No eihän tällasta ole hetkeen Ankkureilta nähty, kaksi voittoa putkeen ja mitä mielettömiä pelejä
Vähän samaa olen ollut huomaavinani. Mutta enemmän ehkä häiritsee se, että kentällemenoprosentti on noinkin pieni. Välillä vaikea ymmärtää, että tolpat hihassa lyödään tyhjään kenttään kaksi läpilyöntiyritystä ja viimeisellä koppi. Ei näin. Mallia Peltokankaalta. Palloa kenttään ja röyhkeästi kentälle. Itse jopa vaihtaisin näiden kahden pelaajan numeroita keskenään.Onko jollakulla etenemisaikoja tiedossa? En tiedä kultaako aika muistot, mutta Koivusalmi ei taida olla ihan itä-länsi kauden vauhdissa?
Samaa mieltä! Ei tässä joukkueessa ole kovin montaa kiveenhakattua roolia, joten kuumempaa miestä isompaan vastuuseen.Vähän samaa olen ollut huomaavinani. Mutta enemmän ehkä häiritsee se, että kentällemenoprosentti on noinkin pieni. Välillä vaikea ymmärtää, että tolpat hihassa lyödään tyhjään kenttään kaksi läpilyöntiyritystä ja viimeisellä koppi. Ei näin. Mallia Peltokankaalta. Palloa kenttään ja röyhkeästi kentälle. Itse jopa vaihtaisin näiden kahden pelaajan numeroita keskenään.
Juuri näin. Aikamoinen tiedotus farssi kyllä. Jos ei Tahkon peli kulje, alkaa moni syyttää Pokelaa, jolla on jo "toinen jalka" ulkona seurasta.Nyt sitten tiistaina porukkaa kentälle ja Tahko kumoon. Sääli vain Jarkon puolesta, ei voi ymmärtää että tässä vaiheessa ilmoitetaan, että Jarkko siirtyy Seinäjoelle.Ei voi käsittää kuka tuollaisen päästi ilmoille tässä vaiheessa kautta.No tiistaina otetaan täysi potti.
Joo reilusti kannustusta nyt pojille katsomoon! Yritystä ja taistelua jokaiselta loppuun asti ja kaarelle alusta asti ISOSTI virtaa. Eikä toivottavasti ajatus nyt parin voiton jälkeen saa lähteä karkaamaan yläilmoihin vaan korkeintaan seuraavaan suoritukseen...Nyt sitten tiistaina porukkaa kentälle ja Tahko kumoon. Sääli vain Jarkon puolesta, ei voi ymmärtää että tässä vaiheessa ilmoitetaan, että Jarkko siirtyy Seinäjoelle.Ei voi käsittää kuka tuollaisen päästi ilmoille tässä vaiheessa kautta.No tiistaina otetaan täysi potti.
Tätä Peltomäen hankintaa jo viime syksynä ihmeteltiin. Ei mahdu millään kokoonpanoon jos ei mitään loukkeja tule.Voittavaa kokoonpanoa ei vaihdeta. Hyvä. Toki huilia sitten jossain kohtaa. Mikä on Peltomäen tilanne? Toki, jos kilpailee lähinnä Aten ja Pyryn kanssa, ei ole asiaakaan parhaaseen kokoonpanoon?
Ainakin 2016 runkosarjan loputtua kuudes, ja vain kolme pistettä nelossijasta.Milloinka Ankkurit on viimeksi ollut superissa kuudennella sijalla ja tasapisteissä Vimpelin kanssa joskin yhden ottelun enemmän pelanneena?