Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2025

Jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin tälle palstalle kirjoittavilla on huoli Alajärven siepparitilanteesta. Onkohan Alajärven seurajohto edes kysynyt esim.Tahkossa edelliskaudet pelannutta Konsta Lehtolaa?En ole ainakaan itse kuullut mitään mihin Konsta ensi vuodeksi siirtyisi ja olen ihmetellyt miksei kukaan ole häntä jo ottanut,Konsta on hyvä sieppari eikä sisäpelissäkään kädetön eikä jalaton.Eikä ole vielä iälläkään pilattu,taitaa olla joku 22-23 v.Olisin mielelläni nähnyt hänet jatkossakin Tahkon paidassa ja ihmettelen miksei hänelle tehty uutta sopimusta?On vielä tosi mukava tyyppi,joten siitäkään se ei voinut olla kiinni.
Ei kai niitä pelaajia niin vain oteta.
Pelaaja saa onneksi vielä itse päättää, missä pelaa, vai pelaako ollenkaan🤔

Ei kai niitä pelaajia niin vain oteta.
Pelaaja saa onneksi vielä itse päättää, missä pelaa, vai pelaako ollenkaan🤔
Ja jälleen joku tarttuu yhteen väärään sanaan,en tietenkään luule että pelaajia vain otetaan,mutta pointti oli että ihmettelin eikö näin hyvä pelaaja ole kelvannut kenellekään,vai onko joku tehnyt tarjouksen josta en tiedä?Mutta joku täällä sanoi että olisi lopettanut.Jos näin on,niin olisi kiva tietää syy.

Ja jälleen joku tarttuu yhteen väärään sanaan,en tietenkään luule että pelaajia vain otetaan,mutta pointti oli että ihmettelin eikö näin hyvä pelaaja ole kelvannut kenellekään,vai onko joku tehnyt tarjouksen josta en tiedä?Mutta joku täällä sanoi että olisi lopettanut.Jos näin on,niin olisi kiva tietää syy.
Niin, mä toki tarkoitin sitä, että monikin olisi ollut ko.pelaajaa omien tietojeni mukaan ottamassa.
Mutta tällä hetkellä ei onnistu.

Kokko ja Marjamäki ensivuoden etukenttä.
Kelpaa👍
Etula Peltokangas takana, linja nestori, kuosmanen, litmanen ja koivusalmi
Sisäpelissäkin on laajuutta. Jokereina Penninkangas, hallasuo ja Peltomäki? Eiköhän ensikesästä tule mielenkiintoinen👍

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.