Mr. Orange
Tää ryhmä rämä olisi kyllä aika kova.Erik Lahti
Juha Korhonen
Juho Hacklin
Roope Koskelainen
Nyt on sellaiset kutinat tässä että ensi kaudella jää hissijoukkueen maine taakse.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää ryhmä rämä olisi kyllä aika kova.Erik Lahti
Juha Korhonen
Juho Hacklin
Roope Koskelainen
Eli siis näin:Erik Lahti
Juha Korhonen
Juho Hacklin
Roope Koskelainen
Vaarsinaisestihan HP lupasi uusia sopimuksia ja jatkoja joten kyl se varmaan Kossu on tai hyvin samanoloinen jos ei ole.Siinä olisi kova vahvistus HP:lle.
Aika kova! Äijä osaa!Eli siis näin:
katso liitettä 2581
No huomennahan ton näkee.
Sais kyllä tulla naisten joukkueenkin sopimuksia mun mielestä.
Meilläpä KiPalla se odottelu loppu nyt, se on siinä, ehkäJoulupukin odottelu ollut aikoinaan varmaan yhtä tuskaa osalle meistä
Maksumuurin takana, viitsisitkö laittaa lainauksen siitä mitä Rätöstä sanotaan?Kymen Sanomien mukaan Kalmari lähtee Tahkoon taistelemaan pelipaikasta.
Joosua Rättö ja Kaapo Kalmari eivät jatka Haminan Palloilijoissa
Joukkuetta rakennetaan Haminassa tällä hetkellä lähes kellon ympäri. Rättö jättää Haminaan isot saappaat täytettäväksi.www.kymensanomat.fi
Maksumuurin takana, viitsisitkö laittaa lainauksen siitä mitä Rätöstä sanotaan?
Jokeriroolissa Rätöllä tuskin on hirveästi taisteltavaa pelipaikasta, eiköhän aika selviönä olisi Niemen parina kun Korea ei enää pidetty vahvuudessa. Jos siis vahvoista JoMa-huhuista huolimatta olisikin Tahkoon tulossa, mikä olisi hienoa. Pelipaikasta yhdeksikössä tuskin kuitenkaan kyse?
Aika taituri, iso käsiEli siis näin:
katso liitettä 2581
No huomennahan ton näkee.
Sais kyllä tulla naisten joukkueenkin sopimuksia mun mielestä.
Kiitos! Näköjään minulla oli luetun ymmärtämisessä haasteita kun (toiveajatteluna) olin näemmä lukenut Rättö vaikka selvästi luki Kalmari 😁Siis jutun mukaan Kaapo Kalmari - joka oli siis Peltosen lisäksi vuokralla Tahkosta - lähtee tavoittelemaan paikkaa Tahkon superin kokoonpanosta kun koti ja arki on Hyvinkäällä.
Rätön kohdalla ei todeta uudesta seurasta mitään:
Kova halu oli jatkaa hänen kanssaan yhteistyötä, mutta kaverilla oli kysyntää. Hän valitsi toisen seuran ja sitä pitää kunnioittaa, HP:n toiminnanjohtaja Marko Hovi sanoi.
Toivottavasti ei. Piiraisen urakäyrä osoittaa aika voimakkaasti alaspäin, eikä kaiken järjen mukaan saa ensi kaudeksi pelipaikkaa superin porukasta.Ettei olisi Tommi Piirainen tuossa toisena vasemmalta?
Sano niille siellä toimistolla että julkaisevat ne nimet jossakin binäärimaailmassa kun pitää vielä olla töissä.Haminassa juodaan tänään kossuvissyä, tuplana😎😎😎😎😎😎
Sano niille siellä toimistolla että julkaisevat ne nimet jossakin binäärimaailmassa kun pitää vielä olla töissä.
Kesämökillä odottelen uutisia ...