Supervuoro Verkkolehti »

B nuorten sarjat 2024

LBC

Viestejä
4,150
Mansella vaikeaa. Hamina voittaa Vallikentällä 2-1.
No, kun tekee 8 kolmostilanteesta (vastustaja 26) ja 6 yrityksestä 7 juoksua (26/26//14) , ja jos kotiutus% = 100 ( 54)ja silti kokonaiskärkkärit 39% (62%) , niin ehkä jotain pesiksen magiikkaakin oli mukana.

Mutta kelpaahan tuo mulle.
 
Viestejä
12,861
No, kun tekee 8 kolmostilanteesta (vastustaja 26) ja 6 yrityksestä 7 juoksua (26/26//14) , ja jos kotiutus% = 100 ( 54)ja silti kokonaiskärkkärit 39% (62%) , niin ehkä jotain pesiksen magiikkaakin oli mukana.

Mutta kelpaahan tuo mulle.

Kelpaa mullekin. Ekan jakson voittolyönti vielä kaunisti kahden juoksun verran tilastoja kun se ratkesi jo siihen ekaan juoksuun siitä Leevin 1+2:sta. Pisteisiin pitää olla tosi tyytyväinen kun Huttunen oli varmaan jo Puijonlaaksossa opettelemassa merkkiä ja joukkuekavereiden nimiä sunnuntaita varten. Tulkki on toki kuitenkin pelannut lukkarina aiemminkin Akseli Toikka lienee sitten joukkueen kolmoslukkari mutta liian arvokas linjaan ja voittopeli ei voi näkemättä moittia vaikka aika myllyhän toi toinen jakso on ollut.
 
Viestejä
80
Taitaa KeKin poikia alkaa ottaa päästä nuo 1-0 tappiot. Kolmas peli tälle kautta ja kolmannen kerran tappio lukemin 1-0. No jos jotain positiivista niin kyllähän tämä kausi näyttää jo paljon positiivisemmalta kuin viime kausi. Itse olin hieman skeptinen ennen kauden alkua joukkueen iskukyvystä, kun joukkue oli jopa paperilla heikentynyt viime kaudesta. Nyt näyttää kuitenkin ihan hyvältä, enkä näkisi ihmeenä edes sitä, että saavuttaisivat lopulta pudotuspelipaikan tänä vuonna.
 
Viestejä
39
Taitaa KeKin poikia alkaa ottaa päästä nuo 1-0 tappiot. Kolmas peli tälle kautta ja kolmannen kerran tappio lukemin 1-0. No jos jotain positiivista niin kyllähän tämä kausi näyttää jo paljon positiivisemmalta kuin viime kausi. Itse olin hieman skeptinen ennen kauden alkua joukkueen iskukyvystä, kun joukkue oli jopa paperilla heikentynyt viime kaudesta. Nyt näyttää kuitenkin ihan hyvältä, enkä näkisi ihmeenä edes sitä, että saavuttaisivat lopulta pudotuspelipaikan tänä vuonna.
Pudotuspelipaikkaan vaikea uskoa kyllä, koska käytännössä 3/4 paikkaa menevät suoraan Alajärvelle Sotkamoon ja Joensuuhun, ja viimeisestä paikasta on todella kova vääntö. Mutta onhan tässä kesää jäljellä vielä
 
Viestejä
8
Kyllä on Kempeleen pojilla erittäin pitkä matka vielä pudotuspeleihin. Veikkaisin heidän kauden lopullista sijoitusta sinne 9-7 sijoille.
 
Viestejä
68
Se ois taas maanantai eli poikien superin vakkari pelipäivä. Pistetääs taas tulosveikkaukset ilmoille!
A: Tahko-PuMu 2-0
KPL-JoKo 2-0
Kiri-Manse 1-2
B: Kuula-Ankkurit 0-2
JoMa-Nurmo 2-0
Sotkamo-Lippo 2-1
 
Viestejä
52
Oli hieno ottelu tuo viime viikon Veteli-Joma.
Yleisö alkoi syttymään ja hyvä ottelutapahtuma kaikin puolin. Tähtiyksilöt pelasi omalla tasollaan ja saatiin meille yleisölle sitä herkkuu. Näitä lisää!
 
Viestejä
52
Oli hieno ottelu tuo viime viikon Veteli-Joma.
Yleisö alkoi syttymään ja hyvä ottelutapahtuma kaikin puolin. Tähtiyksilöt pelasi omalla tasollaan ja saatiin meille yleisölle sitä herkkuu. Näitä lisää!
Jos peliin vielä mennään niin Vetelin peli oli todella reipasta tuon ekan jakson ajan, mutta Joman leveys yksinkertaisesti veti pidemmän korren. Joma pelasi ilman nuorta Virkkalaa, joka oli superin puolella. Kannattaa seurata kaveria tällä kaudella, ehdottomasti sarjan aliarvostetuimpia pelaajia. Pienikokoinen poika, jolla sarjan parhaimpia peliälyjä.
 
Viestejä
52
Se ois taas maanantai eli poikien superin vakkari pelipäivä. Pistetääs taas tulosveikkaukset ilmoille!
A: Tahko-PuMu 2-0
KPL-JoKo 2-0
Kiri-Manse 1-2
B: Kuula-Ankkurit 0-2
JoMa-Nurmo 2-0
Sotkamo-Lippo 2-1
Näyttää hyvältä, Nurmo jää tänään kyllä pahemmin Joensuulaisten alle ja rajut lukemat tulee syntymään.

Sotkamo-Lippo tulee olemaan päivän laadukkain ottelu, ja sitä aion itse streamista seurailla. Innolla odotan Vehkaojan taiteilua tänään.
 
Viestejä
1
päivän tulosveikkaukset!!!!!!!!!!

A: Tahko- humu 2-1
KPL-Joko 2-0
Kiri-Manse 2-0
B: Kuula-Ankkurit 0-2
Joma-Nurmo 1-0
Sotkamo-Lippo 2-0


Odotan innolla Kuula vastaan Anggurit ottelua. Olen ollut vakiofani jo muutaman vuoden ajan, ja nautin todella paljon seurata nuorten poikien pesäpalloa. (en ole pedo)
 
Viestejä
90
Näyttää hyvältä, Nurmo jää tänään kyllä pahemmin Joensuulaisten alle ja rajut lukemat tulee syntymään.

Sotkamo-Lippo tulee olemaan päivän laadukkain ottelu, ja sitä aion itse streamista seurailla. Innolla odotan Vehkaojan taiteilua tänään.
Mistä Jymy-Lippo pelin näkee? Joskus on tulleet Kainarin lähetyksinä, Jymyn Youtubesta?
 
Viestejä
8
A: Tahko-PuMu 2-0
KPL-JoKo 2-0
Kiri-Manse 0-2
B: Kuula-Ankkurit 0-2
JoMa-Nurmo 2-0
Sotkamo-Lippo 2-0

Tiukin peleistä on Sotkamo-Lippo. Lippo saattaa ottaa yhden pisteen pois Jymyltä.

Selkein peleistä on ehdottomasti Kiri-Manse. Manse näyttää miksi on mestari suosikki ja voittaa Kirin selvin lukemin.
 
Viestejä
39
Mitäköhän tuolla Sotkamossa on tapahtunut? Aika villit lukemat. Jymy piti näemmä kohtuullisen hyvin Joensuun kurissa, vaikka perjantaina Oulu myllytti heitä ihan totaalisesti. Kuula meinasi yllättää Ankkurit mutta Alajärvi hoiti rutiinilla?
 
Viestejä
362
Mitäköhän tuolla Sotkamossa on tapahtunut? Aika villit lukemat. Jymy piti näemmä kohtuullisen hyvin Joensuun kurissa, vaikka perjantaina Oulu myllytti heitä ihan totaalisesti. Kuula meinasi yllättää Ankkurit mutta Alajärvi hoiti rutiinilla?
Sotkamolta puuttui Vehkaoja, Salminen, S.Huotari ja Vuorinen kokoonpanosta. Pelaajia nostettu pelin kokoonpanoon B1:sta.
 
Viestejä
12
Mitäs veikkauksia illan peleille.
Kipa-Nujy 2-1
Tokkari keittelee käärmekeitot ja kairaa jakson rantakentältä.
KeKi-Sojy 0-1
Sotkamolla painaa eilinen peli jaloissa, ja eivät saa ladattua itsestään parasta irti tänään, joten KeKin 0-1 tappioiden putki saa jatkoa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös