Pitäiskö Haminassa reakoida ennen kuin on myöhäistä
Viime pelissä oli ihan perus lukema vajaa tuhat henkilöä mutta on se kyllä totta katsoja luvut alkavat kärsimään jos joka matsi paitsi ipv on teurastus hplle. Ja kaikista pahinta on se kuinka iso osa häviöistä on meidän surkeutta ja virheitä eikä vastustajan hyvyyttä.Jos Pattijoelle hävitään noinkin selvästi ja Pattu pelasi vielä heikosti, on syytä katsella markkinoita. Pelinjohtajiakin on siellä. Pj peluuttaa äijiä samalla tavalla ja antaa toistaa samoja virheitä. Ennen sarjan alkua kehuttiin kovasti kuinka materiaalia on riittävästi joka paikalla. Oltiin, kuten Haminassa usein ollaan, luottavaisia materiaalin suhteen. Nyt tarttis tehdä jotain. Ei tule yleisökään kentälle ja talous sakkaa tällä menolla.
Joo mutta kun ipv on ainut niistä huonoista joukkueista. 3. huonoin on alajärvi tai jymyjussit ja jymyjussien jaloissa me oltiin viime pelissä koko matsi vaikka ne anto saumaa loukkaantumisilla. Ala-järvellä on liian hyvä kotiutus osasto että me voitais mitenkään kilpailla niittenkaa.Huonoja joukkueita vastaan tehdään vähemmin virheitä joten kyllä HP on vain paremmilleen hävinnyt luulen mä.
Joo mutta kun ipv on ainut niistä huonoista joukkueista. 3. huonoin on alajärvi tai jymyjussit ja jymyjussien jaloissa me oltiin viime pelissä koko matsi vaikka ne anto saumaa loukkaantumisilla. Ala-järvellä on liian hyvä kotiutus osasto että me voitais mitenkään kilpailla niittenkaa.
Ei kitee ole mitenkään samalla tasolla kun Hp tai Ipv ne pieksi Sotkamonkii harkka pelissä. Ehkä samoilla paikkeilla Alajärven ja Jymyjussienkaa.Eihän tuo aloitus ole esim. IPV:lläkään erityisen helppo ollut. Itse laskisin JymyJussien sijaan Kiteen tuonne häntäpäähän tähänastisilla näytöillä, mutta vielähän tilanne voi muuttuakin. Ankkuritkin oli Joensuussa tänään ihan jyrän alla.
Mitäpä tähän logiikan mestarin lausuntoon on lisäämistä. Tiistaina siis pelataan jo käytännössä sarjapaikasta. Ainakin sää näyttäisi suosivan.Ei kitee ole mitenkään samalla tasolla kun Hp tai Ipv ne pieksi Sotkamonkii harkka pelissä. Ehkä samoilla paikkeilla Alajärven ja Jymyjussienkaa.