Supervuoro Verkkolehti »

Haminan Palloilijat 2024

Mr. Orange

Erik Lahti
Juha Korhonen
Juho Hacklin
Roope Koskelainen

:unsure:
Tää ryhmä rämä olisi kyllä aika kova.

Nyt on sellaiset kutinat tässä että ensi kaudella jää hissijoukkueen maine taakse.(y)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
12,960
Erik Lahti
Juha Korhonen
Juho Hacklin
Roope Koskelainen

:unsure:
Eli siis näin:

1694684368972.png

:unsure:

No huomennahan ton näkee.

Sais kyllä tulla naisten joukkueenkin sopimuksia mun mielestä.
 

Liitteet

  • 1694684223385.png
    1694684223385.png
    132.6 KB · kertaa luettu: 185
Viestejä
1,227
Kymen Sanomien mukaan Kalmari lähtee Tahkoon taistelemaan pelipaikasta.

Maksumuurin takana, viitsisitkö laittaa lainauksen siitä mitä Rätöstä sanotaan?

Jokeriroolissa Rätöllä tuskin on hirveästi taisteltavaa pelipaikasta, eiköhän aika selviönä olisi Niemen parina kun Korea ei enää pidetty vahvuudessa. Jos siis vahvoista JoMa-huhuista huolimatta olisikin Tahkoon tulossa, mikä olisi hienoa. Pelipaikasta yhdeksikössä tuskin kuitenkaan kyse?
 
Viestejä
12,960
Maksumuurin takana, viitsisitkö laittaa lainauksen siitä mitä Rätöstä sanotaan?

Jokeriroolissa Rätöllä tuskin on hirveästi taisteltavaa pelipaikasta, eiköhän aika selviönä olisi Niemen parina kun Korea ei enää pidetty vahvuudessa. Jos siis vahvoista JoMa-huhuista huolimatta olisikin Tahkoon tulossa, mikä olisi hienoa. Pelipaikasta yhdeksikössä tuskin kuitenkaan kyse?

Siis jutun mukaan Kaapo Kalmari - joka oli siis Peltosen lisäksi vuokralla Tahkosta - lähtee tavoittelemaan paikkaa Tahkon superin kokoonpanosta kun koti ja arki on Hyvinkäällä.

Rätön kohdalla ei todeta uudesta seurasta mitään:

Kova halu oli jatkaa hänen kanssaan yhteistyötä, mutta kaverilla oli kysyntää. Hän valitsi toisen seuran ja sitä pitää kunnioittaa, HP:n toiminnanjohtaja Marko Hovi sanoi.
 
Viestejä
1,227
Siis jutun mukaan Kaapo Kalmari - joka oli siis Peltosen lisäksi vuokralla Tahkosta - lähtee tavoittelemaan paikkaa Tahkon superin kokoonpanosta kun koti ja arki on Hyvinkäällä.

Rätön kohdalla ei todeta uudesta seurasta mitään:

Kova halu oli jatkaa hänen kanssaan yhteistyötä, mutta kaverilla oli kysyntää. Hän valitsi toisen seuran ja sitä pitää kunnioittaa, HP:n toiminnanjohtaja Marko Hovi sanoi.
Kiitos! Näköjään minulla oli luetun ymmärtämisessä haasteita kun (toiveajatteluna) olin näemmä lukenut Rättö vaikka selvästi luki Kalmari 😁
 
Viestejä
12,960
Jos ja kun tänään julkaistaan neljä sopimusta kasassa on yhdeksän sopimusta joista esim Rämet ei pelannut juurikaan ykkösjoukkueessa tänä kesänä joten onhan tossa vielä matkaa siihen että joukkue on kasassa. Toisaalta syyskuukaan kuin puolessa.
 
Viestejä
1,221
Jos tänään julkaistaan 4 sopparia, tarvitaan vielä puoli tusinaa lisää. Onhan siinä tekemistä, niistäkin pari ulkopuolelta. Ei helppoa.
 
Viestejä
12,960
Kesämökillä odottelen uutisia ...

No hitto luulin että sulla on tuplakossuvissyyn ihan tietoa, mä olen kyllä menossa toimistolle mutta myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös