Hiukkahikeä
Ajatusleikki: jos Komulaisen tilalla olisi joku muu pelinjohtajana, joka olisi toiminut pelinjohtajana täysin samoin kuin Komu on toiminut tämän kaksi vuotta, niin kritiikki aakoon ja hiukkahien ja lorebauksen ja ropsterin ja muiden suunnalta olisi armotonta ka jatkuvaa. Mutta kun Komu kiistatta oli huikea pelimies, se ikäänkuin "hyväksyttää" nykyisen menon. Minä sen sijaan kritisoisin ketä tahansa samoin toimivaa samoin kriteerein kuin nyt teen. Ja tuo on se oleellisin asia.
Olet nyt kyllä trollauksessasi hyvin heikoilla hangilla. Minusta tuo on jo epätoivoista, mutta enimmäkseen säälittävää.
Se tässä on nyt hyvin iso ero, että minusta Meidän Kultasormi ei kanna jotain perisyntiä, jota sinä hoet. Kyllä, 2018 ongelmat eskaloituivat, mutta ainoa fakta, mitä minä tuosta ymmärrän, on se, että Kohonen ei oli varjo entisestään. Edelleen, kyllä, jymyfanina halusin uskoa, että jos runkosarja ei sytytä, niin sitten pudotuspelit. Ei sytyttäneet, 3-2 tappio välierissä KPL'lle ja kauden päätteeksi ilmoitettiin Väliahon sopimuksesta. Oikea ratkaisu.
Tällä kaudella tapahtui se nuorennusleikkaus, jota jotkut "tosifanitkin" taisivat reisi märkänä odottaa. Tulos on nyt se mikä tuli. Paluu mitalikantaan vastoin ennakko-odotuksia. Pelinjohtajana jatkoi Meidän Kultasormi. Miksi ihmeessä tässä olisi pitänyt alkaa vinkumaan, vaikka Meidän Kultasormen tilalla olisi ollut joku toinen? Mistä ihmeestä revit jotain tuommoista?
Mitä on sitten tämä mystinen "nykymeno", joka palautti Jymyn mitalikantaan? Minä voin tähän vastata. Se on nyt sitä oikeansuuntaista ja hyvää menoa, joka palautti meidän mitalikantaan!