Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2025

Viestejä
443
Nimi on tiedossa. Mutta kiellettiin ehdottomasti julkaisemasta. Mutta mun mielestäni on hyvä haku, jos toteutuu.
Eikös tuossa tilanteessa olisi fiksuinta olla vain hiljaa?

Ellei tämä ole sitten näitä, miten teet hullun uteliaaksi, piloja.
Mutta henkilökohtaisesti olen tyytyväinen, että Alajärvi säilyi.
 
Viestejä
338
Eikös tuossa tilanteessa olisi fiksuinta olla vain hiljaa?

Ellei tämä ole sitten näitä, miten teet hullun uteliaaksi, piloja.
Mutta henkilökohtaisesti olen tyytyväinen, että Alajärvi säilyi.
Olet oikeassa, minun kirjoitukseni oli turha.
 
Viestejä
11
Olisiko itse ”Mehu” Mäkinen? Akillahan pj kokemusta ei ole kuin pikkujunnuista, auktoriteettia ja näkemystä löytyisi kyllä vaikka muille jakaa. Matti on tuskin enää kiinnostunut…

Mielenkiintoisia nimiä, tässähän ihan jännitys tiivistyy.. Mehu ainakin toimisi varmasti.
 
Viestejä
4,094
Kuka on Mehu ja mitä meriittejä?
Jukka Mäkinen pelasi vuosina 1992 - 2003 mm. AA:ssa superpesistä 7 vuotta ja sen jälkeen Juvalla, Kouvolassa ja Imatralla. Töissä Kouvolassa Kymenlaakson pelastuslaitoksella. Toimi mm. KPL:n edustuksen kakkospelinjohtajana Pitkäsen aikana ja vähän aikaa HP:n pelinjohtajana.
 
Viestejä
12,931
Jukka Mäkinen pelasi vuosina 1992 - 2003 mm. AA:ssa superpesistä 7 vuotta ja sen jälkeen Juvalla, Kouvolassa ja Imatralla. Töissä Kouvolassa Kymenlaakson pelastuslaitoksella. Toimi mm. KPL:n edustuksen kakkospelinjohtajana Pitkäsen aikana ja vähän aikaa HP:n pelinjohtajana.
Tietty myös IPV:n pelinjohtajana superissa hmm kaksi kautta?
 
Viestejä
548
1725259162518.jpeg


Sillanpään pesisura tuli päätepisteeseen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös