Supervuoro Verkkolehti »

Haminan Palloilijat 2024

Viestejä
72
Vaikea uskoa, että HP lähtisi pelaamaan yhtään ottelua ensi kaudella kahdella kärjellä tai sitten kausi kulkee tosi hyvin. Pakon edessä siihen kyllä joudutaan useastikin. Jos Heme on räpylässä - jos siis pelaa ylipäätään - niin luulen Hemen olevan ykköskärjessä etenkin jos kolmostilanteet ovat yhtä tiukassa kuin lauantaina.
Kyllä elmo / aleksi, heme, hakki/julli (jokeri) järjestyksellä pitäisi pystyä lyömään joku kolmos pesälle siitä ykkös kärki voisi hoitaa loput.
 
Viestejä
72
Oon ihan samaa mieltä Eliaksella ja Elmollakin on läpimurto potentiaalia. Rönkkö voi lyödy 70 juoksua tai sitten 40 menestys riippuu näistä. Ei kyllä Pepe mahdu etu kentälle kyllä Erik tai Elmo vie sen pestin.
 
Viestejä
621
 
Viestejä
1,056
Kausi käynnistymässä. HP ei ole ilmoittanut 2. Pj:tä. Onko niin, että mennään tilapäisvoimin melamiehen osalta? Kyllä se varmaan vielä menettelee🤔. Mutta julkisuudessa ei ole taidettu mainita, ketä muita on taustajoukoissa? Lajivalmennus lienee ollut 1.pj:n kontolla ja fyysikka Yrttiaholla. Ja lukkari-valmennus Kodella ( silloin kun on Suomessa). Kova homma on Häkämiehellä, jos muita ei ole apujoukoissa.
 
Viestejä
11,942
Kausi käynnistymässä. HP ei ole ilmoittanut 2. Pj:tä. Onko niin, että mennään tilapäisvoimin melamiehen osalta? Kyllä se varmaan vielä menettelee🤔. Mutta julkisuudessa ei ole taidettu mainita, ketä muita on taustajoukoissa? Lajivalmennus lienee ollut 1.pj:n kontolla ja fyysikka Yrttiaholla. Ja lukkari-valmennus Kodella ( silloin kun on Suomessa). Kova homma on Häkämiehellä, jos muita ei ole apujoukoissa.

Onhan noita muitakin ilman ilmoitettua kakkospelinjohtajaa, ainakin Kopla.

Mitä tulee HP:n superin taustajoukkoihin niin tuollahan ne on julkaistu. tsoin esim Kode ei ole tuossa listassa ... Ja onhan tuo nyt muutenkin aika ohkanen lista kun erillisiä lajivalmentajia ei ole listattu. Mutta mikä on totuus noista niin mulla ei ole tietoa.

 
Viestejä
72
Onhan noita muitakin ilman ilmoitettua kakkospelinjohtajaa, ainakin Kopla.

Mitä tulee HP:n superin taustajoukkoihin niin tuollahan ne on julkaistu. tsoin esim Kode ei ole tuossa listassa ... Ja onhan tuo nyt muutenkin aika ohkanen lista kun erillisiä lajivalmentajia ei ole listattu. Mutta mikä on totuus noista niin mulla ei ole tietoa.

Kode ei ollut edes tossa viime harjotuspelissä mukana. Itse aattelin että kode olisi voinut olla pätevä 2. pelinjohtaja kun semmoinenkin puuttuu saas nähdä onko koko ukko enään edes maisemissa.
 
Viestejä
11,942
Kode ei ollut edes tossa viime harjotuspelissä mukana. Itse aattelin että kode olisi voinut olla pätevä 2. pelinjohtaja kun semmoinenkin puuttuu saas nähdä onko koko ukko enään edes maisemissa.
Kode taitaa olla Malesiassa selviytymässä ja palaa sieltä sitten joskus.

 
Viestejä
1,523
Tänään selviää kuinka pahasti tulee selkää kauden avaus matseissa ja voiko meillä olla mitään saumaa kiteetä vastaan.
Tuskin tuosta pelistä kummoisia selviää. Tai no se ilmeisesti selviää, millainen koppari Mäkelä on.

Ainakaan pesiksenmaailman mukaan ei ole vielä yhtään peliä ollut takakentällä aikuisissa tai poikien ykkösessä/superissa.
 
Viestejä
4,205
Tänään selviää kuinka pahasti tulee selkää kauden avaus matseissa ja voiko meillä olla mitään saumaa kiteetä vastaan.

Ei välttämättä mitään hätää, Jymy ottanut pataan nyt IPV:ltä ja Kiteeltä ja peli sen verran aneemisen näköistä että Helsingin avaus olisi Haminalle aika maistuva paikka näyttää Etelä-Suomen meininkiä.
 
Viestejä
72
Imatralta puuttuu kaksi avain pelaajaa Kosonen ja Laakso saapi nähdä antaako hp tasoitusta myös mutta jokatapauksessa kyllä tuolle kokoonpanolle pitäisi pystyä antaamaan selkää ja kunnolla. Ehkä tulevassa matsissa voidaan mitata millä tasolla meidän sisäpeli on.
 
Viestejä
72
Heikkoa oli Elmon ja Aleksin kentälle meno. Sentään ulkopeli vaikutti varsin hyvältä noilla lukemilla vaikka Kosonen ja Laakso puuttui.
 
Viestejä
11,942
Tulospalvelun perusteella tokalle jaksolle laitettiin Hakki koppariksi ja Kiri jokeriksi ja Mico lukkariksi ja Elias jokeriksi. Pitäs tavata sääntöjä ku ei muista saako kotariin vaihtee räpylään ukkoja muuten kuin loukkaantumisen takia eli oliko Mico vai Elias lukkarina kotareissa?

Mutta edelleen kestetään tasoitusta antaneen IPV:n vauhdissa. Tiistaina ja keskiviikkona sitten pelataanko jo SoJyä vastaan.
 
Viestejä
2,674
Tiedä nyt sitten kumpi antoi enemmän tasoitusta, mutta tällä kertaa sentään tasainen peli toisin kuin viimeksi. HP:llä kai ainakin pitäisi olla leveämpi materiaali. Kolme juoksua kotarissa oli melkoinen ylisuoritus Redsien tämänpäiväisellä materiaalilla.
 
Viestejä
72
Tulospalvelun perusteella tokalle jaksolle laitettiin Hakki koppariksi ja Kiri jokeriksi ja Mico lukkariksi ja Elias jokeriksi. Pitäs tavata sääntöjä ku ei muista saako kotariin vaihtee räpylään ukkoja muuten kuin loukkaantumisen takia eli oliko Mico vai Elias lukkarina kotareissa?

Mutta edelleen kestetään tasoitusta antaneen IPV:n vauhdissa. Tiistaina ja keskiviikkona sitten pelataanko jo SoJyä vastaan.
Tokan jakson lyönti järjestyskin oli vähentääkin mielenkiintoinen kokeilu Korsu 5. Rantala 9. Hämäläinen 4. Itse olen sitä mieltä että kenraali harjoituksessa pitäisi jo treenata parasta mahdollista kokoonpanoa ja lyöntijärjestystä eikä testailla mitään ihan päättömiä kokoonpanoja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös