Supervuoro Verkkolehti »

Fera - Kirittäret, puolivälierä 2024

Ottelusarjan voittaja?

  • Fera

    Ääniä: 5 27.8%
  • Kirittäret

    Ääniä: 13 72.2%

  • Äänestäjiä
    18
  • Poll closed .
Viestejä
9
Feralla kyllä myös epäonnea toisella jaksolla... Kesti lyö etutilanteessa 2-rajasta läpi, mutta lyönti pysähtyy aitaan eikä juoksuja synny... Ulkovuorossa omilla hölmöilyllä annetaan ensin helppo juoksu ja ote Kirittärille...
PS: Itsestä ainakin tuntuu, että kaikki pesäkilvat menevät väärin ja tiukat tilanteet menevät ulkopelijoukkueelle...
 
Viestejä
172
Kolmas ottelu, ja Kirittärien asenne on se, että Raumaa vastaan ei tämän illan jälkeen enää tällä kaudella pelata.

Tiistaina tilanteiden rakentelu oli molemmille kyllä turhankin vaikeaa, etenkin Kirittärillä jäi valtava määrä lyhyitä etulaittomiksi. Toisaalta Kirittäret sai Hakoniemen kuriin väärien osalta, mutta pari kärpästä Hakoniemi silti sai napsittua.

Molemmat ottelut olleet kyllä tiukkoja, mutta Kirittäret on ne saanut käännettyä itselleen. Katsotaan toistuuko sama tänään.
 
Viestejä
807
Kolmas ottelu, ja Kirittärien asenne on se, että Raumaa vastaan ei tämän illan jälkeen enää tällä kaudella pelata.

Tiistaina tilanteiden rakentelu oli molemmille kyllä turhankin vaikeaa, etenkin Kirittärillä jäi valtava määrä lyhyitä etulaittomiksi. Toisaalta Kirittäret sai Hakoniemen kuriin väärien osalta, mutta pari kärpästä Hakoniemi silti sai napsittua.

Molemmat ottelut olleet kyllä tiukkoja, mutta Kirittäret on ne saanut käännettyä itselleen. Katsotaan toistuuko sama tänään.
Kyllä, laaduttomia näppyjä lyötiin kasamäärin taas kerran. Se on vaivannut Kirittäriä läpi kauden, mistä sitten johtuukin. Mutta tukahduttaa peliä ihan vietävästi.
Toinen asia, joka saisi jo loppua, on kärkkymishöntyilyt. Erityisesti Viivi on niissä "kunnostautunut", viime pelissä Selinakin kärysi ahneella kärkyllä. Toki maksimihyvät lähdöt pesiltä ovat tärkeitä, mutta turhia paloja!
 
Viestejä
172
Tuo liiallinen kärkkyminen ja siitä palaminen on kyllä ollut koko kauden ajan ihmeellinen ilmiö Kirittärissä. Itse olen Similän kohdalla ajatellut, että ne ovat vielä "kasvukipuja", kun ensimmäinen superin kausi menossa. Haetaan vielä sitä rajaa, että kuinka paljon ja aggressiivisesti voi kärkkyä näitä lukkareita vastaan. Tavallaan hyvä, että uskaltaa sitä rajaa rohkeasti hakea eikä ole sen suhteen pelokas, mutta toisaalta tärkeissä paikoissa pitäisi olla myös malttia, jotta ei tule turhia paloja. Varsinkin tässä vaiheessa syksyä ne alkavat käymään niin kalliiksi, että enää niitä ei saisi tulla.
 
Viestejä
76
Samaa olin tulossa kirjoittamaan kuin aiemmat. Oon muistaakseni kuullut tuon Rauman kuuluttajan aiemminkin kuuluttaneen vastustajan pelaajalle/pelinjohtajalle jotain melko lapsellista/piikittelevää. Nytkin melko pöyristyneenä kuuntelin niin katsomon kuin kuuluttajan huutelua/"mussutusta".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös