Ankkuli sanoi:
Rännärillä sanoi:
Mihinkä katosi Aa liito, joku vuosi sitten kävivät Raahessa ja peli oli hyvinkin vakuuttavaa,tuli silloin mieleen Tahko v-07hyvin samanlaista peliä.Taisi tulla houkutuksia muihin seuroihin.Väitän jos sen aikainen runko olisi jäänyt AA olisi sarjassa aivan toisessa päässä.
Siitä porukasta on jäljellä enää Sasu Iivarinen. Muut ovat vaihtaneet seuraa/lopettaneet.
Kaikenlaisia vastauksia... Tieto ei olisi pahitteeksi.
Kysyjä puhunee vuodesta 2015, jolloin Ankkurit sijoittuivat runkosarjassa kuudenneksi. Aika hyvin joukkue on pysynyt kasassa. Tässä 2015 joukkue, ja pelaajien nykyiset seurat:
Viljo Sillanpää AA
Jere Saukko ViVe
Aki Orava AA
Kari Kellokoski AA
Sasu Iivarinen AA
Janne Kivipelto KPL
Henri Heikkinen AA
Nestori Yli-Sissala AA
Santeri Särkinen AA
Juha-Matti Jaatinen ???
Joni Matintupa ???
Sami Mikkolanaho AA
Tiedän, että täällä on paljon moitittu Iivarista. Minä olen tietenkin naapurin puolelta, mutta minusta suurin vika on siinä, että pelurit eivät ole huippuluokkaa. Mukana on asiallisia pelimiehiä ja lupaavia tulokkaita, mutta ei todellisia huipputekijöitä. Ehkä Oravaa lukuunottamatta. Ankkurit ovat olleet koko nykyisen superpesisaikansa viimeisten joukkueiden joukossa. 2015 oli poikkeus. Minä ajattelen tästä niin, että viimeiset sijat ovat lähellä todellista tasoa. 2015 joukkue sai päälle hurmoksen. Näin on aina silloin tällöin käynyt joidenkin joukkueiden kohdalla.
Hurmos tulee ja hurmos menee. Joukkue pysyy. Siksi useamman vuoden tarkastelujakso kertoo parhaiten totuuden.