Ei.
Liiketoimintakiellon rikkominen ja siinä välikätenä toimiminen sen sijaan ovat.
Kukaan ei "työllistä" Valavuorta, kun hän pyörittää Valavuori Liven liiketoimintaa, missä Valavuori vastaa kaikesta ja tekee kaiken.
- yhtiö oli pöytälaatikkofirma ennen Valavuori Liveä
- yhtiön omistaa Valavuoren kaveri
- yhtiön ainoaa liiketoimintaa on Valavuori Live
- missä Valavuori tekee itse kaiken
Valavuorelle määrättiin liiketoimintakielto, jotta hän ei jatkaisi samaa toimintaa, mikä johti hänen rikoksiinsa ja satojentuhansien verojen maksamatta jättämiseen. Nyt hän jatkaa sitä tismalleen samoin kuin ennen tuomiotaan - ja velatkaan eivät lyhene.
Kiva nähdä, että foorumiltakin löytyy Valavuoren hännystelijöitä.
Ja ei, en ole kateellinen rikolliselle, joka varasti satojatuhansia yhteiskunnan rahoja, ja jatkaa rikollisuuttaan ilman katumuksen häivääkään.
Opettele nyt hyvä mies perusasiat. Valavuori Live on tuotenimi tai brändi minkä palveluita Valavuori myy kolmannen osapuolen omistaman yrityksen kautta.
- Yhtiö oli pöytälaatikkkofirma ennen Valavuori Liveä. Ei mitään merkitystä, yritystoimintaa saa jatkaa kun jatkaa.
- Yhtiön omistaa Valavuoren kaveri. Ei mitään merkitystä. Valavuoren kaverit saavat omistaa Suomessa yrityksen.
- Yhtiön ainoaa liiketoimintaa on Valavuori Live. Ei mitään merkitystä. Valavuori Liven tarjoama palvelu, eli pääasiassa Twitch talkshow ei käsittääkseni ole laitonta tai edes harmaalla alueella. Aivan normaalia somemarkkinointia.
- Valvuori tekee itse kaiken. Ei mitään merkitystä. Valavuori saa tehdä ihan niin paljon töitä kuin jaksaa.
Valavuori ei vastaa kaikesta. Vaan kaikesta vastaa yrityksen vastuuhenkilöt eli hallituksen jäsenet ja muut edunsaajat. He vastaavat viimekädessä myös siitä, että verot, eläkemaksut ja muut pakolliset kulut maksetaan asianmukasesti, kirjanpito hoidetaan ja toiminta on muutenkin järjestetty laillisesti.
Valavuori Liven taustalla oleva yritys ei vastaa Aleksi Valavuori, ihminen, ulosottoveloista, vaan hän maksaa ne ihan itse.
Kertoisitko vielä mitä lakia Aleksi Valavuori on rikkonut tuomionsa jälkeen, vai harmittaako hän vain ihmisenä niin paljon, että keksit kirjoitella tänne mitä kirjoittelet?