pelimiäs
Vs: Finaalit 2015 - osa 2
Olen nyt kehunut tuomareita ja haukkunut tuomareita. Olen keskimäärin oikeassa.
Olen nyt kehunut tuomareita ja haukkunut tuomareita. Olen keskimäärin oikeassa.
pelimiäs sanoi:Olen nyt kehunut tuomareita ja haukkunut tuomareita. Olen keskimäärin oikeassa.
Penkinlämmittäjä sanoi:pesiksen kannalta huikeaa, että tuli game 5! Vieläpä, jos näin kävisi naisten finaaleissakin niin lauantaina ratkottaisiin miesten mestaruus Vimpelissä ja sunnuntaina naisten Lapualla.
jhr sanoi:Penkinlämmittäjä sanoi:pesiksen kannalta huikeaa, että tuli game 5! Vieläpä, jos näin kävisi naisten finaaleissakin niin lauantaina ratkottaisiin miesten mestaruus Vimpelissä ja sunnuntaina naisten Lapualla.
Jaa? Mun mielestä tuli viides peli eikä mikään "game fife" niinkuin Kivimäki Urheiluruudussa asian lontooksi veikeästi ilmaisi. Puhukaa vaikka venäjää jos on pesäpallossa pakko kielillä puhua.
Penkinlämmittäjä sanoi:Ottelun jälkeen Nelonen PRO:n haastattelussa Sotkamon pelinjohtajan Mikko Korhosen harkitsemattomat kommentit olivat tylyä kuunneltavaa kyseiselle pallopojalle, hänkö Sotkamon tappion aiheutti...? Tsemppiä ja hyviä pelivuosia Sinulle pallopoika, virheitä sattuu. Tahallasi et sitä tehnyt, sen näki reaktiostasi.
pelimiäs sanoi:Vimpeliis ruikutettiin ekaa Sotkamoon peliis tuomareita, meirän piti tehrä neljä paloo vuoronvaihtoon. Sotkamon piti tehrä eilen kuus paloo vuoronvaihtoon. Kyllä oli surkeetatuomareilt.
pelimiäs sanoi:Kohosella on vielä se huonopuoli Heimoseen verrattuna että Kohonen jaksaa nakata pallon takapesille jopa ohikin, Heimosen roikut lentävät roikkuna juuri ja juuri pesille asti.
Fanibussin kuljettaja sanoi:Toista se on kuin toisessa kylässä, jossa ei saatu edes fanibussia liikkeelle, ei ku ...