Nelosen uudessa sarjassa " Mies, joka kuoli" haminalainen pesäpallo saa näkyvyyttä
Toki. Vähän vaatimattomasti pesäpallo tosin. Mutta Haminahan on siinä hyvin esillä muutenkin, kuten myös romaanissa, joka on käännetty monelle kielelle. Melkein kaikki tapahtumathan olivat Haminassa.Nelosen uudessa sarjassa " Mies, joka kuoli" haminalainen pesäpallo saa näkyvyyttä
Osaa.Osaako
Melko.Käsi ilmeisesti melko
Tämä.Miten jalka nousee
Hacklinista saataisiin todennäköisesti kohtuullinen koppari. Ei huippu, mutta kohtuullinen. Parempi kuin minä vaikka harjoittelisin 24/7. Kyllä pelaajaa pitää arvostaa jos pystyy pelaamaan superpesistasolla. Parempi kuin 1-2% harrastajista!
Hacklin on pelannut superpesiksessä 114 ottelua kakkos- ja 349 ottelua kolmoskopparina. Viimeisenä kolmena kautenan vähemmin mutta sitä ennen kymmenkunta tms vuotta Koplan vakikopparina.
Kysymys lienee kait ennemmin, että vieläkö Hakista on koppariksi superiin eikä siitä saadaanko hänestä kohtuullinen koppari superiin. Minä näen tuossa semantiikassa eron. Mutta se jää nähtäväksi.
Pesistulokset
www.pesistulokset.fi
No, sano nyt oma mielipiteesi suoraan! Pystyykö Hacklin vielä pelaamaan superpesistasolla kopparina olematta riippakivi joukkueelle? Kyllä itse ottaisin pelaajan, jonka käsi on sentään jonkinlainen uhka vastustajajoukkueelle vaikka liikkuvuus ei olisi enää mikään erityisen hyvä. Kiri ja Rouhiainen ovat käsittääkseni niin heikkoja heittämään, että mitään hyötyä ei ole kohtuullisen nopeista jaloista. Vastustaja pystyy vaikka kävelemään kolmoselta kotiin kun mitään pelkoa tappoheitosta ei ole. Hacklinin heitto on käsittääkseni sentään jonkinlainen uhka vastustajalle. 38-vuotiaana tietysti numerolla palaamisessa alkaa kilometrit tulla täyteen, mutta kyllä minä pelinjohtajana ottaisin kaiken irti pelaajasta, joka sentään pystyy kohtuullisesti liikkumaan ja heittämään.
No, sano nyt oma mielipiteesi suoraan! Pystyykö Hacklin vielä pelaamaan superpesistasolla kopparina olematta riippakivi joukkueelle? Kyllä itse ottaisin pelaajan, jonka käsi on sentään jonkinlainen uhka vastustajajoukkueelle vaikka liikkuvuus ei olisi enää mikään erityisen hyvä. Kiri ja Rouhiainen ovat käsittääkseni niin heikkoja heittämään, että mitään hyötyä ei ole kohtuullisen nopeista jaloista. Vastustaja pystyy vaikka kävelemään kolmoselta kotiin kun mitään pelkoa tappoheitosta ei ole. Hacklinin heitto on käsittääkseni sentään jonkinlainen uhka vastustajalle. 38-vuotiaana tietysti numerolla palaamisessa alkaa kilometrit tulla täyteen, mutta kyllä minä pelinjohtajana ottaisin kaiken irti pelaajasta, joka sentään pystyy kohtuullisesti liikkumaan ja heittämään.
Ei pysty. Heittokäsi riittää, mutta katsoja joutuu jännittämään jokaista tilannetta, jossa Hacklinin pitäisi saada pallo kiinni.Pystyykö Hacklin vielä pelaamaan superpesistasolla kopparina olematta riippakivi joukkueelle?
Aika lailla samaa mieltä kaikesta. Vaihtopelin huononemiseen en kiinnittänyt huomioita, mutta etenijänä todellinen tulppa. Jalat niin hitaat että takakentällä jalkanopeus ei tule riittämään ja uskon että vastustajat tulisivat käyttämään sitä hyväksi.Kyllä viime kesänä pelotti ne kerrat, kun Hakki kopparina Jomassa joutui pelaamaan. Käsi on kyllä vähintään keskiverto, mutta kaikki muu sitten hasardia. Ja mutulla sanoisin, että vaihtopeli sisällä kärsi myös, jos joutui pelaamaan myös ulkona. Lisäksi numerolla pelatessa joutui liian usein tulpaksi, jos ei kahta etenijää ollut jo valmiiksi edessä.
Pystyisiköhän Korteenperästä taikomaan kopparin? Katselin tilastoja niin oli vuonna 2017-2015 pelannut 13 peliä enimmäkseen 2K olikohan b-poikien superpesiksessä. Myös nuorempana pelannut suurimman osan ajasta polttajana, mikäköhän lie vienyt kulmapelaajiksi... Lukkari taustaakin löytyi.Hyvää keskustelua täällä ja Hacklin pelaa erittäin todennäköisesti jokerina. Mutta olisiko joukkueessa vielä joku toinen pelaaja, joka pystyisi pelaamaan kopparina? Jolla olisi suhteellisen hyvä liikkuvuus ja käsi?
Jos tälle tielle lähdetään, niin ei muuta ku Heiskanen koppariksi. Samahan se on, kuka niitä palloja sieltä valleilta hakee. Heiskasella on ainakin nuorimmat jalat. 😅 Mutta vakavasti ottaen, eiköhän siellä pelaa kaksi kolmikosta Hacklin, Rouhiainen, Kiri. Jos veikata saa, niin kaksi ensimmäistä.Pystyisiköhän Korteenperästä taikomaan kopparin? Katselin tilastoja niin oli vuonna 2017-2015 pelannut 13 peliä enimmäkseen 2K olikohan b-poikien superpesiksessä. Myös nuorempana pelannut suurimman osan ajasta polttajana, mikäköhän lie vienyt kulmapelaajiksi... Lukkari taustaakin löytyi.
Sittenhän tuolla Haminan sivuilla luki tuo Niilo Heiskasen (17-vuotias) ulkopelipaikan olevan koppari.