Satuitko nimiä kuulemaan 😄Kuulin kylillä, että pelinjohtajaksi olisi tulossa pelaaja- ja pelinjohtajakokemusta omaava ankkuritaustainen kaveri.
Satuitko nimiä kuulemaan 😄Kuulin kylillä, että pelinjohtajaksi olisi tulossa pelaaja- ja pelinjohtajakokemusta omaava ankkuritaustainen kaveri.
Nimi on tiedossa. Mutta kiellettiin ehdottomasti julkaisemasta. Mutta mun mielestäni on hyvä haku, jos toteutuu.Satuitko nimiä kuulemaan 😄
Eikös tuossa tilanteessa olisi fiksuinta olla vain hiljaa?Nimi on tiedossa. Mutta kiellettiin ehdottomasti julkaisemasta. Mutta mun mielestäni on hyvä haku, jos toteutuu.
Olet oikeassa, minun kirjoitukseni oli turha.Eikös tuossa tilanteessa olisi fiksuinta olla vain hiljaa?
Ellei tämä ole sitten näitä, miten teet hullun uteliaaksi, piloja.
Mutta henkilökohtaisesti olen tyytyväinen, että Alajärvi säilyi.
OravaSatuitko nimiä kuulemaan 😄
Näitä viestejä tänne kaivataankin. Ei se sun vikas ole jos hullut tulee uteliaiksi.Olet oikeassa, minun kirjoitukseni oli turha.
Eka pitää löytää maksumiehet hankinnoilleMilloinhan sopimuksia julki? Ei oo kovin monta sopimuspelaajaa vielä
Olisiko itse ”Mehu” Mäkinen? Akillahan pj kokemusta ei ole kuin pikkujunnuista, auktoriteettia ja näkemystä löytyisi kyllä vaikka muille jakaa. Matti on tuskin enää kiinnostunut…Kuulin kylillä, että pelinjohtajaksi olisi tulossa pelaaja- ja pelinjohtajakokemusta omaava ankkuritaustainen kaveri.
Tuomela sopis kuvaukseen.Kuulin kylillä, että pelinjohtajaksi olisi tulossa pelaaja- ja pelinjohtajakokemusta omaava ankkuritaustainen kaveri.
Olisiko itse ”Mehu” Mäkinen? Akillahan pj kokemusta ei ole kuin pikkujunnuista, auktoriteettia ja näkemystä löytyisi kyllä vaikka muille jakaa. Matti on tuskin enää kiinnostunut…
Jukka Mäkinen pelasi vuosina 1992 - 2003 mm. AA:ssa superpesistä 7 vuotta ja sen jälkeen Juvalla, Kouvolassa ja Imatralla. Töissä Kouvolassa Kymenlaakson pelastuslaitoksella. Toimi mm. KPL:n edustuksen kakkospelinjohtajana Pitkäsen aikana ja vähän aikaa HP:n pelinjohtajana.Kuka on Mehu ja mitä meriittejä?
Tietty myös IPV:n pelinjohtajana superissa hmm kaksi kautta?Jukka Mäkinen pelasi vuosina 1992 - 2003 mm. AA:ssa superpesistä 7 vuotta ja sen jälkeen Juvalla, Kouvolassa ja Imatralla. Töissä Kouvolassa Kymenlaakson pelastuslaitoksella. Toimi mm. KPL:n edustuksen kakkospelinjohtajana Pitkäsen aikana ja vähän aikaa HP:n pelinjohtajana.