Mitäs sieltä nyt kuuluu?Alavudelta kuuluu ja kovaa.....neljän porukkaan.
Mitähän vahvistuksia siellä on....omat pojat ovat talven harjoitelleet yhdessä niin heidän tulee myös pelata.Saako APV Vimpelistä vahvistuksia ? Vai pelaavatko mieluummin Tuomo Lönnmarkin kanssa Suomi-sarjaa ? Isoketo näkyi tänään pelanneen ? Kävikös tämä Miska Mårtensen Alavudella viime kaudella ?
Niin vain pääsi apv voittojen makuun, kun laitettiin omia miehiä katsomoon ja kaivettiin vimpelistä vahvistuksia...Mitähän vahvistuksia siellä on....omat pojat ovat talven harjoitelleet yhdessä niin heidän tulee myös pelata.
eikös apv ole nimenomaan vedon farmiseura,?olen ymmärtänyt että farmin pitäisikin ottaa pelaajia korkemmalta sarjatasolta ja laittaa vaikka katsomoon sitten niitä omia.muussa tapauksessa saattaa farmisopimus purkaantua nopeastikin.Niin vain pääsi apv voittojen makuun, kun laitettiin omia miehiä katsomoon ja kaivettiin vimpelistä vahvistuksia...
Näinhän se pitäisi mennä.......mutta ketä laitetaan katsomoon. Vimpelissä on hyviä miehiä.eikös apv ole nimenomaan vedon farmiseura,?olen ymmärtänyt että farmin pitäisikin ottaa pelaajia korkemmalta sarjatasolta ja laittaa vaikka katsomoon sitten niitä omia.muussa tapauksessa saattaa farmisopimus purkaantua nopeastikin.
Voin toki olla aivan väärässäkin.
Seurathan voivat sopia farmin monella tavalla. Esim. niin, että farmiseura saa emäseuralta tarvittaessa x kpl pelaajia peliin, jos ei omat riitä. Tai niin, että farmiseura sitoutuu peluuttamaan joka pelissä x kpl emäseuran pelaajia. Tai jotain muuta. Vain osapuolet tietävät, mitä on sovittu.eikös apv ole nimenomaan vedon farmiseura,?olen ymmärtänyt että farmin pitäisikin ottaa pelaajia korkemmalta sarjatasolta ja laittaa vaikka katsomoon sitten niitä omia.muussa tapauksessa saattaa farmisopimus purkaantua nopeastikin.
Voin toki olla aivan väärässäkin.