Olipas yllättävä kuva, eli olin ajatellut noiden olevan 90 astetta toisiinsa, mutta ero onkin vain jotain 45 asteen luokkaa.
Olipas yllättävä kuva, eli olin ajatellut noiden olevan 90 astetta toisiinsa, mutta ero onkin vain jotain 45 asteen luokkaa.
AA on selvä suosikki, jos saa vähänkin kotiutuksia kohilleen. AA pystyy rakentamaan hyvällä ykköskärjellä tilnteita hyvin, paremmin kuin HP. Ja jos Toivola saa pidettyä korkeat lautasella, ei ole epäselvyyttä lopputuloksesta. Toisaalta, jos Hamina saa lyöntivoimansa hyödynnettyä eikä purista mailaa, tilanne muuttuu. HP:n peli rakentuu hyvin pitkälle Tonon varaan, tänään oli aika vaisua.
Häviäjä pääsee mittaamaan Superin tasoa. Tässä sarjassa ei Kossulla ole hädän päivää, sillä tasoero on selkeä. Jos Kossu ei rähmi todella pahasti, lopputulos on 3-0.
Kukas sieltä on tippunut suoraan tänä vuonna?Tämän viestin viimeinen lause kertoo sen miten tässä ehkä tulee käymään. Sama kumpi nousee, HP tai AA niin taitaa lähtö tulla seuraavana vuonna superista. Varsinkin jos yksi putoaa suoraan niin kun tänä vuonna. Kunnollisia vahvistuksia kun ei enää ole saatavilla. Toivottavasti olen väärässä......
Kankaanpään Maila tippui hävittyään karsinnoissa Kossulle otteluvoitoin 0-3. Tuo karsinta antaa vielä mahdollisuuden jos runkosarjassa jää viimeiseksi. Ihan suoraan ei tipahda jos sarjajärjestelmä pysyy samanlaisena.Kukas sieltä on tippunut suoraan tänä vuonna?
AA nuori potentiaalinen oman kylän porukka ja talven aikana tapahtuu paljon kehitys askelia.
Hamina samoin nuori joskin ei aivan niin oman kylän porukka mutta potentiaalia löytynee kehittyä myös.
Juurikin näin eli kukaan ei suoraan tippunut!Kankaanpään Maila tippui hävittyään karsinnoissa Kossulle otteluvoitoin 0-3. Tuo karsinta antaa vielä mahdollisuuden jos runkosarjassa jää viimeiseksi. Ihan suoraan ei tipahda jos sarjajärjestelmä pysyy samanlaisena.
Juurikin näin eli kukaan ei suoraan tippunut!
Vaikeaa tulee nousijalla olemaan. Jos se jotain lohduttaa, niin johtuen tasoerojen repeämisestä Superin pohjakerroksessa on nykyään useamman joukkueen osasto, jolla ei ole mitään jakoa urheilullisesti eikä taloudellisesti. Eli joukkoon mahtuu mukaan. Ehkä lähitulevaisuudessa joudutaan myöntämään, että Superpesis kannattelee hädin tuskin kymmentä joukkuetta.Tämän viestin viimeinen lause kertoo sen miten tässä ehkä tulee käymään. Sama kumpi nousee, HP tai AA niin taitaa lähtö tulla seuraavana vuonna superista. Varsinkin jos yksi putoaa suoraan niin kun tänä vuonna. Kunnollisia vahvistuksia kun ei enää ole saatavilla. Toivottavasti olen väärässä......
Onnea Ankkurit! Ja erityiskiitokset vielä Buben pudottamisesta välierissä
ANKKURIT YLÖS!!!