Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2019

jhr

Torvesta kuuluu matala töräytys silloin tällöin koko pelin ajan ja ääni on kyllä niinmatala että se ei häirinnyt edes lähellä istuneta. Torven töräytyksiä kuuluu ruudun lähetyksessäkin silloin tällöin eikä ne silloin tuomareita häirinny ennen kuin piti saada siipelle juoksu

Lukkari kumminkin kohteliaana herrasmiehenä pisti uusintayrityksen tasan samalla tavalla ykkösvahdin käteen kuin ensimmäisenkin lyönnin.

Lukkari kumminkin kohteliaana herrasmiehenä pisti uusintayrityksen tasan samalla tavalla ykkösvahdin käteen kuin ensimmäisenkin lyönnin.

Jep. Varmaankin joka tapauksessa viimeisellä olisi lyönyt tuon juoksun tuoneen kakkosrajanäpin.

Kieltämättä olis hauska löytää sellainen lehdistötilaisuus video missä Ojanperä ei hävityn ottelun jälkeen valita tuomareista ..
Minusta tuntuu, että vieraspeleistä etsimällä se voi olla helpompaa. Hyvinkää-Alajärvi-pelin jälkeen muistaakseni ei kritisoinut nimittäin tuomareita. Muita pelejä en muista.

Okuläri

Päivän paras kuulutus: Lönmark lyö, Posti tuo. Mutta Posti on tunnetusti myöhässä ja palohan se on selevästi. :p:p:D
Meidän pitää muistaa, että meille kaikille on annettu nimet jo syntyessämme. Niiden taakse ei voi mennä huudellessamme, tai kommunikoidessamme. Minä olen Minä, enkä Hentun Liisa!

Kyllähän tässä listauksessa on sekä Tapanin että Tuomon saavutukset samassa. Esimerkiksi 1980 sm hopeajoukkueessa pelasi Tapani eikä Tuomo. Tuomas sitten syntynyt 1981 eikä nämä ole hänen saavutuksiaan todellakaan. Ei liene Hoiskon pesävahti juurikaan peleissä vieraillut vai miten voi sekoittaa kyseiset pelaajat?
Myös Tuomo Tallbacka oli 1980 hopeajoukkueessa.

Tuossa 3. Siipe-pelin 2.jakson toisessa vuorossa oli tilanne jossa jaeltiin varoituksia. Mun mielestä tuossa tilanteessa jossa Lönnmarkin poltetaan kakkospesälle hän ehti ennen koppia takaisin pesää. Aika reilustikin, en tiedä katsoinko väärin.

jhr

Tuossa 3. Siipe-pelin 2.jakson toisessa vuorossa oli tilanne jossa jaeltiin varoituksia. Mun mielestä tuossa tilanteessa jossa Lönnmarkin poltetaan kakkospesälle hän ehti ennen koppia takaisin pesää. Aika reilustikin, en tiedä katsoinko väärin.

Samalta näytti omaan silmään. Kakkostuomarin mokahan se oli jos oli näin, mutta täysin tarpeetonta urputusta, tuomari jos näki asian toisin niin mikään määrä valitusta ei siinä auta.

Omaan silmään on ottanut tai näyttänyt, että Ankkurit olisi parantanut peliään, joka otteluun vähäsen, tässä Siipe-sarjassa. Mitä olette mieltä tästä asiasta?

Ankkurit ovat mielestäni parantaneet peliä koko ajan. Tilanteiden rakentelu sujuu paljon paremmin ja jopa ihan järjestelmällisesti päästään tekemään kotiutusyrityksiä ilman kiirettä ja paniikkia. Mikäli Lippo pääsee tämän sarjan voittajaa vastaan karsimaan niin Alajärven voitto seuraavassakin pelissä olisi toivottavaa, kaikki mehut vaan tähän sarjaan.

Ankkurit ovat mielestäni parantaneet peliä koko ajan. Tilanteiden rakentelu sujuu paljon paremmin ja jopa ihan järjestelmällisesti päästään tekemään kotiutusyrityksiä ilman kiirettä ja paniikkia. Mikäli Lippo pääsee tämän sarjan voittajaa vastaan karsimaan niin Alajärven voitto seuraavassakin pelissä olisi toivottavaa, kaikki mehut vaan tähän sarjaan.

Mitäs sinä siellä, ettehän edes halua nousta.

Ei kukaan ole ilmoittanut että Lippo ei halua nousta. Tavoitteeksi on asetettu nousu vuonna 2020. Tavoitehan voi täyttyä etuajassakin, nyt kuitenkin pelit ovat pahasti kesken.

Ei kukaan ole ilmoittanut että Lippo ei halua nousta. Tavoitteeksi on asetettu nousu vuonna 2020. Tavoitehan voi täyttyä etuajassakin, nyt kuitenkin pelit ovat pahasti kesken.
Jep! Toimitusjohtaja Mika Lähteenmäki on sanonut Lipon saavan rakennettua kilpailukykyisen joukkueen, jos nousu Superiin tulisi jo tänä syssynä.

Oli nousija ykköspesiksestä kuka tahansa tai tippuja superista kuka tahansa, niin minun mielestä nämä ovat ihan turhia pelejä. Superin vikan tulisi tippua suoraan ja ykkösen eka nousta suoraan.
Tällä kaudella Superin neljä vikaa joukkuetta on lähempänä ykkösen kuin superin tasoa. Manse nousee ensi kaudelle ja vääntää häntäpään sijoituksista kaudella 2020.
Erot superin kärkijoukkueiden ja häntäpään välillä on liian suuret.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.