jep
Vs: HP 2018
Ehkä se pallot pysäyttää, mutta heittokäsi ei riitä edes kunnolliseen taittoheittoon
Ehkä se pallot pysäyttää, mutta heittokäsi ei riitä edes kunnolliseen taittoheittoon
Meltin sauna sanoi:Mutta mikä onkaan Juha "Lese" Leskisen kohtalo?. Ikää ei taida olla kuin 26-27 vuotta. Kaveri takoi ykkösarjavuosina HP:lle valtavan määrän juoksuja.
Masce sanoi:Kaartokallio tuli Haminaan ulkopelipaikan perässä.
Meltin sauna sanoi:Täällä palstoilla käytetään hienoja englanninnninkielisiä sanoja, joiden merkitystä pesiksen yhteydessä tällainen vanha satamaenglannin puhuja ei meinaa ymmärtää. Niin kuin nyt tämä HP:n thread. Ei avaudu. Eikä varmaan palstan uskolliselle lukijalle, Halsuan Kanalan kylän ukollekaan. Minusta thread tarkoittaa ompelukerhossa lankaa ja muutoin ainakin juonta.
Meltin sauna sanoi:Mutta, mutta... Olisiko Haminan lukkari joku kolmikosta Väisänen, Kinnunen tai jopa Imatralta vuokrattuna Sikiö?
Vince sanoi:Sitten infoa Hangasmaasta, mulle nämä ykkösen lukkarit on ihan vieraita...
Samanlainen mielikuva Tahkon ajoilta. Tolppa ainakin nousi todella korkealle. Lisäksi naputteli siihen aikaan myös hyvin kupperia.MieVaan sanoi:Mielikuva tolppalukkarista kohtuullisella kädellä mut voin olla ihan väärässäkin. Kohtuullinen lyöntivoima ei mitenkään erityisen nopea - edelleen voin olla väärässäkin.
MieVaan sanoi:Vince sanoi:Sitten infoa Hangasmaasta, mulle nämä ykkösen lukkarit on ihan vieraita...
Vaikea sanoa, kun on nähnyt niin vähän. Käsittääkseni on nähty potentiaalia kun on Tahkon junioreihin ja sit JoMaan hankittu. Luulin, että kasvattajaseura olisimollut Keravan Pesisjuniorit kutta näyttää olevan Roihu. Ei taida Keravalla olla kasvattajaseuraikäisten joukkueita ollutkaan.
Toisaalta kaksi viimeistä kautta ykkösestä pudonneesta joukkueessa - JoMa ja Lohi.
Mielikuva tolppalukkarista kohtuullisella kädellä mut voin olla ihan väärässäkin. Kohtuullinen lyöntivoima ei mitenkään erityisen nopea - edelleen voin olla väärässäkin.
hangasmaan kannalta olisi varmaan hyvä saada Puli pelinjohtajaksi.
Kphtuulinen tolppa Lukkari. Hitaahko ei rytmitystä. Välillä kovasti töitä hallita mielensä. Hyvä kumuran lyöjä. Ei etenijä.Vince sanoi:Sitten infoa Hangasmaasta, mulle nämä ykkösen lukkarit on ihan vieraita...