman ja luulen että tapahtumaliput ei niiden alustaan vaan istu.

Kun ensi kaudella pelaamme taas superissa, pyrimme järjestämään myös nettilipunmyynnin kondikseen. :cool:

Tänään pelataan taas. Kunhan peli-ilme kestää niin itse olen jo aika tyytyväinen siihen ja lopputuloksen näkee sitten ottelun jälkeen.

Tsemppiä HP.

^ Erikoista, että ajaneet eilen Kajaaniin ja tänään sitten Kajaanista Ouluun. Tuossa tulee bussissa istumista 88 km ylimääräistä. Olisi tuossa suoremman reitin varrellakkin ollut kenttiä ja majapaikkoja. Noh, kyllä se meille Lippo-faneille sopii, että Haminalaiset körryyttelee bussilla Ouluun pidemmän kautta.

Sitä kuuluisaa matokeittoa tarvitaan, että saadaan kotiutukset toimimaan lauantaina. Peli olis ollut voitettavissa. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin......😰. Tsemiä HP lauantaille💪

Mr. Orange

Edelliseen viitaten, Taipaleen Retsan muija sano ku Retsaa sunnuntaiaamun katteli et "tän pelin lopputuloksen mie taijan tietää jo etukätee."

No hitto, eihää siin menny pitkääkää ku Retsa soitti jo ykkösviuluu.

Retsan muistolle kevennykset. :)⚓♥

Mr. Orange

Mitenhän käynee, onko Lippo antanut siimaa tarpeeksi?
Jaa-a.

Kyllä ihan varmasti ovat juu.

Tossa on oransseilla kyllä semmonen paikka nyt, että lauantaista jos ottaa kiksit niin tää kausi saa arvoisensa päätöksen.

Tähdis lukee et Lipolla on kovemmat piipussa. Ei voi mitään.

Kuten aiemmin taisin höpistä, Lipon stoori on ollu hämmentävä juttu. Ja joukkueella on pari-kolme sen ylemmän tason sälliä siellä huitomassa (Piri, Heikkinen, Paalasmaa ja tää lukkari on myös hieno äijä). Niis on kova voima kuitenkin.

Oranssi ei ilman lyöjämiesten superonnistumista tuu voittamaan tätä juttua.

Ei hää mikää paalasmaa oo, mutta hän kuitenkin.

Ja kyllä ulkokenttä on kova nippu.

Kerran vielä Vallikentällä tänä vuonna. Kauden viimeinen kotiottelu. Mökki täyteen ja tsemppiä HP!

Mr. Orange

Noh, viini se sai hairahtumaan hellämieliseksi.

Kyllä me viedään tämä peli kotona.

Loistava tulos. Huomenna vielä parempaa peliä nii hyvä siintä tulee. Kyllä Hamina oli tänään selvästi parempi. Nallelle näytettiin keltaista lopuksi oliko liika hyvät tuuletukset vai mistä nousi?

Vanhalaa huonautettiin jo ottelun aikana kerran tuuletuksesta joten jos uudestaan meni iholle tuukettamaan niin selvä homma 1p varoitus.

Isot peukut teille Haminan kannustajille. Huomattavasti fiksumpaa porukkaa kuin Kuopiossa. 👍 Joten paras voittakoon huomenna.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.