Joo taitaa olla sinne meni aivan elin tärkeä piste ja ehkä toinenkin. Toisen jakson voikin jo luovuttaa.Eiköhän olis parempi Kirin pelailla vaa Suomarissa..
Joo taitaa olla sinne meni aivan elin tärkeä piste ja ehkä toinenkin. Toisen jakson voikin jo luovuttaa.Eiköhän olis parempi Kirin pelailla vaa Suomarissa..
Mun mielestä ennen vaihtoon tuloaan piteli ja liikutteli jalkaansa, toivottavasti vain tuntemus.Mikähän homma toi Jullin ja Rouhiaisen vaihto oikeen oli? Jäi vähän epäselväks kun en seurannut tarkkaan.
Mun mielestä ennen vaihtoon tuloaan piteli ja liikutteli jalkaansa, toivottavasti vain tuntemus.
Olen pidempää ihmetellyt sitä, miksi ajolähtöjä pudotellaan tahallaan. Varsinkin etukäteen heikompia joukkueiden osalta, kuten Joensuussa eilen, olisi järkevämpää ottaa kopit pois. Ymmärrän kyllä, että pakotetaan kaveri tilanteeseen, varsinkin kahden palon tilanteessa. Mutta kun lyöjäjokerina on Rättö tai Toivola tai K Hämäläinen, kuten eilen, todennäköisyydet tehdä juoksu(ja) on suuri. Hämäläisen tapauksessa olisimme voittaneet tai ryöstäneet pisteen jaksolta, jos kenttä ei olisi ollut täynnä. Asiaa voisi yleistää, ei ole HP:n tapa pelkästään.
Minusta vaihtelevaa mutta parempaa kuin aikasemmilla kausilla. Liikettä pitäs saada vielä lisää, vähän välillä tuntuu että tumput suorina vaan seisoskellaan.Minkälaista se Rouharin kopparipeli on ollut tällä kaudella? Haminan vieraillessa Hyvinkäällä läpi meni vain Nisun lyönti joka olisi mennyt monelta muultakin. Muuten Rouhari pelasi kopparina mielestäni melko hyvin. Mitä te muut sanotte Rouharin kopparipelistä tällä kaudella?
Mitä se Rantala nyt on tehnyt?Siirto ei ole sinällään yllätys, mutta se vähän yllättää ettei löytänyt pelipaikkaa ykkösestä, mutta ehkä PuMun tarjous oli ylivertainen.
Mitä se Rantala nyt on tehnyt?
Ihan on viisaan olonen veto Julli ja Heme on meiän ulkokentän ylivoimasesti heikoimmat lenkit ja Antti pystyy hoitamaan sen varmasti paremmin kun kumpakaan niistä etenkin kun oli sen tontti viime kaudella. Ja Erik ei missään vaiheessa mikään huono etukentän mies ole ollut. Mutta tossa on nyt 4 henkilö jolla ei voi sisällä pelata joten etenkin kentälle menon täytyy nyt mennä napilleen,Julli pois ja Erik pitkästä aikaa räpylässä..