31Mitä luulisitte Teemu Rouhiaisen tulevan kauden tuotujen määräksi? Itse luulen, että Rouhiainen rikkoo kyllä 50 tuodun rajan jos koko joukkueen peli sujuu hyvin. Paljon riippuu siitä miten kolmostilanteita syntyy.
32Mitä luulisitte Teemu Rouhiaisen tulevan kauden tuotujen määräksi? Itse luulen, että Rouhiainen rikkoo kyllä 50 tuodun rajan jos koko joukkueen peli sujuu hyvin. Paljon riippuu siitä miten kolmostilanteita syntyy.
Viimeisen neljän kauden aikana 50 tuotua on rikottu koko sarjassa yhteensä viisi kertaa, eli tuommoiset lukemat jäänee haaveeksi. Jo 30 ylittäminen on erinomainen suoritus häntäpään jengeissä pelaaville. Sisällytetään loukkaantumiset arvaukseen ja tuotuja kertyy tasan yksi per pelattu peli.Mitä luulisitte Teemu Rouhiaisen tulevan kauden tuotujen määräksi? Itse luulen, että Rouhiainen rikkoo kyllä 50 tuodun rajan jos koko joukkueen peli sujuu hyvin. Paljon riippuu siitä miten kolmostilanteita syntyy.
Viimeisen neljän kauden aikana 50 tuotua on rikottu koko sarjassa yhteensä viisi kertaa, eli tuommoiset lukemat jäänee haaveeksi. Jo 30 ylittäminen on erinomainen suoritus häntäpään jengeissä pelaaville. Sisällytetään loukkaantumiset arvaukseen ja tuotuja kertyy tasan yksi per pelattu peli.
Taidat olla oikeassa. Onko sillä merkitystä pelaako Rouhi ykkösenä vai kakkosena? Olen ymmärtänyt, että kakkosena pelaava tuo yleensä enemmän juoksuja kuin ykkönen.
Mikä pakkomielle sulla on Rouhiaiseen?Onko kukaan seurannut Rouhin otteita miesten tämän vuoden talvisuperissa? Käsittääkseni toi kahdessa ottelussa kaksi juoksua, joka tosiaan ennustaa noin 30 tuodun kautta. Miltä otteet näyttivät?
Mikä pakkomielle sulla on Rouhiaiseen?
Mitä luulisitte Teemu Rouhiaisen tulevan kauden tuotujen määräksi? Itse luulen, että Rouhiainen rikkoo kyllä 50 tuodun rajan jos koko joukkueen peli sujuu hyvin. Paljon riippuu siitä miten kolmostilanteita syntyy.
Niin, mikä nyt on nopein pesiksessä. Ja millä pesävälillä.
Ne e-pesiksen koko kauden tulokset voisivat kertoa jotakin. Mutta väittäisin, että jonkinlainen sähköinen mittaus - kiihtyvyysanturit tms - kavereiden kintuissa ja ulkopelaajien käsissä, niin alkaisi totuuskin selvitä.
varmaankin Padi ja Mäkelä ovat nopeimmasta päästä, nopeudella mitattuna. Mutta se, miten Kanala, Mäentausta, Eskelinen ja edellä mainitut - ym. menevät mitäkin pesävälejä milläkin merkeillä... tuosta voidaan väitellä niin kauan, kunnes data oikeasti ne todistaa.
E~pesiksen lisenssin voi lunastaa jokainen asiasta kiinnostunut. Ei tieto sinne itsestään ilmesty se on liiketoimintaa koossa tietoa voi halukkaat ostaa.Ei ole mitään väiteltävää, kun data on olemassa ja kaikkien joukkueiden käytettävissä. Harmi, että tätä ei jaeta ja suodateta yleisölle enempää, mutta joukkueet tietävät tarkalleen kuinka kovaa kukakin etenijä tulee esim. kolmoselta kotiin ja ulkopelin etäisyydet määräytyvät sen mukaan.
Sillä, että esim. Patrik Vartama tulee kolmoselta kotiin keskimäärin 5.19s ja joku toinen esim. 5.40s on ihan valtava ero matkassa.
E~pesiksen lisenssin voi lunastaa jokainen asiasta kiinnostunut. Ei tieto sinne itsestään ilmesty se on liiketoimintaa koossa tietoa voi halukkaat ostaa.