Potentiaalia riittäisi ykköspesikseen. Kuten tänään nähtiin vastustaja lahjoitti 2 juoksua ekalla jaksolla ja toisen jakson juoksut tuli kun peli oli ratkennutHarmillinen tulos kun eka jakso varsinkin olisi ollut otettavissa. Mutta hyvältä tuo peli-ilme näyttää hetkittäin ja olen edelleen sitä mieltä että AA tulemaan jonkin sortin yllättäjä odotuksiin nähden. Potentiaalia näkyy joka matsissa.
Itse pitäydyn näkemäni perusteella arviossani, että kauden lopussa AA ei ole Superin viimeinen, mikä toteutuessaan kertoisi tasosta vrt. Ykköspesis. Rutinoitunut Superpesisjoukkue AA vielä ei ole, mutta välähdyksiä näkynyt joka matsissa.Potentiaalia riittäisi ykköspesikseen. Kuten tänään nähtiin vastustaja lahjoitti 2 juoksua ekalla jaksolla ja toisen jakson juoksut tuli kun peli oli ratkennut
Välähdykset ei auta, kun sisäpelissä ei ole tasaista suorittamista ja materiaali on kapea varsinkin kotiutuspuolelle. Lisäksi ulkopeli on todella heikkoa kuten eilisessä ottelussa nähtiin.Itse pitäydyn näkemäni perusteella arviossani, että kauden lopussa AA ei ole Superin viimeinen, mikä toteutuessaan kertoisi tasosta vrt. Ykköspesis. Rutinoitunut Superpesisjoukkue AA vielä ei ole, mutta välähdyksiä näkynyt joka matsissa.
Numerosta kolme en tiedä mutta kyllä jonkun pitäisi lyödä miestä kotiin 😌
Moista örinää tuskin tällä palstalla tarvitaan joten kannattaa palata sinne mistä olet tullut.Potentiaalia riittäisi ykköspesikseen. Kuten tänään nähtiin vastustaja lahjoitti 2 juoksua ekalla jaksolla ja toisen jakson juoksut tuli kun peli oli ratkennut
Totuuden kuuleminenko satuttaa noin paljon. Ei perjantain peliesityksellä montaa pistettä tule Ankkurit saamaan kesän aikana.Moista örinää tuskin tällä palstalla tarvitaan joten kannattaa palata sinne mistä olet tullut.
Periaatteessa aivan sama vaikka saa 0 pistettä niin sarja paikan pystyy säilyttämään.Totuuden kuuleminenko satuttaa noin paljon. Ei perjantain peliesityksellä montaa pistettä tule Ankkurit saamaan kesän aikana.
Onneksi ens kaudella voi pelailla ykköspesistä.Vuodesta toiseen sama kaava. Voitto sulaa aina toisen jakson lopussa vaikka keulaa olis miten paljon 😉.