Lopettaisiko vai menisikö ykkösen tai suomarin puolelle johonkin räpylöimään?Vähän luulen, että Rouhi ei pelaisi Haminassa jos ei mahtuisi räpylään.
Lopettaisiko vai menisikö ykkösen tai suomarin puolelle johonkin räpylöimään?Vähän luulen, että Rouhi ei pelaisi Haminassa jos ei mahtuisi räpylään.
Lopettaisiko vai menisikö ykkösen tai suomarin puolelle johonkin räpylöimään?
Tuon tasoinen ulkopelaaja ei voi olla varma ulkopelipaikastaan sopimusta tehdessään. Vai kirjataanko Haminassa up-paikka sopimukseen? 😃Luulisin, että olisi etenijäjokeri jossain sellaisessa superin seurassa joka pelaa pudotuspelejä.
Ihmettelen, jos HP:ssa ei olla oltu jo syksyllä tietoisia koppariongelmasta. Oli täysin selvää (ainakin itselleni), että Rouhiaisesta joukkue saa hyötyä vain etenijäjokerina.No mä näen tämän niin, että Rouhiainen palasi viime kaudeksi HP:hen nimenomaan pelaavaksi koppariksi ja hakemaan nostetta mahdolliseen superpesispaikkaan.
Kun katsoo viime kauden ykkösen tuloksia niin kopparipari Kiri - Rouhiainen pelasi ihan mallikkaaksi vaikka kait aluksi ajateltu pari olisi ollut Rouhiainen-Niemeläinen. Neljänneksi vähiten päästettyjä juoksuja ja ne toiseksi ja kolmanneksi vähiten päästäneet olivat melko lähellä.
Tälle kaudelle kun tietä, että seuraei ehkä ryve rahassa niin syksyn sopimusten teon aikana on voinut olla melko varma, että räpyläaikaa löytyy. Nyt tiedetään, että viime syksyinen ajattelu minne tarvitaan erityisesti apuja ei ollut ihan oikeimmillaan tai sitten ei saatu ketä haluttiin. Niillä pitää pelata keitä on, ei se sen kummenpaa ole.
No sitä tässä oon itsekin ihmetellyt, että miksi pelaa kopparina Haminassa.Taitas rouhi mahtua jokeriksi mihin joukkueeseen vaan. Eniten ykköselle menoja koko suomessa💪
Tuota tilasto täytyy ihmetellä. Luulenpa, että syy selittyy sillä, että etenijän ei tarvitse yrittää parastaan, kun on selvä vaihto hyvällä lähdöllä.Lukkari Lahti taisi olla kärjessä kaikista superin lukkareista 1-2 välin vaihtojen hankaloittamisessa, sekä 7:s 2-3 välin vaihdossa etenijöiden mitatuissa ajoissa.
Kaikista löytyy p.....aa jauhettavaksi jos sitä halutaan, mutta onko se tämänkään foorumin tarkoitus???
Koskahan on HP - Tahko. Se oli alustavasti merkitty pesäpallo liiton sivulle keväällä perjantaille mutta ilmeisesti Tattoon takia siirretty? Päivää ei näy missään
Koskahan on HP - Tahko. Se oli alustavasti merkitty pesäpallo liiton sivulle keväällä perjantaille mutta ilmeisesti Tattoon takia siirretty? Päivää ei näy missään
Kommentti kertookin paljon....Tuota tilasto täytyy ihmetellä. Luulenpa, että syy selittyy sillä, että etenijän ei tarvitse yrittää parastaan, kun on selvä vaihto hyvällä lähdöllä.
Pokelahan miettii tuossa lähinnä HP:n ja Alajärven kannalta että on Tahkon päätös kummalle antavat paremmat mahdollisuudet kierrättämällä, vai antavatko kummallekin. Tai ei kummallekaan.
katso liitettä 3083